Оқытуда сыни тұрғыдан ойлауды пайдалану.

 

 

Коучинг сабағының жоспары №4.

1 деңгей мұғалімі : Жанатаева Ж.А

Мерзімі 23.09.2014
Сабақтың тақырыбы Оқытуда  сыни тұрғыдан ойлауды пайдалану.
Сабақтың мақсаты Жас ерекшелігін ескеріп, балалардың уақыт пен кеңістік туралы сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Сабақтың негізгі идеясы Балалардың уақыт пен кеңістік туралы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру
Оқудан күтілетін нәтижелер Визуалды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізетінін біледі
Сабаққа тартылған әріптестер Барлық пәндер мұғалімдері
Оқытудағы әдіс-тәсілдер СТО, Миға шабуыл , Кері байланыс, сергіту сәті, Джигсо әдісі, инсерт әдісі, бейне таспа.
Коучинг кезінде орындалатын тапсырмалар v  Мәселерді түсіну үшін теориялық құрылымға көңіл бөліп түсінік беру.

v  Сыни тұрғыдан ойлану тренингісін жүргізу

v  Тақырыптық постер шығару

Ресурстар Нұсқаулықтар, стикерлер,  скрепка,суреттер, таныстырылым, сергіту жаттығулары.
1 Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу (сандар арқылы)
2.       Сыни тұрғыдан ойлауға арналған сурет  
1-Теориялық білім

 

Оқытуда  сыни тұрғыдан ойлауды пайдалану қажеттігі туралы айту
2-Таныстырылым Визуалды және ауызша көрсеткіштерді талдау. Салыстыру, жинақтау және қолдану туралы мәлімет беру
3  Миға шабуыл «Материальности мыслей». бейнетаспа
4- Топтық тапсырма Оқушылардың сипаттамасы туралы текст  беру. ДЖИГСО әдісін қолдану.
5. Формативті бағалау смайликтер
6- Сергіту сәті «Амандасу»
7- Кері байланыс ·         Бұл сабақта не үйрендініз?

·         Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыз?

·         Өзініздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?

·         Не ұнады,не ұнамады,сабақтың сәтті кезеңдері қандай?

8-Коучинг жүргізушісі: Қатысқандарыңызға көп рахмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.