Оқытуда сыни тұрғыдан ойлауды пайдалану.

 

 

Коучинг сабағының жоспары №4.

1 деңгей мұғалімі : Жанатаева Ж.А

Мерзімі23.09.2014
Сабақтың тақырыбыОқытуда  сыни тұрғыдан ойлауды пайдалану.
Сабақтың мақсатыЖас ерекшелігін ескеріп, балалардың уақыт пен кеңістік туралы сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Сабақтың негізгі идеясыБалалардың уақыт пен кеңістік туралы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру
Оқудан күтілетін нәтижелерВизуалды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізетінін біледі
Сабаққа тартылған әріптестерБарлық пәндер мұғалімдері
Оқытудағы әдіс-тәсілдерСТО, Миға шабуыл , Кері байланыс, сергіту сәті, Джигсо әдісі, инсерт әдісі, бейне таспа.
Коучинг кезінде орындалатын тапсырмаларv  Мәселерді түсіну үшін теориялық құрылымға көңіл бөліп түсінік беру.

v  Сыни тұрғыдан ойлану тренингісін жүргізу

v  Тақырыптық постер шығару

РесурстарНұсқаулықтар, стикерлер,  скрепка,суреттер, таныстырылым, сергіту жаттығулары.
1 Ұйымдастыру кезеңіТопқа бөлу (сандар арқылы)
2.       Сыни тұрғыдан ойлауға арналған сурет 
1-Теориялық білім

 

Оқытуда  сыни тұрғыдан ойлауды пайдалану қажеттігі туралы айту
2-ТаныстырылымВизуалды және ауызша көрсеткіштерді талдау. Салыстыру, жинақтау және қолдану туралы мәлімет беру
3  Миға шабуыл«Материальности мыслей». бейнетаспа
4- Топтық тапсырмаОқушылардың сипаттамасы туралы текст  беру. ДЖИГСО әдісін қолдану.
5. Формативті бағалаусмайликтер
6- Сергіту сәті«Амандасу»
7- Кері байланыс·         Бұл сабақта не үйрендініз?

·         Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыз?

·         Өзініздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?

·         Не ұнады,не ұнамады,сабақтың сәтті кезеңдері қандай?

8-Коучинг жүргізушісі:Қатысқандарыңызға көп рахмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.