Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру

Коучинг сабағының жоспары №1.

1 деңгей мұғалімі : Жанатаева Ж.А

Мерзімі 06.01.2014
Сабақтың тақырыбы Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері.  Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру
Сабақтың мақсаты Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастырады.
Сабақтың негізгі идеясы Жеті модульді сабақта қалай қолдану керек екенін қарасытыру
Оқудан күтілетін нәтижелер Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері- білім жүйесінің ең басты педагогикалық түсінік екенін ұғынады.
Сабаққа тартылған әріптестер Ағылшын тілі пәнінің мұғалімдері
Оқытудағы әдіс-тәсілдер СТО, Миға шабуыл, ЖАДА, Кері байланыс,Ойсергектер, болжау стратегиясы
Коучинг кезінде орындалатын тапсырмалар v  Мәселерді түсіну үшін теориялық құрылымға көңіл бөліп түсінік беру.

v  Сыни тұрғыдан ойлану тренингісін жүргізу

v  Тақырыптық постер шығару

Ресурстар Нұсқаулықтар, стикерлер, суреттер, сергіту жаттығулары.
1-      Логикалық ойлауға арналған ойсергек «Орын ауыстырылған әріптер». жирмКебд әідрнңтслеіі тоилқеряы еідрнгеіз
1-Теориялық білім

 

Кембридж тәсілдерінің теориялық негіздері туралы түсінік беру
2-Таныстырылым Білім берудегі 7 модульді қамту
3- Топтық тапсырма Осы тақырыпты талқыланыз. Кембридж тәсілдерінің негіздері дегенді қалай түсінесіз?
4- Миға шабуыл Қызықты картинкалар. Осы сурет туралы ойларыныз
5- Болжау стратегиясы  Шешуін тап
6- Сергіту сәті «Өзінді таны»
7- Кері байланыс ·         Бұл сабақта не үйрендініз?

·         Бұл сабақтан қандай әсер алдыңыз?

·         Өзініздің келешектегі тәжірибеңізде, сабақта қандай өзгерістер енгізбексіз?

·         Не ұнады,не ұнамады,сабақтың сәтті кезеңдері қандай?

8-Коучинг жүргізушісі: Қатысқандарыңызға көп рахмет! Шығармашылық жұмыстарыңызға сәттілік тілеймін.