«Алтын балық» 4 сынып әдебиеттік оқу пәні сабақ жоспары

 

«Алтын балық» 4 сынып  әдебиеттік оқу пәні сабақ жоспары

Самиева Балкенже Онгарбековна

I санатты, III деңгейлі сертификатталушы бастауыш сынып мұғалімі

Л.Қылышев атындағы Шилі ОББМ, Шыңғырлау ауданы, БҚО

 

 

 

 

 

 

Мұғалім Самиева Балкенже Онгарбековна
Класс 4 «б»
Пән Әдебиеттік оқу
Тақырыбы «Алтын балық»
Мақсаты А.Пушкин туралы мағлұмат беру,  шығармасымен таныстыру
Күтілетін нәтижесі *Автор туралы танысады.

*Ертегінің мазмұнымен танысады.

*Ертегінің мазмұнына нақыл сөздерді пайдаланып әңгімелеу.

Әдісі Блум таксономиясын негізге ала отырып сұрақ қою, сахналау әдісі, ВЕНН диограмасына түсіру, топтау, топқа бөлу әдісі, бағалау әдісі, ой қозғау
Көрнекілігі Нақыл сөздер, автор портреті, суреттер, карточкаға жазылған тапсырмалар, Аktivot тест, интербелсенді тақта, «Алтын балық» мульфилимінен үзінді видео.
Барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті
І. Кіріспе

Ұйымдастыру бөлімі

Психологиялық дайындық

·        Амандасу рәсімі

 

·        Оқушыларды түгендеу

 

-Сәлеметсіздер ме? Біз сіздерді көргенімізге қуаныштымыз!

Әр топтан оқушы жоқ оқушыны атап шығады.

Үй тапсырмасын тексеру

 

 

 

ББАКТП модуль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ББҮБжәнеОБ модуль

 

 

 

«Балақай мен шатыр басында тұратын Карлсон» тақарыбы

Тест

1.     «Балақай мен шатыр басында тұратын Карлсон» кітабының авторы кім?

A.   И.А.Крылов

B.   Астрид Лингрен

C.   Н.Носов

2.     Автор  қай елдің жазушысы?

A.   Америка

B.   Беларусь

C.   Швед

3.     Балақайға қандай ит жүгіріп келді?

A.   Кішкентай қара бұйра

B.   Кішкентай ала

C.   Кішкентай қара

4.     Балақайдың достарын тап.

A.   Альберг

B.   Кристер, Гунилла

C.   Еффе

5.     Иттің қарғыбауынан қандай жазуды көрді?

A.   «Альберг»

B.   «Еффе»

C.   «Альб»

6.     Балалар қандай ойын ойнады?

A.   «Күндізгі сиқыр»

B.   «Таңғы сиқыр»

C.   «Түнгі сиқыр»

7.     Балақайдың аты кім?

A.   Сванте Кристер

B.   Сванте Свантесон

C.   Сванте Гунилла

8.     Күшіктің иесі  кім?

A.   Гунилла

B.   Стафан Альберг

C.   Карлсон

9.     Күшіктің иесін табу үшін кімнің көмегі тиді?

A.   Анасының

B.   Әкесінің

C.   Әжесінің

10.                        Күшікті Стафан Альберг қалай атаған?

A.   Альберг

B.   Еффе

C.   Бобби

 

Бағалау өлшемдері

 

«5» «4» «3» «2»
1 ғана қате жіберілді 2 ғана қате жіберілді немесе 4 қате жіберілді 5 (одан төмен)  қате жіберілді
Балалар үй тапсырмасын активпульттың батырмасын басу арқылы  орындайды.

 

 

Дұрыс жауабы

1.     Б

2.     С

3.     А

4.     Б

5.     А

6.     С

7.     Б

8.     Б

9.     А

10.           С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар алған бағаларын дәптерлеріне  жазып алады.

ІІ.Тұсаукесер

Қызығушылығын ояту

 

БББАЖТ модуль

 

 

 

 

 

Топқа бөлу

 

БББАЖТ модуль

 

 

—         Бұл ненің суреттері?

—         Ертегілердің  аттарын айта аласыңдар ма?

 

 

 

 

 

—         Алғашқы екі ертегілерде мынадай қасиеттер «Мейірім», «Қанғат», «Арман» кездесті ме?

 

-Мына жердегі қиынды қағаздарды келіп алайық.

 

—         Ертегілер

—         «Балықшы мен Бақалшы» (халық ертегісі)

«Балық пен Балықшы бала»       (А.Байтұрсынұлы)

«Балықшы мен Балық» (А.С.Пушкин)

— иә.

 

 

Оқушылар осы сөздер арқылы топқа бөлінеді.

ІІІ. Негізгі бөлім

Мағынаны тану

 

 

 

ББҮБжәнеОБ модуль

 

·        Cабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау

·        Бағалау өлшемдерімен таныстыру

 

 

 

 

Тақырыпты дәптерлеріне жазады.

Тыңдайды.

Оқулықпен жұмыс

 

СТО модуль

 

 

 

 

 

 

·        Оқушылар өлең  жолдарын  бөлікке бөліп оқиды.

·        Топтастыру

 

— Ертегінің  негізгі кейіпкерлері кімдер?

 

·        Автор туралы мағлұмат беру.

—         Бұл Орыстың ұлы ақыны. Пушкиннің өлеңдерін, поэмаларын, мысалдарын дүниежүзі халықтары өз тілінде аударып оқиды. Сонымен қатар қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев, қазақ тілінің тұңғыш әліпбиін жазған Ахмет Байтұрсынұлы атты ақындарымыз  Пушкиннің шығармаларын қазақ тіліне аударған екен. Бүгінгі Пушкиннің шығармасын қазақ тіліне аударған қазақтың ақыны, Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы Оймауыт ауылында дүниеге келген Сағи Жиенбаев екен.

Шығармашылық жұмыс

 

БББ және К модуль

 

 

СТО  модуль

 

 

 

 

 

·        Топтық жұмыс

І топ.  «Егер мен алтын балық болсам…» атты шағын өз ойларыңды жазасыңдар.

 

ІІ топ. Балықшының кемпірі мен Балықшыны ВЕНН диограммасына саласыңыздар.

 

ІІІ топ. Балықшы мен Балық ертегісінің мультсериалынан үзінді қарап,өздеріңіздің дауыстарыңмен айтып, қажетті құралдарды пайдаланып дыбысын келтіресіңдер

 

—  3 минут дайындалуға және 2 немесе 3 минут оны қорғауға пайдаланасыңдар.

Оқушылар  топта жұмыстанады. Өздерінің жұмыстарын басқа топтарға
Дәптермен жұмыс

 

БББ және К модуль

 

Оқушықты пайдаланып, кемпірдің тілегін кестеге тізбектеп толтыр.

 

Оқушылар оқулықты пайдаланып кестені толтырады. Әр топтан бір оқушы оқып шығады.
ІІІ. Қорытынды ·        Сұрақ-жауап әдісі

— Балықшы кім?

 

 

 

 

— Балықшы балықты қалай аулап алады?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

— Балықшының балықты жібере салуынан нені байқадық?

 

 

 

— Александр Сергеевич Пушкин қандай қасиеттерден аулақ болыңдар дегісі келіп отыр?

 

-Теңіздің жағасында балық аулап өмір сүрген, төрт түліктен еш нәресі жоқ, кішкентай баспанасы бар, баласы жоқ, кемпірі жіп иіріп, өзі ау құрып балық аулап күн көріп отырған адам.

— Балықшы күндегі кәсібі бойынша теңізге балық аулуға келіп, бірінші рет ауын салғанда балдыр түсті, екінші рет салғанда теңздің бір шөбі түсті, және үшінші рет салғанда үсті басы жалт-жұлт еткен, сөйлей алатын бір Алтын балық түсті. Осылай балықшы алтын балықты аулады.
— Балықшының балықты жібере салуынан оның жанашыр, мейірімді, жүрегі жұмсақ, адамгершілігі мол екенін байқаймыз.
-Ашкөздік, қаталдық, қанағатсыздық.

Бағалау Бағалау парағы бойынша топ басшылар қорытынды баға шығарады. Оқушылар бағаланады.
Үйге тапсырма 168-175 бет оқу, алтын балыққа тілек жазу Оқушылар күнделіетеріне жазып алады.