«Шыңырау» хикаятының композициялық құрылысы

Сабақтың тақырыбы: «Шыңырау» хикаятының композициялық құрылысы. Сабақтын мақсаты:

а)  білімділік: оқушыларға Әбіш Кекілбайдың өмірі, шығармашылығы,
«Шыңырау» хикаяты, оның композициялық құрылысы жайлы толық мәлімет беру.

ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік корын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой-пікірін қалыптастыру.

б)  тәрбиелік; елін, жерін, Отанын кадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап, сөздікпен жұмыс, бағалау, бекіту, қорытындылау.

Сабақтың көрнекілігі: көркем әдебиеттер, бейнелі суреттер, рефераттар, бүктемелер

 Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу. Сабақтың типтері: ұйымдастыру кезеңі, жаңа сабақты түсіндіру, қорытындылау, Сабақтың барысы:

а)  Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Сәлемдесу.
  2. Кезекші мәлімдемесі.
  3. Журнал бойынша түгелдеу.
  4. Жаңа сабаққа дайындық.

ә) Үй тапсырмасын сүрау.

  1. Әбіш Кекілбайдың өмірі, шығармашылығы жайлы сұраймын.
  2. «Шыңырау» хикаятының мазмұнын сұраймын.
  3. Қосымша сұрақтар қойып, өткен тақырыпты қорытындылаймын
  4. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.

б)  Жаңа сабақты түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушыларға Әбіш Кекілбайдың өмірі, шығармашылығы, «Шыңырау» хикаяты, оның композициялық құрылысы жайлы толық түсінік беремін.

Сабақтың қорытындысы:

1 .Сабақ соңында сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты қорытындылаймын.

  1. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын

 З.Үйге тапсырма: Әбіш Кекілбайдың өмірі, шығармашылығы жайлы оқып, «Шыңырау» хикаятын оқып, мазмұнын әңгімелеп келу