«Шыңырау» хикаятының композициялық құрылысы
Сабақтың тақырыбы: «Шыңырау» хикаятының композициялық құрылысы. Сабақтын мақсаты:
а) білімділік: оқушыларға Әбіш Кекілбайдың өмірі, шығармашылығы,
«Шыңырау» хикаяты, оның композициялық құрылысы жайлы толық мәлімет беру.
ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік корын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой-пікірін қалыптастыру.
б) тәрбиелік; елін, жерін, Отанын кадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап, сөздікпен жұмыс, бағалау, бекіту, қорытындылау.
Сабақтың көрнекілігі: көркем әдебиеттер, бейнелі суреттер, рефераттар, бүктемелер
Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу. Сабақтың типтері: ұйымдастыру кезеңі, жаңа сабақты түсіндіру, қорытындылау, Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
- Сәлемдесу.
- Кезекші мәлімдемесі.
- Журнал бойынша түгелдеу.
- Жаңа сабаққа дайындық.
ә) Үй тапсырмасын сүрау.
- Әбіш Кекілбайдың өмірі, шығармашылығы жайлы сұраймын.
- «Шыңырау» хикаятының мазмұнын сұраймын.
- Қосымша сұрақтар қойып, өткен тақырыпты қорытындылаймын
- Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру.
Бүгінгі жаңа сабақта оқушыларға Әбіш Кекілбайдың өмірі, шығармашылығы, «Шыңырау» хикаяты, оның композициялық құрылысы жайлы толық түсінік беремін.
Сабақтың қорытындысы:
1 .Сабақ соңында сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты қорытындылаймын.
- Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын
З.Үйге тапсырма: Әбіш Кекілбайдың өмірі, шығармашылығы жайлы оқып, «Шыңырау» хикаятын оқып, мазмұнын әңгімелеп келу