Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі. Кулон заңы
Апта | Күні: | сабақ | ||||||||
Сабақ тақырыбы | Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі. Кулон заңы | |||||||||
Жалпы мақсаты | Өмірдегі мысалдармен ұштастыра отырып электр зарядтарының өзара әрекеттесуін және Кулон заңын оқып үйрену | |||||||||
Күтілетін нәтижелер | А)Электр зарядтарына мысал келтіре алады Б) Негізгі шамаларды біле отырып формулаларды өз бетінше түсіндіре және жаза алады С) Электр зарядттарының және Кулон заңдарының формуласын жатқа біліп оны кез-келген есепте қолдана алады; | |||||||||
Сабақ түрі | Жаңа сабақ
| |||||||||
Тапсырмалар | *Топқа бөліну (Оқушы аздығына байланысты 1 топқа бөлінеді) * Меннен сұрақ, сізден жауап (4 минут уақытында алдыңғы тақырыптар бойынша сұрақтарға әр оқушы жауап беру) *Мәтінмен жеке жұмыс (әр оқушы өз бетімен жаңа тақырыпты шолып шығады 5 мин) *Түсінік жазу( әр оқушы өз бетімен ақ бетке жаңа тақырып бойынша ойында жатталған мәтінді жазады) *Жұптық жұмыс (Постер қорғау) *Деңгейлік тапсырма(Өздік жұмыс есеп шығару) *топтастыру( Электрөткізгіштер мен өткізбейтіндер) *рефлексия (KWL)
| |||||||||
Керекті жабдықтар | Оқулық, кесте, бағалау парағы, топтастыру құралдары, буклет, тақырыпқа сай суреттер т.б. | |||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | ||||||||
Кіріспе
| Ұйымдастыру бөлімі: оқушылармен амандасу, түгендеу,сыныпты 1 топқа бөлу. Тренинг………………….. «Меннен сұрақ, сізден жауап» 1. Янтарь деген сөздің мағынасы (электрон) 2. Үйкелу қандай процес? (жанасып ажырасу) 3. Денелердің өзара электрлік әрекеттесу қабілетіне ие болуы не деп атайды? (электрленуі) 4. Жіңішке жіпке екі жеңіл бузин шарларын іліп қояйық, оларға жібекке үйкелген шыны таяқшаны тигізейік сонда қандай процес жүреді? (тебіледі) 5. Аттас зарядттар бір-бірінен? (тебіледі) 6. Әр аттас зарядттар бір-біріне?(тартылады) 7. Модулі өзара тең, бірақ таңбасы қарама-қарсы зарядттардың қосындысы нешеге тең? (0) 8. Қоршаған ортаның денелерімен әрекеттеспейтін денелер жүйесін қалай атайды? (оқшауланған немесе тұйықталған) 9. Электрленуді байқауға арналған ең ыңғайлы аспап? (электроскоп) 10. Электроскоп грек сөзінен аударғанда қандай мағынаны білдіреді?(электрді көремін) 11. Екі пластинканың зарядтары шамасы жағынан тең, ал таңбалары қандай болады? (қарама-қарсы) 12. Зарядттар еркін қозғала алатын заттарды қалай атайды? (өткізгіштер) 13. Электр зарядын өткізбейтіндер? (диэлектриктер) 14. Электрон заряды қандай? (теріс) 15. 1911 жылы атомның планеталық моделін кім ашты? (Э. Резерфорд) 16. Атомда заряд бола ма? (болмайды, бейтарап)
Өткен сабақты қорытындылай келе, жаңа сабаққа кіріспе жасалады. | Оқушылар жоқ оқушыларды атайды, топқа бөлінеді.
Оқушылар өткен тақырыпты естеріне түсіреді. Оқушылар өз бетінше 4 минут уақыт аралығында қойылған сұраққа тез жауап береді.
| ||||||||
Тұсаукесер | Топтық жұмыс Мәтінмен жеке жұмыс Оқулықтағы 115-116-117 бетті оқып шығу Түсінік жазу 70 сөзден артық | (әр оқушы өз бетімен жаңа тақырыпты шолып шығады 5 мин) ( әр оқушы өз бетімен ақ бетке жаңа тақырып бойынша ойында жатталған мәтінді жазады)
| ||||||||
Негізгі бөлім | Трениг Жұптық жұмыс Деңгейлік тапсырма №14жаттығудың 4-5 топтастыру(Электрөткізгіштер мен өткізбейтіндер)
| Оқушылар постер қорғайды. (Өздік жұмыс есеп шығару) Әр түрлі құралдар арқылы өз беттерімен жұмыстану | ||||||||
Қорытынды | Бекіту: KWL Рефлексия.
Не білемін? Не үйрендім?
Қорытынды. Бағалау. |