Тұрлаулы мүшелер сабақ жоспары

Пәні:Қазақ тілі Мектеп: Хамза Есенжанов атындағы ЖОББМ
Күні: 18 қараша 2015ж Мұғалімнің есімі: Шангереева А.Б
Сынып: 3 «б» Қатысқандар саны:12  Қатыспағандар:
Тақырыбы Тұрлаулы мүшелер
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар : Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері-бастауыш, баяндауыш туралы түсінік алды.
 

 

Оқушылардың басым бөлігі:  Тұрлаулы мүшелер сөйлемдегі негізгі ойды білдіретінін ұғынды.
Кейбір оқушылар:Сөйлем ішінен тұрлаулы мүшелерді тауып, сұрақ қоя білді.
Тілдік мақсат Оқушылар: Жаңа сабақты меңгереді, мазмұнын игереді
Негізгі сөздер мен тіркестер: , «бастауыш,баяндауыш», тұрлаулы мүше»
Талқылауға арналған тармақтар: Тұрлаулы мүшелер туралы түсінік алды.
Жазылым бойынша ұсыныстар:  оқулықпен жұмыс, тапсырмалар
Алдыңғы оқу Қайталау:  бастауыш, баяндауыш
Уақыт Жоспарланған жаттығулар     Ресурстар
Басталуы 5 мин

Қайталау

Психологиялық дайындық

«Ыстық микрофон» әдісі арқылы өткенді қайталау .

Қима қағаздар
Ортасы

Жаңа сабақ

Ой қозғау:

2 мин

2 мин    

                       

 

 

Оқулық бойынша жұмыс

13 мин

 

 

 

 

Сергіту сәті

3 мин

Бекіту 10 мин

 

IV. Жаңа материалды меңгерту бөлімі

Миға шабуыл

Жұмбақ

Қыста ғана болады,

Ұстасаң қолың тоңады. (қар)

Сөйлемдерді оқы.Олардың қандай ұқсастығы мен өзгешеліктері бар?

Венн диаграммасы

Қар жауды Ұқсастығы Бүгін жапалақтап қар жауды
     

Табыс критерийлерін құру

1.Бастауыш пен баяндауышқа сұрақ қоя аламын.

2.Сөйлем ішінен тұрлаулы мүшелерді таба аламын.

3.Қатесіз, әдемі жаза  аламын.

61 –жаттығу.  Тұрлаулы мүшелерді тап.

62 -жаттығу. Мәтінді тиістиі тыныс белгісін қойып көшіріп жаз.

Көңілді әунеге би қимылдарын жасайды.

63-жаттығу. 1.Мақалдарды жатқа жаз.

2.Тұрлаулы мүшелердің астын сыз.

3.Мақалдардың мәнін түсіндір.

АББҚ бар балаларға көмек

Дарынды балаларға тапсырма:

Сызық бағытымен  бір  әріпті тастай отырып, мақал  құрастыр.

жөэзбіннтөтздітмиарқьтиарғраннлөдльіпмимреонлтьегң

65-жаттығу    Сурет бойынша әңгіме құра

1.Әңгімеңе ат қой.

2.Құраған сөйлемдерден тұрлаулы мүшелерді тап.

3.Өздерің үлкендерге көмектесесіңдер ме?

Оқулық,

 

 

 

 

 

 

 

Диаграмма

 

 

 

 

 

 

магнитофон

 

 

Оқулық, дәптер

 

Мақал

Аяқталуы 7мин

Кері байланыс:

Үй  жұмысы

Бағалау 3мин

 

Үш бөлімді күнделік

Не үйрендің? Не оңай болды? Не қиын болды?
     

Үйге: 64 — жаттығу

«Ауызша журнал» арқылы  бағалау