Мазмұндама. Аязда
Сабақтың тақырыбы: Мазмұндама. Аязда.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: оқушылардың ой — өрісін, танымдық, есте сақтау қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін, тіл байлығын дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды ұйымшылдыққа, таза, сауатты жазуға, адамгершілікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап.
Қолданылатын стратегиялар: Топтастыру,
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, суреттер, ережелер, тест сұрақатары, т.б.
Сабақтың барысы:
- Қызығушылықты ояту.
- Оқушылармен амандасу, түгендеу.
- Оқушыларды үш топқа бөлу.
Жуан-жіңішке сұрақтар:
- Жылдың неше мезгілі бар?
- Қыс айларын ата.
- Қыс айында қандай өзгешеліктер болады?
- Мағынаны тану.
Мазмұндама.
Аязда.
Тиіннің әдеті қызық. Күннің жылы мезгілінде тиіндер жеке-жеке жүреді.
Әрқайсысының өз ұялары болады.Біреуінің ұясына біреуі байқамай кіріп кетсе,оны түйгіштеп қуып шығады.
Ал суық түскен кезде тиіндер топталып жүреді.Суық түндерде бес-алтыдан бірігіп, бір ұяда бір-біріне тығылып жатады,ұяның аузын шөп-шаламмен
бітеп тастайды. Сыртта алай-дүлей боран соғып тұрса да, тиіндер тып-тыныш
жата береді.
Жоспар:
1.Тиіннің қызық әдеті.
2.Суық түскен кездегі топталу.
Тірек сөздері мен сөз тіркестері:
байқамай, түйгіштеп, тығылып, шөп-шаламмен,алай-дүлей.
III. Ой толғаныс.
Тест жұмысы.
- Бірыңғай жуан дауысты дыбысы бар сөзді белгіле.
а) шілде
ә) маусым
б) сәуір
- Бірыңғай жіңішке дауысты дыбысы бар сөзді белгіле.
а) қырман
ә) орман
б) егістік
- Қайсысы буынға дұрыс бөлінбеген.
а) ал-ты
ә) т-өрт
б) е-лу
- Төрт буынды сөзді тап.
а) емшілер
ә) жұмысшылар
б) көршілер
- Қай сөзде у дауыссыз?
а) жауынгер
ә) уылдырық
б) қуыршақ
- Үй тапсырмасы.
- Ереже жаттау.
- Бағалау
Бағалау критерийі:
«5» — 1- 4 толық қамтылса;
«4» — 1- 3 толық қамтылса;
«3» — 1- 2 толық қамтылса;
Топ басшылары бағалайды.
№ | Оқушының аты — жөні | 1. Үй тапсырмасын орындауы | 2. Сауатты жазылуы. | 3. Дыбыстық талдау жасауы | 4. Шығармашылық тапсырмалар орындауы. | 5. Қорытынды баға |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 |