Масса. Килограмм

 

Сабақтың тақырыбы:Масса. Килограмм
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

Бағдарламаға сілтеме:

Сандар мен амалдарды орындау

  1.1.3.1  Ұзындық, масса, сыйымдылық және олардың өлшем бірліктер(см, дм, кг, л)  туралы   түсінігі  болу және салыстыру

 

1.1.3.5 Өлшем бірліктері және құралдарды таңдау арқылы ұзындық/масса/сыйымдылықты анықтау және іс әрекетін  түсіндіру

 

Табыс критерийлеріБарлық оқушылар:

Шамалар туралы және олардың өлшем бірліктері ,салмақ өлшем бірлігі \кг\ туралы түсінігі болады және салмақты салыстырады. Салмақ өлшеу үшін бірлік пен құрал таңдайды,өз әрекетін түсіндіреді.

Көптеген оқушылар:

Табақшалы таразыларды пайдаланып  кір тастарымен өлшейді.

Кейбір оқушылар:

Белгілі- бір салмақтағы заттарды кір тастарын пайдаланып өлшейді және салыстыра алады.

 

.

 Тілдік мақсатОқушылар:

Өлшеу алгоритмін  жасай алады,салмақ өлшейтін құрал таңдай алады.

Пәндік лексика және терменология :

Салмақ,таразы,килограмм,өлшеу

Жазба жұмысына қажетті пайдалы тіркестердің топтамасы.

Талқылау:

Заттардың салмағын көз мөлшерімен өлшеуге  неліктен болмайтынын айта аласың ба?

Заттардың салмағын қалай өлшейтінін түсіндіре  аласың ба?

Салмақ өлшеу барысын қайдан көрдіңдер?

Жазба жұмысы:әріпті өрнектер жаз,әріптердің мәндерін жаз.

Атаулы сандармен есептеулер жаз

Алдыңғы сабақ 

Ұзындық шамасы ,10,20-ға дейінгі сандарды, толық ондықтарды қосу және азайту,жұп және тақ сандар.

Жоспар 

 

Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Басы   (0-6мин.)

 

 

 

 

 

 Ширату

1-20 –ға дейінгісандарды  тура және кері санау

Жұп және тақ сандар

Қызығушылықты ояту

 Күнделікті өмірде қандай дәрумендерді пайдаланасыңдар?

Дәрумендердің денсаулыққа пайдасы бар ма?

Көкөністер қайда өседі?

Жемістер ше?

Сырым мен Әлия осы күзде әжесіне  өнім жинауға көмектесті.

Ұзындық туралы білетінімізді қайталайық

Екі жолақты  салыстыру.беттестіру немесе қасына қою арқылы салыстырады.

Ұзындықты қалай өлшейді? Қандай құрал пайдаланамыз? Сызғыш

 АКТ қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

Дәптер

Ортасы

(7-15 мин.)

 

 

 

(16-29 мин.)

 

 

 

 

 

 

 

  Мақсат қою

Екі бірдей қорап немесе екі бірдей ыдысты салыстыруға ұсыну.Олардың біреуіне ауыр зат салынады, екіншісі бос қалады.

Екі ыдыс туралы не айтуға болады? Бірдей

Екеуін көтеріп көрсетуді ұсынамын.

Біреуі ауыр.

Қандай шама туралы айтпақшымыз?

Масса немесе салмақ

Массаны қалай өлшейтінін білеміз бе?

Қандай өлшем бірліктер қажет?

Масса бірлігі- килограмм

Таразылар туралы мағлұмат беру

Таразыны пайдаланып конфетті өлшеп көру \тәжірибе\

Тағы қандай заттарды өлшеуге болады?

Тапсырма 1

Әлия  неше килограмм алма жинады?  5 кг

Сырым  неше килограмм алма жинады? 10 кг

5кг    > 10 кг

Кім артық,кім кем жинады?

Тапсырма 2

Көкөністер мен жемістердің массаларын салыстыр

«Балмұздақ» таяқшаларын пайдаланып, оқушыларды  жұмыстандыру

3кг < 5кг             15кг  > 10кг

10кг < 20кг                10кг  >  8 кг

50кг >30кг          15кг  = 15кг

Ширату

Қалыптастырушы бағалау

Оқушы ,оқу мақсатына жетті:

Заттардың массаларын өсу ретімен орналастыра отырып, ең үлкен, ең кіші масса өлшем бірлігін ажыратады

2кг   6 кг  8 кг  10кг   15кг   20кг    50 кг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Электронды оқулық

«iMektep»

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бірін- бірі бағдаршам көздері арқылы бағалау

Соңы

(30-35 мин.)

 -Бүгінгі сабағымызда қандай өлшем бірлікпен таныстық?

-Масса өлшем бірліктері қалай аталады?

-Қандай құралдарды пайдаланамыз?

Бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендерін  анықтау мақсатында бағдаршам көздерін пайдаланамын.

Толық түсінсе- жасыл

Жартылай түсінсе-сары

Мүлдем түсінбесе-қызыл түстерін көтеру арқылы анықтаймын.

Қосымша мәліметтер 
Дифференциация

Масса өлшем бірліктері қалай аталады?

 

Бағалау.

Оқушылар сабақ соңында:

-заттың массасы ұғымын түсінеді;

-заттарды массасы бойынша салыстыруды меңгереді;

Пәндік байланыстар:

Өнер, сауат ашу пәндерімен т.б.

 

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

 

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

 

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

 

Сабақ жоспарынан қандай

ауытқулар болды ма, неліктен?