Кіріспе сабақ қушыларға казақ тілі—қазақ халқының әдеби тілі және мемлекеттік тілі екендігі жайлы толық мәлімет бере отырып олардың ой-пікірін қалыптастыру.

Сабақтың такырыбы: Кіріспе сабақ. Сабақтың мақсаты:

а)  білімділік: оқушыларға казақ тілі—қазақ халқының әдеби тілі және
мемлекеттік тілі екендігі жайлы толық мәлімет бере отырып олардың ой-пікірін
қалыптастыру.

ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту.

б)  тәрбиелік; елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: кіріспе сабақ.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сүрақ-жауап, сөздікпен жүмыс, бағалау, бекіту, қорытындылау.

Сабақтың көрнекілігі: дид. материалдар, кестелер, кеспе қағаздары, тірек сызбалар.

Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жү_мыс жүргізу.

Сабақтың типтері: ұйымдастыру кезеңі, жаңа сабақты түсіндіру, қорытындылау, бағалау.

Сабақтың барысы:

а) ¥йымдастыру кезеңі.

  1. Сәлемдесу.
  2. Кезекші мәлімдемесі.
    З.Журнал бойынша түгелдеу.
    Жаңа сабаққа дайындық..

ә) Жаңа сабақты түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушыларға кіріспе сабақ жүргіземін..

Адам баласы тек білім арқылы ғана дүниені таниды, табиғаттың қүлия сырларын ашады, ғылымды дамытады, техниканы өрістетеді, қоғамды ілгері бастырады. Білім арқьшы өткен тарихын таниды, одан тағылым алады және болашағын болжап, келешекке бағыт белгілейді.

Білім, ең алдымен, тіл арқылы, әсіресе, ана тілі арқылы игеріледі. Демек, тіл, яғни ана тілі— білімнің негізгі қүралы. Сондықтан ана тілінің осындай қасиетін ерекше бағалап, оны қадірлей білу керек. Ана тілі арқылы басқа халықтардың тілін оқып үйрену де жеңіл. Сонда ғана адамзат білімді меңгеріп, ғылымды игеріп, сол арқылы халқына, еліне пайда келтіре алады. Бүл айтылғандарды ақындардың өлеңдері мен халыктың өзі түжырымдап шығарған мақал-мітелдері де дәлелдей түседі.

Балалар, бүл — жол басы даналыққа,

Келіңдер, түсіп, байқап, қаралық та.

Бүл жолмен бара жатқан өзіңдей көп, Соларды көре түра қалалық па?! Даналык — өшпес жарық, кетпес байлық, Жүріңдер, іздеп тауып алалық та! (А. Байтүрсынүлы) Сү-рактар мен тапсырмалар.

  1. Өлеңдерді мәнерлеп оқыңдар.

2.Даналъщ, өшпес жаръщ деген сөздерді қалай түсінесіңдер?

  1. Бар циынды тек цана гылым жеңбек деген сөйлемді қалай түсінесіңдер?
  2. Ахмет, Сүлтанмахмүт, Ыбырай аталарыңның осыдан әлденеше жыл бүрын айтқан
    ойлары қазір қалай дәл келіп түрғанын түсіндіріп көріңдер.
  3. Тастан сарай салзызды, Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алгызды, Аты
    жоц цүр арбаны мың шацырым жерлерге… баргызды. Адамды цүстай ұшырды. Теңізде
    жүзді балъщпгай деген пікірлердің әрқайсысына бүгінгі өмірден нақты мысалдар келтіріңдер


.6. Мақал-мәтелдерді оқын шығып, мәніне назар аударыңдар.

7.Өнер-білімге байланысты өздерің басқа да қандай мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді білесіңдер?

  1. Оқу-білімге қатысты мақал не нақыл сөз шығарып жазыңдар. Сабақтың қорытындысы:
  2. Сүрақ қою аркылы жаңа сабақты қорытындылаймын.
  3. Оқушылардын берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.
  4. Үйге тапсырма: өзіндік жүмыс: оқу, білім, өнер, еңбек, адалдық тақырыптарында
    мақал-мәтелдер мен нақыл сөздер жазып келіңдер.