Жемістер
Сабақтың тақырыбы: Жемістер.
Оқушы: Шарипкалиев Арнур
Диогнозы:(орталық жеке жүйесінің резедуальдық-органикалық жағдайы. Ғ-70.1 ЖТК 2 деңгейі
Тақырыбы: «Жемістер»
Мақсаты: Жемістердің атауларын анық айтуға,оның түрлерін, пішіндерін,түстерін ажыратуға үйрету, олардың пайдасы туралы
түсінік беру.
Тәрбиелік мақсаты: Жемістерді дұрыстап жуып, күнделікті тұрмыста пайдалануға тәрбиелеу.
Түзеу мақсаты: Көріп есте сақтау,ойлау,сөйлеу қабілеттерін дамыту,танымдылық процестерін қалыптастыру,ұсақ моторикасын дамыту.
Көрнекілігі: жемістер, суреттер, дидактикалық тапсырмалар, қап,себет.
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру бөлімі.
- Сәлеметсіңбе, Арнур
— Оқушының зейінің сабаққа аудару
- Жаңа сабақ
I Танымдылық процестерін дамыту.
Арнур бүгін біз баққа барып жемістер тереміз.
- Мынау алма терегі,ал енді алма терейік.
- Мынау алмұрт.
Жемістердің түрлерімен таныстыру .
Алма,алмұрт,лимон, жүзім, мандарин, апельсин, т.б.
II Дұрыс сөйлеуге үйрету.
Жемістерді атымен атап сипаттама беру.
— мынау кандай жеміс?
- тәті ма ащы ма?
- түсі кандай?
— пішіні қандай?
III Ойлау, есте сақтау қабылеттерін дамыту.
Ойын: «Сиқырлы қап»
Ойын шарты: қаптын ішінен бір жемісті қолымен алып оның атаын, дәмін, түсін, пішінің айту керек
IV Сергіту сәті:
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп- теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
V Дидактикалық ойын: «Ойлан да тап»
Ойын шарты:Көрсетілген жемістерді табу.
VI Тақпақ
Алма баққа барайық,
Алма теріп алайық.
Ең үлкенің тәттісін,
Анамызға сыйлайық.
VII Ұсақ моторикасын қалыптастыру.
Дайын алманың,алмұрттың суретін бояу.
VIII Қорытынды
— Арнұр мынау нелер?
- Жемістер.
- Мынау не?
- Алма.
IX Үйге тапсырма беру.
Алмұртың суретін бояу.