Бұршақ тұқымдастары

 

Мерзімі 23 .02 . 2016.
Модуль Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, АКТ қолдану, диалогтық оқыту
Тобы 6-сынып
Сабақ түрі Жаңа сабақ
Пәні биология
Сабақтың тақырыбы §45 Бұршақ тұқымдастары
Мақсаты Бұршақ  тұқымдастар, гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формаларын, жабайы өсетін, мәдени, дәрілік, маңызы халық шаруашылығының өсімдіктерінің маңызын түсіндіру, меңгерту, өмірмен  ұштастыру.
Міндеттері Бұршақ тұқымдастарының маңызын түсіндіру
Оқыту нәтижелері Бұршақ  тұқымдастар, гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формаларын, жабайы өсетін, мәдени, дәрілік, маңызы халық шаруашылығының өсімдіктерінің маңызын түсінеді, меңгереді, өмірмен  ұштастыру, терең және жүйелі білім алады. №25 зертханалық жұмыс. Бұршақ  тұқымдасы өсімдіктерінің гүлі мен жемісінің құрылысымен таныстыру.
Көрнекілігі тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс- тәсілдері Лездемелік сұрақтар,ТТ-кестесі, Жигсо
Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин  «Лездемелік сұрақ »   әр түрлі  деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты  диалогқа түсіру

Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

 

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,  білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады

Түсіну 7мин Өткен тақырыпты меңгертуде  Постер арқылы жалпы тақырыпты қорғау

 

 

Сыни ойлауға берілетін тапсырмалар, өз пікірін негіздеп, дәлелдеуді талап етеді. Әр топ өз ойын постер арқылы қорғау керек сол арқылы жаңа тақырыпқа қадам жасайды Осы мақсатта оқушыларға  қосымша  өткен материалды толық меңгеру  мақсатында « Ойлан тап» ойынын» пайдаландым

Жауабын постер арқылы тақтаға , қорғап шығу керек.

Берілген тапсырманы  тек тұжырымдармен және өз ойларын толық жеткізу үшін қағаз беріне түсіріп, берілген жүйелермен түсіндіру қажет
Қолдану 10мин Зертханалық жұмыс зертханалық жұмыс орындатып сұрақ- жауап Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

 

Сергіту сәті 1 мин Көнілді күн атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау 10 мин  Суреттер сөйлейді

Жаңа тақырып бойынша суреттер беріледі

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Жинақтау 10 мин Әр топқа ТТ-кестесі таратылады Барлық оқушыларға шағын кесте  беріледі Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі  бағалайды
Бағалау 2 мин Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру