«Нан қайдан шығады?» (ертегі)

 

 

Сабақтың тақырыбы: «Нан қайдан шығады?»(ертегі)

Сабақтың мақсаты:  Ертегі мазмұнын оқып түсіну арқылы тақырыбымен идеясын ашуға мүмкіндік беру . Оқушының ойлау, қиялдау, елестету, іздену іс — әрекеттерін қалыптастыру. Сөздік қорын молайтып, өз ойларын, пікірлерін еркін айтуға. көз қарастарын дәлелдей білуге машықтандыру.

Нәтижесі: Адам еңбегі және оның табиғатпен байланысын түсінеді. Оқушының ойлау, қиялдау,елестету, іздену іс-әрекеттерін қалыптасады. Сөздік қоры молайып, өз ойлары мен пікірлерін еркін айтуға. көз қарастарын дәлелдей білуге машықтанады.

Әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл»,  «Бір айналым сөйлесу» стратегиялары.

УақытСабақтың кезеңдеріМұғалімнің ісәрекетіОқушының әрекетіРесурстар
2 мин

 

 

Ұйымдастыру

 

 

Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Сабаққа керек құралдарын дайындату.Оқушылар сәлемдесті. Сабаққа керек құралдарын дайындады.Оқу құралдары
10 минБағдарлау мотивациялық кезеңОқушыларды тақырыпқа байланысты  үш топқа  бес оқушыдан, үш түсті конфет  үлестіру  арқылы бөлемін.

«Бірінші, екінші, үшінші»  деп  алып үш  топ  үй  тапсырмасын  бекітеді. Жетекші сұрау беру арқылы үй жұмысын бекіту. «Миға шабуыл»  стратегиялары.

1.Қазан күз мезгілінің нешінші айы?

2.Қазан айындағы еңбек түрін атаңдар?

3.Өлеңнен тауып оқыңдар.

Оқушыларды тақырыпқа байланысты  үш топқа  бес оқушыдан, үш түсті конфет  үлестіру  арқылы бірігіп отырады.  «Бірінші, екінші, үшінші»  деп  алып үш  топ  үй  тапсырмасын  орындайды.плакат, түрлі түсті маркер, ноутбук
15 минОрындаушылық кезең
БІЛЕМІН  БІЛГІМ КЕЛЕДІБІЛДІМ
 

 

 

  

1.Жаңа тақырыпты ашу мақсатында                            «Б-Б-Б» КЕСТЕСІнің алғашқы екі бөлігін жазды.

2.Ертегіні тізбектей  оқыту. Ертегі мазмұнына байланысты   — Енді осы ертегіні рөлдерге бөлініп, сахналап көрейік, — деп балаларды рөлге бөледі, ертегіні сюжетті рөлді ойын ретінде сахналайды.

Балалар автор,тышқан, нан, күзетші, сатушы, наубайшы, диірменші, комбайншы болып ертегіні сахналайды.

1топ: кесте толтырады. 2топ: постер дайындайды. 3топ: шағын эссе жазады. Әр топ бір-бірінің қоржынына бағалау жұлдызшаларын  жабыстырады.

Жаңа тақырыпты ашу мақсатында сөзжұмбақ орындатып, жаңа сабақтың тақырыбын жаз мезгілі екендігін біледі. Жаз өлеңінің автор  туралы  мағлұмат  алып, жаз мезгіліне байланысты топтық сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

Ертегінің мазмұнымен танысып, әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Топ-топты жұлдызшалармен бағалайды.

 

 

Жаңа сөздерді сөздік дәптерге мағынасын ашып орындайды.

Ана тілі Атамұра 2010ж

плакат, түрлі түсті маркер, кесте парағы, дәптер

2 минСергіту сәті«Бақытты  балалық  шақ» әнін тыңдату
5 минЖаңа сабақты бекіту
Комбайн жылдам
Орақпен      баяу               орақпе

«Комбайн мен орақ» тақырыбына венн диаграммасын орындату.

 

Тыйым сөздер: Нанды бір қолмен үзбе. Нанды жерге тастама. Наннан аттама.

 

«Комбайн мен орақ» тақырыбына венн диаграммасын орындату арқылыПлакат, маркер
3 минБағалау кезеңіКритериалдық бағалау жүйесі бойынша оқушыларға ескерте отырып  бағалаймын. «Бағалау  ағашына» өз  ойын  жазып  стикерлерін  жапсыруды тапсырдым.

 

 «Бағалау  ағашына» өз  ойын  жазып  стикерлерін  жабыстырады.

 

Блоб бағалау ағашы дайындалған плакат, стикер
5 минҚорытынды«Нан» туралы топтастыру орындатамын. Мақал айту жарысы.«Нан» туралы топтастыру орындайды. 
2 минКері байланыс«Екі жұлдыз, бір тілек» сабақтан алған әсерлерін жаздырту.«Екі жұлдыз, бір тілек» сабақтан алған әсерлерін жазадыСтикер, маркер
1 минҮйге тапсырма жаттау. Мазмұнына байланысты сурет салып келу.