Жаңа индустриялы елдер – Сингапур, Тайланд, Малайзия.
Тақырыбы: Жаңа индустриялы елдер – Сингапур, Тайланд, Малайзия.
Мақсаты: Оқушыларға жаңа индустриялы елдерге қай елдер жататынын және олардың әлемдік экономикадағы саудадағы орны мен Қазақстанды мысалға ала отырып, болашағына болжам жасау дағдыларын қалыптастыру
р/с | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Мақсаты
|
1 | Ұйымдастыру кезеңі Санмен 3 топқа бөлінеді.
| Семинарға қатынасушылар арасындағы географтарға бағалауға беріледі, бағалауға дайындық жүргізеді. | Оқушылар назарын сабаққа аудару, топқа бөлу |
ІІ | Білу Үй тапсырмасын сұрау үшін карточкамен жұмыс.
1. «Иә», десеңіз де, «Жоқ» десеңіз де НЕГЕ екенін дәлелдеңіздер. (3 топқа тапсырма) (2 минут. Ойлану үшін) Қорғау 2 минуттан 1. Тапсырмадағы Азиядағы жаңа индустриялы елдердің белгілерін табыңыз және оны таңдау себептеріңізді түсіндіріңіз. o Шетел инвестициясы мен жоғарғы технологиялар, ғылымды көп қажет ететін салаларының мықты дамуымен, арзан жұмыс күші есебінен экономикасында жаңа өнеркәсіптің жоғары қарқынмен дамуымен көзге түсіп отырған елдер o Халық санының көптігі; арзан еңбек ресурстары; экономикалық әлеуетінің жоғарлығы; жан басына шаққандағы экономикалық көрсеткіштердің төмен болуы; шаруашылық құрылымының күрделілігі; бай мәдени қорымен ерекшеленетін елдер o Экономикалық даму деңгейінің және жан басына шаққандағы табыстың өте төмендігі; табиғи өсудің жоғарлығы; аграрлық сектордың басымдылығы; әлеуметтік жағдайдың нашарлығы 7мин
2 – тапсырма. Өзіңізді тексеріңіз: Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? o Корея, Тайланд елі мұнай экспорттайтын елдер тобына жатады? o Үкіметтің экспорттық салаға жұмыс жасауы, халыққа кәсіби білім беруді жақсартуға бағытталған шаралар және халықтың еңбексүйгіштігі “Корея кереметі” деп айта аламыз. o Дүниежүзінің көптеген елдері «ДЭУ», «Самсунг», «LG»сияқты тұрмыстық техниканы пайдаланады. Себебі олар….. o Қазір Қазақстан мұғалімдері осы жаңа индустриялы елдердің оқыту әдістерін пайдаланып оқытып жатыр. Себебі …. 10 минут |
Ішінде сұрақтар жазылған карточкаларды алады..Топтар өздері таңдаған сұрақтарға жауап береді.
ШЫНДЫҚ пен ЖАЛҒАНды анықтап оны сыни талдап өз ойын ұсынып үйренеді |
Үй тапсырмасын пысықтау, өткен материалдарды еске түсіріп, жаңғырту. |
ІІІ | Түсіну.
Миға шабуыл» «Іздеп тап!» 1. Тұрған географиялық орнына қарап елдің дамуына талдау жасап көрейік — Бұл елдердің ұқсастығы неде? — Айырмашылықтары неде? — Елдердің ұқсастығы мен айырмашылығына қарай отырып экономикасының дамуын болжауға болады ма? Қалай? 2. Слайдтағы сурет бойынша әр елдің рәміздерін табыңыздар.
Жауабы; Синг – 1,5 Тайл. -2,4 Малайз – 3,4
10 мин
| Алдарында тұрған картадан қандай ерекшелік көріп тұрғанын жазады,спикер жауап береді.
Өздеріне берілген мәтін бөліктерін оқып, өзара талдап, постерге жазады, араларынан 1 оқушыны спикер сайлап, сол оқушы қорғайды.
Бейнефильм көреді. | әртүрлі болатындығына көз жеткізу.
табу Аталған ұғымға баланысты білімдерін жинақтау
болмайтындығына көз жеткізу
|
ІҮ. | Қолдану 1.«Интернетпен жұмыс» 2 мин 1-топ Малайзия елінің экономикасы 2- топ Сингапурдың білім беру жүйесі 3- топ Тайланд халқы тілі , діні (бөлінген көшбасшылықпен жұмыс интернеттен табушы, түртіп алушы, спикер, жабдықтаушы ) Түртіп алу – 3минут Қорғау — 3
| Олар осы елдердегі мұнай қоры мөлшерін іздеп табады
| Қолдану кезеңіндегі жұмыстарына баға беру.
|
Ү. | Жинақтау «Бізге не істеу керек?» Түйін сөйлемді жаз.
| 2 оқушыдан топтаса отырып,
| Масштабтары әртүрлі глобустардан әртүрлі
|
Рефлекция Оқушыларға смайликтер таратамын. Жолаушылап келе жатқан сәуегей қарияға үлкен сарай құрылысына тас әкеле жатқан үш құрылысшы кездесіпті. Қария оларды тоқтатып әрқайсысына сұрақ қойыпты. Екінші құрылысшыдан:- Бүгін күні бойы не істедің?- деп сұрапты. Үшінші құрылысшадан:- Ал сен не істедің?- дп сұрапты. Жүзінен қуаныш нұры төгілген үшінші құрылысшы қарияға қарап күлімсіреп:- Мен бүгін күні бойы мына зәулім сарай құрылысына қатыстым деп жауап беріпті. -Балалар! Кім бірінші құрылысшы секілді жұмыс істеді? (қызыл стикер) |
Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады
|
Оқушылардың бүгінгі сабаққа қатысу белсенділіктерін өзін-өзі бағалау арқылы білу. |
Бағалау парағы
№ | Оқушылардың аты-жөні | Үй тапсырмасы Топтық жұмыс | Болжау кестесі | Оқулықпен жұмыс | «Ойлан, тап!» | Топпен жұмыс Глобустан қашықтықтарды өлшеу. | Талдау.Жұппен жұмыс Глобустан қашықтық өлшеу | ББҮ кестесі | Тірек сызбасы | Қорытынды бағасы |
1
|
| |||||||||
2 | ||||||||||
3 | ||||||||||
4 | ||||||||||
5 | ||||||||||
6 | ||||||||||
7 |