«Food and drink»

 

 

Тақырыбы:  «Food and drink»

Қолданылған модуль: «Білім беру және білім алудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану»

Оқытудың әдіс-тәсілдері: «Ой қозғау»,  «Топтастыру», «Менен сұрақ, сізден жауап», «Орнын тап», «Сәйкестендіру»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Не істеймін?

Оқушының іс-әрекеті: Ресурстар: осы іс-әрекет үшін қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық  және т.б қажет?
І. Ой қозғау

Сұрақтар қойып, бүгінгі күннін тақырыбын ашады.

Things which we eat;

Things which we drink

 

Оқушылар ой қозғау сұрақтарына  жауап бере отырып сабаққа мақсат қоюға қатысады

 

 

Интербелсенді тақта

ІІ. Оқу мақсатын алға қою

Мақсаты: оқушыларға саналатын және саналмайтын зат есімдерді  ажыратуды үйрету, тағамдар мен сусындардың атауларымен таныстыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Phonetic drill

One, two, three

Let me see

Who likes cofee

Who likes tea

One, two, three

Now I see

You like coffee

And you like tea

 

Оқушылар фонетикалық жаттығуды мұғалімнің соңынан қайталап айтады

 

Интербелсенді тақта

 

IV. Жаңа лексиканы енгізу.

Жаңа лексиканы енгізу мақсатында оқушыларға жаңа сөздер, транскрипция және оның аудармасы қазақ тілінде бөлек  жазылған сөздер таратылады.

egg [‘eg] жұмыртқа

potato[‘pәteitәu] картошка

meat [‘mit]-ет

water [‘wotә]-су

tea [ti:]-шай

coffee [kofi:] -кофе

milk [milk]-сүт

bread[bred]-нан

 

V. «Топтастыру»

Ex 3, p48;

Берілген сөздерді үш  топқа топтастыруларын сұрайды.

 

VI. Мәтінмен жұмыс.

«Kazakh traditional food»

 

VII. «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі

 

1. What’s the popular food in your family?

2.What’s your favourite food?

3.What’s your favourite drink?

 

VII . Жаңа грамматиканы түсіндіру:

Countable and uncountable nouns (саналатын және саналмайтын зат есімдер)

Three boys, two oranges деп айта аламыз, себебі біз оларды санай аламыз. Бұл зат есімдерді саналатын зат есімдер деп айтамыз.

Much sugar, a little milk деп айтамыз, себебі біз оларды санай алмаймыз. Бұл зат есімдерді саналмайтын зат есімдер деп айтамыз.

 

 

VIII . Listen and read

Dialogue between Jennifer and Asel

Диалогті оқып, диалогтің ішінен санлатын және саналмайтын зат есімдерді табуларын сұрайды.

 

 

VIII . Grammar task

Грамматиканы түсінгендерін тексеру, меңгерте түсу мақсатында таратпа материал беріледі.

Put some or any.

1.They  have … milk.

2.We need…eggs and… milk

3.Mary hasn’t … mistakes in her test.

4.Would you like… juice?

 

«Орнын тап» әдісі

 

food drink fruits vegetables
       

Интербелсенді тақтада тағамдар , жемістер,сусындар суреттері беріледі соларды орындарына қояды

 

 

 

Оқушылар сөздің транскрипциясы мен оның қазақ және орыс тілінде аудармасын сөздік дәптерлеріне жазады. Жаңа сөздерді қайталайды.

 

 

 

 

 

 

Берілген  сөздерді топтастырады

 

Мәтінді оқып, қазақ тіліне аударады

 

Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына  жауап береді

 

 

 

 

Жаңа грамматиканы «Саналатын және саналмайтын зат есімдердің» ережелерін мысалдарымен дәптерлеріне түсіреді.

 

 

 

 

 

 

Диалогті оқып, диалогтің ішінен санлатын және саналмайтын зат есімдерді табады.

 

 

Үлестірмелі материалдар бойынша грамматикалық тапсырма орындайды

 

 

 

 

Үлестірмелі материал

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

оқулық

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

Дәптер, қалам

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелі матеиал

 

Бекіту.

Бүгінгі тақырыптағы сөздерді пайдаланып, сөйлемдер құрайды

I like tea, but I don’t like coffee.

 

«Сәйкестендіру» әдісі

 

 

Қорытындылау

а) бағалау: Сабақ барысында бейресми бағалау түрін қолдану.

Қателесіп, не болмаса тапсырмаларды орындауда қиналған оқушыларды да ынталандыру.

Homework:  диалог құрап келу Ех 5,6

 

Іс-әрекет барысында жауап берген оқушыларға өте жақсы орындағандарға – жасыл, жақсы орындағандарға – сары, ал орташа орындағандарға қызыл стикерлер беріледі. Соңында әр оқушы алған стикерлер бойынша өздерін бағалайды.

 

 

 

Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады

 

Қызыл, жасыл, сары стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күнделік, қалам

Рефлексия

Мұғалім стикерлер таратады.

Оқушылар сабақ барысында не ұнады, не ұнамады өз пікірлерін жазады. Стикерлер