«Қамбар батыр»
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Сыныбы: 4
Сабақтың тақырыбы: «Қамбар батыр»
Жалпы мақсаты: Батырлар жырының басқа ауыз әдебиеті үлгілерінен ерекшелігін түсіну.
Негізгі идеясы: Халық арманындағы батырдың бейнесін айқындап көрсету.
О/д | Мақсаты | Түрткі | Нәтиже | ОүБ | Бағалау | |
критерий | дескриптор | |||||
Білу | Халық ауыз әдебиеті үлгілерін еске түсіру. | І. Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не? Анықтамасын айтып бер. ІІ. Халық ауыз әдебиетінің түрлерін ата.
| 1)Халық ауыз әдебиетінің анықтамасын біледі. 2)Халық ауыз әдебиетінің түрлерін біледі. | 1)Халық ауыз әдебиеті туралы анықтаманы білуі; 2)Халық ауыз әдебиетінің түрлерін білуі. | 1) Анықтаманы білемін; Анықтаманы білмеймін. 2) 4-6 түрін білемін; 1-3 түрін білемін; Білмеймін. | |
Түсіну | «Қамбар батыр» жырының мазмұнын түсіну.
| І. Қамбар батырдың жырдағы көңіл-күйі қандай? Неліктен? ІІ. Қамбар батыр өзінің қара қасқа атын жақсы көре ме? Оны қалай байқадың? | Жырдың берілген үзіндісін мазмұндап бере алады. | Екі жұлдыз, бір тілек | 1) Қамбар батырдың көңіл-күйін анықтай алуы; 2) Батырдың өз тұлпарын жақсы көретінін аңғара білуі. | 1)Анықтай алдым; Анықтай алмадым. 2)Аңғара білдім; Аңғара алмадым. |
Қолдану | Жырдан теңеу сөздер мен көркем сөздерді таба білу. Олардың әсірелеп айтылуына назар аудару («Әсірелеу» — бір нәрсені немесе оқиғаны күшейтіп, үлкейтіп айту.). | І. Үзіндіден жолбарыстың тұлпарға шабуыл жасаған кезін тауып оқы. Теңеу сөздерді тап. ІІ. Қара қасқа аттың сыртқы түр-тұлғасы сипатталатын тұсын жырдан тауып оқы. Бұл жерде қандай көркем сөздер қолданылған? | Теңеу және көркем сөздерді мәтіннен таба алады, әсірелеп айтылуын түсінеді. | 1) Теңеу сөздерді табуы; 2) Көркем сөздерді табуы. | 1) Көріктей; Маядай; Бүркіттей. 2)Алтын табақтай; Қамыстай; Қазықтай; Төңкерген кеседей; Сүмбідей. | |
Талдау | Батырлар жырының басқа халық ауыз әдебиеті үлгілерімен салыстыра білу. | І. Ертегі мен батырлар жырын салыстыр, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тап. ІІ. Бесік жыры мен батырлар жырын салыстыр, айырмашылығы мен ұқсастығын тап. | Батырлар жырын басқа халық ауыз әдебиеті үлгілерімен салыстыра алады. | өзара бағалау | 1)Ертегі мен батырлар жырын салыстыра алуы, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табуы. 2) Бесік жыры мен батырлар жырын салыстыра алады, айырмашылығы мен ұқсастығын табады. | Ұқсастықтарын таба алдым; Айырмашылығын таба алдым;
|
Жинақтау | Өз бетінше түсінгенін тұжырымдай білу. | Батырлар жырына анықтама бер.
| Өз бетінше түсінгенін тұжырымдай алады. | Батырлар жырына анықтама құрастыру. | Құрастыра алдым; Құрастыра алмадым. | |
Бағалау | Жырдың көркемдік жазылуын бағалай алу. | Жырда Қамбар халық арманындағы батырға лайықты суреттелген бе? | Мәтіндегі дәлелге сүйеніп бағалай алады. | туралы өз ойын айтып дәлелдей алуы. |
Үйге тапсырма: Жырды мәнерлеп оқып келу.