Зат есім

 

Сыныбы: 2 Күні
Сабақтың тақырыбы: Зат есім
Мақсаты:

 

Зат есімге сұрақ қоя білуге үйрету.

 

 

Күтілетін нәтижелер:

 

 

А. Зат есімге сұрақ  қоюды біліп  түсінеді.

В. Зат есім тақырыбына байланысты түсінік толықтырады.

С. Тақырып немесе сурет бойынша өз ойынан сөйлем құрайды.

 

 

Қажетті құрал-жабдықтар:

 

 

Қазақ тілі. Ж.Қ.Балтабаева, М.Қ.Солтанғазина, Ф.С. Лекерова, 2013 ж «Алматыкітап»  Әдістемелік құрал Ж.Қ.Балтабаева, М.Қ.Солтанғазина, Ф.С. Лекерова. 2014 ж «Алматыкітап»

дидактикалық материалдар, көрнекіліктер, доп

 

   
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Уақы-ты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

 

 

 

5 мин Түстер арқылы    топқа бөлемін.

Оқушыларға дауыссыз дыбыстардың түрлері жазылған парақшаларды тарату.

Алдыңғы сабақтарымызда қандай тараумен таныстық?

«Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен тақырыпты еске түсіру.

Түстерге байланысты топқа бөлінеді.

Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді және сұрақ қояды.

Тұсау

кесер

 

 

 

 

7 мин «Ойлан,бөліс» әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу.

Зат есім дегеніміз не?

Сабақтың табыс критерийлерін анықтау:

А.Зат есім туралы біледі, түсінеді.

В.Зат есімге сұрақ қоя алады, салыстырады.

С.Берілген тақырып бойынша сөйлем құра алады.

 

 

Оқушылар берілген ресурстағы тапсырмаларды жеке орындайды.. Жауаптарына қарай сабақтың тақырыбын, мақсатын ашу.
Негізгі бөлім:

 

 

 

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зерттеушілік әңгіме:

Ойлануға түрткі сұрақтар:

Семантикалық кестеге қарап, қалай атар едіңіздер?

 

 

Оқулықтағы 1 жаттығуды оқып, «Жұптық әңгіме» әдісі бойынша талқылатуды ұйымдастыру.

 

Дәптермен жұмыс

2 жаттығу. Жеке жұмыс

 

 

Сергіту сәті

 

«Жұптасып — ойлан — бөліс» әдісі арқылы 3- жаттығуды орындату

 

 

Сөзжұмбақ арқылы, тақырыбын қою

 

 

 

 

 

Топта,жұпта бір-біріне түсіндіріп талқылайды.

 

 

Жеке дәптерге орындау, Мәтінді оқып,мағынасына қарай мәтіннің басталуын таңдап, толықтырылған мәтінді көшіріп жазу

 

 

Жаттығуды жеке ойланып, жұпта талқылап, топта орындайды.

Қорытынды: 5

мин

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

«Бір айналым сөйлесу» әдісі арқылы 4-5 сөйлемнен тұратын логикалық байланысқан сөз құрату.

 

 

 

 

 

Топтардың жұмыстарын «Ыстық орындық»  бойынша сабақты бекіту.

Әр топ тақырыпты таңдап алып сол тақырып бойынша әр оқушы сөйлем ойлап мәтін құрастырады.

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия. 3мин  

«Көзіммен не көрдім?»

«Құлағыммен не естідім?»

«Денем арқылы не жасадым?»

 

Балалар осы сұрақтар бойынша өз ойларын стикерге жазады.