«Кім қайда істейді?»

 

 

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту

Тақырыбы:  «Кім қайда істейді?»

Мақсаты:  Дәрігер, құрлысшы, дүкенші, күтуші мамандығы мен еңбектері жайлы

әңгімелесу, мазмұнын түсіндіріп, үйрету.

Мамандықтарға байланысты орталықтарға бөлініп жұмыс жасауды үйрету.

Мамандық иелерін құрметтеуге үйрету.

Көрнекілігі:компьютер,суреттер,атрибуттар.

 

Іс-әрекет түрлері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы  

Шаттық шеңбер:

Арайлап таң атты,

Алтын сәулесін таратты.

Жарқырайды қаламыз,

Жайнап түссің даламыз.

Ата-анамыз аман болсын,

Балабақшамыз жайнай түссін.

 

 

Ұйымдастырушылық іздемпаздық  

Ғажайып сәт:

-Есік қағылып ішке пошташы кірді

-Саламатсыздар ма, балалар. Сендерге орманнан сауысқан хат беріп жіберді.

-Хаттың ішін ашып оқимыз.

-Балалар сауысқан сендерге жұмбақ жасырыпты

 

Жұмбақ шешу:

— Қолында қалағы

Зәулім үй салады

Ол кім?

 

-Тәп-тәтті тамағы,

Астардың маманы

Ол кім?

 

-Іш ауырса, тіс ауырса,

Бізге дәрі береді

Ол кім?

Балалар мамандықтың бәрі жақсы,бәрі керек.Барлық мамандық иелері н құрметтеу керек.Қаекеи,ата-аналарыңның қандай жұмыс істейтінін айтып беріңдерші.

Ойын:  «Қандай маман»

Шарты: Балалар өздері шешкен жұмбақтар қайысы қай мамандық иесі екенің таба білуі керек.

 

-Бүгінгі оқу іс-әрекетімізді орталықтарға бөліп өтеміз.

-Кім өзі қалаған орталыққа барады.

 

1 Әдебиет орталығы

Балаларға мұғалім, тігінші, құрлысшы, дәрігер, аспаз мамандығы туралы түсінік беру. Мамандық иелері туралы тақпақтар үйрету. Сөздік қорларын молайту.

2 Құрлыс орталығы

Балаларға  құрлыс мамандығы туралы түсіндіріп беру. Құрлыс матиралдарымен текшелерден үй құрастыра білуге үйрету. Ұсақ қол моторикасын дамыту, ептілікке баулу.

3 Өнер орталығы

Тігінші мамандығы туралы түсінік толықтыру. Көйлекті дәстүрден тыс әдіс арқылы әсемдеу (бояу) таяқшаға губка орап, шығармашылық қабілетін дамыту.

4 Желілі-рольдік ойын орталығы

Аспазшы мамандығымен берілген рольдерге сәйкес, оған қажетті атрибудтар мен көмекші заттарды таңдап ойын әрекетін орындауға үйрету.

Өзін-өзі ұстау мәдениетіне, қамқорлыққа тәрбиелеу.

-Балалар, өз қалаған орталығын мен жұмыс жасайық.

Сергіту сәті:

Ұшақ болып ұшайық,

Тігіншіге ұқсайық.

Дөңгеленіп би билеп,

Бишіге ұқсайық.

Балалар қай орталықтарда болғанын,қандай жұмыс жасағандарын айтып береді.

Ойын: «Кімге не керек?»

Шарты:  Әр мамандықтың құрал саймандарын тауып беруі керек.

 

 

 

Сәлеметсіз бе

 

 

 

 

 

 

 

-Құрлысшы

 

 

 

-Аспазшы

 

 

 

-Дәрігер

 

 

 

Ойынға балалар қатысып суреттердегі мамандық иелерін тапты.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту жаттығуын жасады.

 

 

 

 

Балалар ойынды қызыға ойнады.

Рефлекциялық — коррекциялау  

-Балалар, үлкен болып өскенде сендер кім болғыларын келеді?

 

-Балалар, сендер үлкен мамандық иесі болуларына мен тілектеспін.

 

Мен өскенде полиция болғым келеді.

Нұрболат

Мен өскенде құрлысшы болғым келеді

Данияр

 

Күтілетін нәтиже:Нені білу керек:   Әр мамандық иесін немен айналысатынын

Нені игерді:   Орталыққа бөлініп жұмыс жасауды игерді

Нені меңгерді:  Сұрақтарға анық, толық жауап беруді