«Кім қайда істейді?»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Кім қайда істейді?»
Мақсаты: Дәрігер, құрлысшы, дүкенші, күтуші мамандығы мен еңбектері жайлы
әңгімелесу, мазмұнын түсіндіріп, үйрету.
Мамандықтарға байланысты орталықтарға бөлініп жұмыс жасауды үйрету.
Мамандық иелерін құрметтеуге үйрету.
Көрнекілігі:компьютер,суреттер,атрибуттар.
Іс-әрекет түрлері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы | Шаттық шеңбер: Арайлап таң атты, Алтын сәулесін таратты. Жарқырайды қаламыз, Жайнап түссің даламыз. Ата-анамыз аман болсын, Балабақшамыз жайнай түссін. |
|
Ұйымдастырушылық іздемпаздық | Ғажайып сәт: -Есік қағылып ішке пошташы кірді -Саламатсыздар ма, балалар. Сендерге орманнан сауысқан хат беріп жіберді. -Хаттың ішін ашып оқимыз. -Балалар сауысқан сендерге жұмбақ жасырыпты
Жұмбақ шешу: — Қолында қалағы Зәулім үй салады Ол кім?
-Тәп-тәтті тамағы, Астардың маманы Ол кім?
-Іш ауырса, тіс ауырса, Бізге дәрі береді Ол кім? Балалар мамандықтың бәрі жақсы,бәрі керек.Барлық мамандық иелері н құрметтеу керек.Қаекеи,ата-аналарыңның қандай жұмыс істейтінін айтып беріңдерші. Ойын: «Қандай маман» Шарты: Балалар өздері шешкен жұмбақтар қайысы қай мамандық иесі екенің таба білуі керек.
-Бүгінгі оқу іс-әрекетімізді орталықтарға бөліп өтеміз. -Кім өзі қалаған орталыққа барады.
1 Әдебиет орталығы Балаларға мұғалім, тігінші, құрлысшы, дәрігер, аспаз мамандығы туралы түсінік беру. Мамандық иелері туралы тақпақтар үйрету. Сөздік қорларын молайту. 2 Құрлыс орталығы Балаларға құрлыс мамандығы туралы түсіндіріп беру. Құрлыс матиралдарымен текшелерден үй құрастыра білуге үйрету. Ұсақ қол моторикасын дамыту, ептілікке баулу. 3 Өнер орталығы Тігінші мамандығы туралы түсінік толықтыру. Көйлекті дәстүрден тыс әдіс арқылы әсемдеу (бояу) таяқшаға губка орап, шығармашылық қабілетін дамыту. 4 Желілі-рольдік ойын орталығы Аспазшы мамандығымен берілген рольдерге сәйкес, оған қажетті атрибудтар мен көмекші заттарды таңдап ойын әрекетін орындауға үйрету. Өзін-өзі ұстау мәдениетіне, қамқорлыққа тәрбиелеу. -Балалар, өз қалаған орталығын мен жұмыс жасайық. Сергіту сәті: Ұшақ болып ұшайық, Тігіншіге ұқсайық. Дөңгеленіп би билеп, Бишіге ұқсайық. Балалар қай орталықтарда болғанын,қандай жұмыс жасағандарын айтып береді. Ойын: «Кімге не керек?» Шарты: Әр мамандықтың құрал саймандарын тауып беруі керек. |
Сәлеметсіз бе
-Құрлысшы
-Аспазшы
-Дәрігер
Ойынға балалар қатысып суреттердегі мамандық иелерін тапты.
Сергіту жаттығуын жасады.
Балалар ойынды қызыға ойнады. |
Рефлекциялық — коррекциялау | -Балалар, үлкен болып өскенде сендер кім болғыларын келеді?
-Балалар, сендер үлкен мамандық иесі болуларына мен тілектеспін. | Мен өскенде полиция болғым келеді. Нұрболат Мен өскенде құрлысшы болғым келеді Данияр |
Күтілетін нәтиже:Нені білу керек: Әр мамандық иесін немен айналысатынын
Нені игерді: Орталыққа бөлініп жұмыс жасауды игерді
Нені меңгерді: Сұрақтарға анық, толық жауап беруді