«Жақсыдан үйрен» Баланың айласы Ы.Алтынсарин

Қызылорда облысы

Жаңақорған кенті

№163 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Оразгелдиева Қарлығаш

Сабақтың тақырыбы: «Жақсыдан үйрен» Баланың айласы Ы.Алтынсарин
Жалпы мақсаты 1.Мәтіннің  идеясын  түсіну.                                                                                                 2.Сыни тұрғыдан ойлай отырып, талдау жасауға және бағалауға үйрену.                                                                                                               3. Мейірімділікке, тапқырлыққа топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Дереккөздер Әдебиеттік оқу оқулығы,Атамұра 2014ж авторлары:Т.М.Әбдікәрім.С.Р.Рахметова,Б.Т.Қабатай,ғаламтор

Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Ой қозғау ,Топтық жұмыс (оқы, талқыла, бөліс), Деңгейлік тапсырма
Күтілетін нәтиже 1.Мәтіннің  идеясын түсінетін болады.                                                                                                 2.Сыни тұрғыдан ойлай отырып, талдау жасауға және бағалауға үйренетін болады.                                                                                                               3. Топта сыйластықпен жұмыс жасай білуді,тапқырлыққа ,мейірімділікке үйренетін болады.
Уақыты

 

 

 

 

 

5 минут

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары:

І. Кіріспе

Сабақтың жүру барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті:
 

І. Ұйымдастыру кезеңі

А) сәлемдесу

Б) түгендеу

В) психологиялық ахуал қалыптастыру

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.( Шаттық шеңберін жасау)

Оқушылар топқа бөлінеді.

Оқушылар «Қима құрастыру» арқылы топқа бөлінеді.

Топқа қалай бөлініп жатқанын табады.

Қар,Аязата ақша қар,Шырша,Аққала. топтары

Оқушылар топқа бөлінеді.

5 минут   ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

«Қоян»

Шығарма бағасын айту

 

Үйден дайындалып келгендері бойынша Қоян тақырыбында  эссе,шығарма  оқиды.

Оқушылар әр топтың жұмысын критерий арқылы бағалайды.

10 минут ІІІ. «Тұсау кесер»

 

III.Суретпен жұмыс

PowerPoint бағдарламасында жасалған мақал-мәтелдерді бағанның оң жағындағы сөздерге мән бере отырып,мақал-мәтелдің негізгі ойы болып тұрған тіркесті табады.

Балапан ұяда не көрсе,

Ұшқанда соны іледі

Интертақтадан түйін сөздерді пайдалана отырып тақырып не туралы екенін айтады.

 

Оқушылар тақырыптан ауытқымай, жүйелі түрде жауап береді.

Оқушылардың жауаптары:

Тәрбиелі,өнегелі болу.

 

Жақсыдан үйрен

 

Мақтаншақ   үлкенді     адал

Болмауды   сыйлауды   болуды

Сызба арқылы мазмұнын түсінеді.

5 минут Негізгі бөлім: IV. Жаңа сабақ:

Оқулықпен жұмыс жасау.

Ыбырай Алтынсарин кім?

Топта Ы.Алтынсарин  жайлы білетіндерін еске түсіреді
1 минут   Сергіту сәті Би қимылдарын жасату.
13 минут   V. Топтық жұмыс

Оқулықпен жұмыс жасау.

Мәтінді түсініп оқып, топта талдайды.

(Ойлан, Бірік, Бөліс әдісі.)

«Екі жақты күнделік»

 Мәтіндегі сөздікке  сөздік жұмыс жасалады

VI.  Жеке жұмыс

Мәтіндегі қызыл түспен жазылған сөздерді тауып,мағынасын сұрау

Жақсылыққа жамандық бар ма?

 

Топта бір-біріне мәтінді түсіндіреді, талқылайды, тұжырым жасайды.

Топ басшысы баяндайды.

Төре-«төрелік»-шешім

Әйдік-үлкен.

Оқушылар  өзінің пікірін жазады.

Топтарда өзара бағалау жүргізеді.

 

3 минут ІҮ.

Қорытынды

VII.  Бір минуттық эссе жазу Көшеде келе жатып әдемі сандықша тауып алдың делік.Не істер едің? Оқушылар стикерге  өз ойларын жазып тақтаға іледі.
2 минут   Кері байланыс Оқушылар өз ойларын ауызша айтады.
1 минут

 

Үйге тапсырма: Баланың айласы.түсініп оқу Оқушылар тапсырманы алады.