Туынды тарауын қорытындылау
Сабақтың тақырыбы: Туынды тарауын қорытындылау
Сабақтың мақсаты: Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру;
Пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларын қалыптастыру;
Күтілетін нәтиже: Теориялық білімдерін практикамен ұштастыра біледі;
Өзін-өзі және өзара бағалауға үйренеді, есептерді қалай шығару керектігін бір-бірімен ойласу және бір-біріне көмектесу адамгершілігі қалыптасады, өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады;
Сабақтың әдісі: «Сағат дос» әдісі
Сабақтың көрнекілігі: проектор, маркерлер, А4 парақтары, плакаттар т.б.
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды жұптастыру ( 9-да, 12-де, 3-те, 6-да достарымен кездесу ұйымдастыру)
ІІ. Сағат 9-да кездесетіндерге тапсырма:
а) «Өзіңді-өзің тексере біл» (үй тапсырмасын тексеру)
ә) «Өзіңді-өзің тани біл» (формулаларды еске түсіру)
ІІІ. Сағат 12-де кездесетіндерге тапсырма: » Өз қабілетіңді өзің таныт!»
ІҮ. «Өз көңіліңді өзің сергіте біл!» (музыкамен бірге қимыл жасау «Арам-зам-зам»)
Ү. Сағат 3-те кездесетіндерге тапсырма: «Өзіңді-өзің жетілдір!»
ҮІ. Сағат 6-да кездесетіндерге тапсырма: «Өз талантыңды өзің таныт!»
ҮІІ. Рефлексия. «Екі жұлдыз, бір тілек»
Сағат 9-да кездесетіндерге тапсырма:
а) «Өзіңді-өзің тексере біл» (үй тапсырмасы: № 177)
Жауаптары:
а) -3/4, ә) 13/12, б) -4/3, в) -4;
ә) «Өзіңді-өзің тани біл!» (Оқулықты жауып қойып, формулаларды еске түсіріп жазу)
Сағат 12-де кездесетіндерге тапсырма:
а) Бірін-бірі тексеру және бағалау
ә) «Өз қабілетіңді өзің таныт!» (оқулықпен жұмыс)
№178, 179, 180, 182-ші есептердің алғашқы екі есептерін шешу;
Сағат 3-те кездесетіндерге тапсырма:
«Өзіңді-өзің жетілдір!» (жекелей жұмыс)
1.f(х)=(х-3)2+х функциясының х=3 нүктесіндегі туындысын тап:
П) 4 Р) 1 С) 12
- у=cosх функциясының х= -нүктесіндегі туындысын тап:
Б) 1 В) 5 Г) 0
3.f(х)=(х2-1)(2-3х) функциясы туындысының х=2 нүктесіндегі мәнін тап:
М) -30 Л) -25 О) -5
4.f(х)=sin3х функциясының х = нүктесіндегі туындысын есепте:
Н) 0 М) 1 Л) 3
5.Егер f(х)=(5+6х)10 болса, онда f(-1) мәнін есепте:
А) -60 Б) 66 В) -36
6.Туындыны тап: f(х)=cos(2х+3);
Ә) – sin(2х+3) Б) 2sin(2х+3) А) – 2sin(2х+3)
7.у=(3х-5)/(3х+1) х=0 нүктесіндегі туындысын тап:
Ж) 18 З) 20 К) 0
3 | 5 | 2 | 1 | 6 | 4 | 7 |
л | а | г | р | а | н | ж |
Есептерді шешіп, жауаптар тұсындағы сәйкес әріптерді есеп нөмірлерінің астына жазғанда, туынды үшін уІ және fІ(х) белгілеулерін енгізген кісінің есімі шығады.
Сағат 6-да кездесетіндерге тапсырма: Есептердің сәйкес жауаптары тұсындағы сөздерді алса, төрт қатар «наурыз» туралы өлең шығады. (жұптық жұмыс)
«Өз талантыңды өзің таныт!»
1-қатар
Жауаптары: Тапсырмалар: | 104 | 30 | 0 |
1.х(t)=2t3+t2 — 4 заңдылығы бойынша түзу сызық бойымен қозғалатын нүктенің t=4с болған уақыттағы жылдамдығын тап: |
төгілген
|
егілген |
нұрлана |
2. S(t)=8-2t+24t2-3t3 заңдылығымен қозғалатын материялық нүктенің t0=1 мезетіндегі үдеуін тап: |
шуақты |
көктен |
көктем |
3.у=sin24х+cos24х+5 функциясының туындысын тап: | мереке | қуанышты | береке |
2-қатар
Жауаптары: Тапсырмалар: | у=12х-19 | У=12х-16 | у=2х |
1.Абсциссасы х0=3 нүктесінде у=х2-4х+9 функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз: |
наурыз айы |
ұлыстың |
әз наурыз |
2.у=2х2-1 функциясының графигіне х0=3 нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз: |
ғажап |
жаңа күн |
шуақты |
3.f(х)=х3 функциясының графигіне абсциссасы х0=2 нүктесіндегі жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз: |
берекелі |
мереке |
нұр шашқан |
3-қатар
Жауаптары: Тапсырмалар: | -9sin9х | Cos2х | -5sinх |
1.Функцияның туындысын тап: у=cos5хcos4х-sin5хsin4х | жарқырап | нұрлана | шарықтап |
2.Функцияның туындысын тап: f(х)= | тамаша | туғандай | туды |
3. у=sinхcosх функциясының туындысын тап: | әз наурыз | жаңа күн | ұлы кұні |
4-қатар
Жауаптары: Тапсырмалар: | Хmax=-3/4 | Хmin= -1/2 | Хmax=-5; хmin=1 |
1.Функцияны экстремумға зертте: у=х2+х-2 | жер бетін | жер төсін | бөктерінде |
2.у=х3+6х2-15х-3 функциясының максимум және минимум нүктелерін тап: | туған жер | жырлап | сипап |
3. f(х)=-4х2-6х-7 функциясының экстремум нүктелерін тап: | жел ерке | еркелеткен | жел соғып |
Қорытынды: өзара бағалау
Бағалау парақтары:
Оқушының аты-жөні | Сағат 9-да: | Сағат 12-де: | Сағат 3-те: | Сағат 6-да: | Қоры- тынды баға
|
1.Мирас | 3балл | 3 балл | 3 балл | 3 балл | 5 |
2.Жанерке | 2 балл | 3 балл | 3 балл | 2 балл | 4 |
3.Әлия | 2 балл | 2 балл | 1 балл | 3 балл | 4 |
4.Бақыт | 3 балл | 1 балл | 2 балл | 3 балл | 4 |
5.Ескендір | 1 балл | 2 балл | 3 балл | 3 балл | 4 |
Бағалау шкаласы:
11-15 балл “5″
8-10 балл «4»
1-7 балл «3»
0 балл «ескерту»
Рефлексия. «Екі жұлдыз, бір тілек»