Ж. Аймауытов
С. тақырыбы: Ж. Аймауытов
С. мақсаты:
Жүсіпбек Аймауытовтың өміріне тоқталады, тақырыпты меңгереді, ойын еркін жеткізеді, ойлау әрекеттерін қозғалысқа түсіреді.
С. түрі: Дәстүрден тыс
С. әдісі: СТО сұрақтары, Жигсо -1, өрмекшінің торы, акт, дарынды және талантты балармен жұмыс
С.көрнекілігі: Оқулық, оқушы анықтамасы, флипчартқа ,бағалау парақшалары,кері байланыс бпарағы, стикер, оралған жіп түйіні,интернет, интербелсенді тақта
С. барысы: І Ұйымдастыру кезеңі.
Сергіту сәті: «Көңіл –күйің қандай?»
Топқа бөлу:Ән ойналады, оқушылар жұпқа, топқа бөлінеді
Қызығушылықты ояту | Мағананы тану | Ой толғау | ||||||||||||
· Жүсіпбек Аймауытов жайлы не білеміз? | Жигсо-1
Үй тобы
Жұмыс тобы
І деңгей Ж. Аймауытовтың шығармалары мен аудармалары ІІ деңгей Ж. Аймауытовтың поэмасы мен романдары ІІІ деңгей Ж. Аймауытовтың марапаттаулары Үй тобы
1.Әкелген білімдерін ортаға салады 2. Қағаз бетіне түсіреді. Жұмыс тобына оралады
| Өрмекшінің торын құра отырып, өтілген тақырыпты қайталау.
|
Бағалау:
Ұсыныс: 2,3,4,5 ұпаймен бағалаңыз
Оқушының аты-жөні: | Топта сөйлеп, идея айтқандығын бағалаңыз | Сабаққа қатысу белсенділігін бағалаңыз | Мұғалімнің бағалауы |
1. | |||
2. | |||
3. | |||
4. |
Кері байланыс парағы
Оқушының аты-жөні:__________________________________________________
Сабақта не ұнады немесе жақсы болды? | Не ұнамады ? | Сабақта нені өзгерткің келеді, сенің қалауың? |
|
Үйге: Ақынның өмірі мен шығармашылығын меңгерте отырып, «Қартқожа» романын оқу.