Үй жануарлары

Пән мұғалімі:   Каденова Гулсум Зияшевна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні         4.03.2015 ж.
Пән атауықазақ тілі
Сыныбы4-сынып
Сабақтың тақырыбыҮй жануарлары
Сабақтың мақсаты Сөздіктерді меңгереді.  Оқушылар үй жануарлары  туралы  айтып, ой  қозғайды.

Үй жануарлары  бойынша шығармашылық жұмыстар жасауға үйренеді.

Күтілетін нәтиже1.      Тақырып туралы  топтастыру, бес жолды өлең  жинайды.

2.      Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.

3.      Оқулықпен жұмыс жасайды.

4.      Өздерін бағалайды.

Қолданылатын модульдерОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ-ны пайдалану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқытудағы басқару және көшбасшылық, Талантты және дарынды оқыту, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
Стратегиялық

 іс-әрекеттер

 «Ұшатын ұшақ» әдісі, «Домино» әдісі, «Паутина» әдісі,

«Топтастыру» әдісі, «Сэнкуйн» әдісі, «Үш шапалақ» әдісі, «Рольдік» әдіс, «Ыстық орындық» әдісі

 

Уақыт өлшеміЖоспар мазмұныМұғалім

іс — әрекеті

Оқушы іс — әрекетіРесурстарМодульдер
 5 мин1.Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Үш қой» бейне ролик, 2.Топқа бөлу. Смайликтерді қолдана отырып, «А» тобы, «Б» тобы,

3.Жұптық жұмыс.

«А1, Б1»,  «А2, Б2»  «А3, Б3» жұптары

1.Интербелсенді тақтадан балалардың көңілін көтеретін,

бейне роликке назар аударту.

2. Оқушыларға смайлик арқылы топтарға бөлінеді, «А1, Б1»,  «А2, Б2»  «А3, Б3» жұптарға бөлуге бағыттайды.

 

1.Оқушылардың жүрегіне жылу ұялатып, сабаққа деген қызығушы-

лықтары арта түседі.

Смайликті таңдап топқа бөлінеді. Әр оқушы самйликтің суреттеріне байланысты бөлінеді. «Жұлдызды смайликке» түскен оқушы топ басшысы болады.

Смайликтер, кеспе қағаздар,

интербелсенді тақта

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ-ны пайдалану
1 минҮй тапсырмасын сұрау.5-жаттығу  107-бет

Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жазыңдар.

Әр топтан оқушылар үй жұмысын кезек-кезекпен жауап береді

Мен жазда … (ауылға) барамын.

Менің атам мен әжемнің үйінде … , …, …(қозы, лақ, құлын)  бар.

Үй жануарлары: … . (сиыр, қой, жылқы, түйе)

Жабайы аңдар: … .()

дәптер 
4мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

Үй тапсырмасын пысықтау.

1. «Ұшатын ұшақ» әдісі

 

 

 

2.«Домино» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Оқушыларға «Ұшатын ұшақ» әдісі бойынша өтілген сөздерді ұшаққа жазып, досыңа бағыттауды өтіну.

 

 

2.Оқушыларға «Домино» әдісі бойынша сұрақ-жауап жазылған  қағаз қиындыларын үлестіру. Доминоны құрап болған соң, топ оқушыларынан сұрақтардың жауабын пысықтап сұрау.

 

 

1.Оқушылар ұшаққа өткен сөздерден 3 сөзден жазып, достарына бағыттайды. Олар жауап береді.

 

 

 

2.Оқушылар  қағаз қиындыларын ретімен қойып, сұрақтарды пысықтап айтады. Әр топтағы оқушылар жауаптары дұрыс болмаса келесі топтардан оқушылар қатені түзетіп, ой ұшқырлығын, шапшандығын байқатады.

Топ басшылары бағалайды.

 

Қағаздан жасалған ұшақ

 

 

 

 

 

қағаз қиындылары

 

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,
  2 минІ.Қызығушылықты ояту.

«Қазақтың төрт түлік малы» бейнесі.

Мұғалім оқушылардың қызығушылын артттыру мақсатында бейне көрсетіледі.Оқушылар бейнені көреді, бейнедегі іс-әрекетке болжам жасап, сабақтың тақырыбын ашады.оқулық

 

АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
1 минІІ. Мағынаны ашу.

Жаңа сөздермен танысу.

 

Мұғалім интербелсенді тақтадан тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен таныстырады.Оқушылар интербелсенді тақтадан жаңа сөздермен танысып, дәптерлеріне жазады.дәптерАКТ-ны пайдалану,

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,

8 мин«Паутина» әдісіМұғалім оқушыларды А1-В1, А2-В2, А3-Б3 жұптарға бөліп, «үй  жануарлары» тақырыбына байланысты мәтін беріліп, сұрақтарға жауап беру керек.Жұптар мәтінмен танысып,өздерінің сұрақтарына жауап бере отырып, алмаса отыра, барлық сұрақтарды меңгереді.Кеспе қағаздарОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,
3 минОқулықпен жұмыс

2-жаттығу 107-бет

Қарамен жазылған сөздерге сұрақтар қой.

1-топ:  Абзалдың үйінде сиыр мен қой  бар. Абзал оларға   шөп, су береді.

2-топ: Ол малқораны тазартады. Биыл сиыр бұзаулады.

Оқушылар  топ болып, жаттығудағы қарамен берілген сөздерге сұрақ қояды.Оқулық, дәптерЖас ерекшеліктеріне қарай оқыту
5 минШығармашылық кезең

 

«Үй жануарлары» тақырыбы бойынша

1-топ: Диалог құрастырады

2-топ: Берілген суреттерді қолдана отырып, постер жасау.

Оқушылар  диалог құрастырады, берілген сурететрді қолдана отырып, постер жасап, қорғайды.Суреттер, маркер, ватман, қайшы, желім.Талантты және дарынды оқыту,
3 минІІІ. Ой-толғау.

«Топтастыру» әдісі,

«Сэнквейн» әдісі

Үй жануарлары тақырыбына

1-топ: «Топтастыру» әдісі

2-топ: «Сэнквейн» әдісі

Оқушылар  үй жануарларды топтастырады, бес жолды өлнң шығарады.

1.Зат есім.  Жылқы.

2. Сын есім. Қара торы, шабандоз

3.Етістік. Жүгіреді, шабады,  тебеді.

4.Жылқы-жеті қазынаның бірі.

5.Синоним. Тұлпар.

А3, А4 қағаздар 
3 минСабақты бекіту.

«Ыстық орындық» әдісі

 

 

 

Ортадағы орындыққа  бір оқушы шығып отырады, қалған оқушылар сұрақтар қояды.Бірінен соң бірі сұрақтарға жауап беріп,  бүгінгі сабақтың маңыздылығын ұғынады.ОрындықОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
1 минҮй тапсырмасын беру 4– жаттығу 108-бет,

Мәтінді мазмұндау, сөздерді жаттау 107-бет

 

Күнделікке жазып алады.

 

Күнделік, оқулық 
1Кері байланыс

«Үш шапалақ» әдісі

Егер сабақ өте керемет ұнаса-3 шапалақ,

Егер орташа ұнаса-  шапалақ,

Егер мүлдем ұнамаса- 1 шапалақ

 

Оқушылар бір тәсілді таңдап, шапалақтайды. 

 

 1 минОқушыларды бағалау.Оқушыларды бағалау. Топ басшыларының бағалау қағаздары арқылы бағалау.Оқушылар смайликтер арқылы бағаларын анықтайды.

 

 

 

 

Смайликтер, бағалау қағазы.