Жұмбақ айтыс

Пән мұғаліміӘлимағанбет Бағдат Сембайқызы
Күні: 3.02.14Сабақ 2
Сабақтың атауыЖұмбақ айтыс
СілтемеПризентациялар,слайдтар,мультидимиялық көрсетілімдер

4-сынып Дүниетану оқулығы «Атамұра баспасы» баспасы

Жалпы мақсатыБілу: Жердің өз білігінен айналуы арқылы күн мен түннің ауысатыны туралы түсінік беру. Теориялық ойын ,сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыту.

Өз беттерінше тапсырма орындауға ,тиянақты болуға тәрбиелеу.

Есте сақтау:

Тақырыппен жұмыс жасай отырып, жаңа ақпараттарды есте сақтау;

Оқу қаблеті:маңызды ақпаратты  табу, тақырыптың ең басты мазмұнын түсіну;

Пікірталас:

Оқу нәтижелері-Сыни ойлауға ,басқаның пікіріне сыни қарауға үйретеді.

-Сұрақ-жауап арқылы диалогтік сөйлеуді қалыптастыру.

-Өз пікірін  ашық білдіреді.

Тез ойлау, сананы кеңейту.

-Оқушы бойында көшбасшылық қаблеті қалыптасады.

— Дарынды, талантты оқушылардың қаблеттері анықталады.

-АКТ-ны тиімді  қолдануға үйретеді.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

 

Сабақта оқушылар тапсырманы дұрыс орындауға және өзін-өзі тексеруге қажетті, заман талабына оқытудың жаңа әдістерін,  жаңа білімді игеруде қолдану;
Қолданылған ресурс және қөрнекіліктерОқулық,интерактивті тақта,слайдтар,тақырыптық суреттер,формативтік бағалау құралдары,қойылым материалдары.
Сабақ барысы1.Ұйымдастыру бөлімі

2 Үй тапсырмасын тексеру

3Диалогттік оқыту

2.Топқа бөлу

3.Миға шабуыл

4.сыни тұрғыдан ойлау

5.Ақпараттық коммуникативтік техналогия

6.Өзін-өзі реттеу тәсілі

7.Бірлескен оқу

9.Оқытудағы басқару және көшбасшылық

10.Бағалау

 

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары1Ұйымдастыру бөлімі

-Амандасу

 2Үй тапсырмасын тексеру

Т.Әубәкіров ,Т. Мұсабаев –қазақ ғарышкерлері сұрау

      2 Диалогтік оқыту

Қарсы топ бір-біріне сұрақтар қояды, жауаптары тыңдалады.

 4Жаңа материалды хабарлау.

Сабақтың тақырыбы:Жердің ғарыштан көрінісі Күн.Жер

 

 2Топқа бөлу.Білгірлер   Тапқырлар  Ойшылдар

 

                           3Миға шабуыл:

Экватор сызығы Жер шарын қаншаға бөледі? Олар қалай аталады?

-Параллельдер деген не? Меридиан деген не? -Градус торын не құрайды?

 

             4Сыни тұрғыдан ойлау

Топ бойынша саралау.

Тиімділігі:оқушылар пікір алмасу арқылы оз ойларын сыни тұрғыдан жеткізе алу

              5Сергіту сәті
 5Ақпараттық камуникативтік техналогия

Жер шарының картасын көрету.

             6 Іс-әрекеттік оқу

Жер білігі дегенді түсіндіріп алу .Ол үшін  пластиллиннен домалақ жасап ,ортасынан жіп жіберу . Сол жіптің білік екенін түсіндіру.

Глобустан жер білігін көрсету.Жер осы өз білігінен айналады . Май шамын жағып, өз білігінен айналғанда оның бір жағы қараңғы болатынын түсіндіру.  Осылай күн мен түннің ауысатынын түсіндіру.

Жер  өз білігінен батыстан шығысқа қарай 24 сағатта бір рет айналып шығады. Жердің өз білігінен айналып шығуына кеткен уақыт  тәулік деп аталады. Тәулік бір күн мен бір түннен тұрады.Жер өз білігінен ешбір іркіліссіз, бірқалыпты айналып тұрады.

      7Бірлескен оқу

Оқулықпен жұмыс Іштей оқыту. Теріп оқыту

 8Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өткен тақырыпты қортындылау,есте сақтау

Тиімділігі: топтық жұмысқа бағыт бағдар беру және топ жетекшілері  өз топтарына жетекшелік  ету.

 

            9   Бағалау

БББ арқылы бағалау

Тиімділігі : Оқушылардың не білетінін ,не білгісі келетінін ,Не білгенін анықтау