Қайталау

Сабақтың тақырыбы:             Қайталау

Сабақтың мақсаты:

                                   а) оқушылардың  қазақ тілі    пәнінен алған білімдерін тиянақтау;

ә)  тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу;

б) оқушылардың білімін бақылау арқылы сауатты жазуға    дағдыландыру;

Сабақтың түрі:       қайталау

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,  топтастыру т.б

Сабақтың көрнекілігі:   деңгейлік тапсырмалар,таблицалар.   т.б

Пәнаралық байланыс:          әдебиет

Сабақтың барысы:                              а) Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу.  Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ә)  Үй тапсырмасын пысықтау :

Үйге берілген тапсырманы сұраймын . Оқушыларға өткен тапсырма бойынша бірнеше сұрақтар қоямын

 

б) Жаңа сабақты түсіндіру:

Жаттығумен жұмыс: 210-жаттығу  Мәтіндерді стиліне қарай топтастырыңдар.

 

Ауызекі стиль Көркем әдебиет стилі Публицистикалық стиль Ғылыми стиль Ресми стиль
         

 

212-жаттығу. Мәтіннің мазмұнын әңгімелеп, мәтіндегі тыныс белгілерінің қойылу орны мен мағынасы, дауыс ырғағына әсері жөніндегі өз ойларыңды кестеге толтырыңдар.

 

Қос нүкте тырнақша үтір сызықша Сұрау белгісі
         

 

215-жаттығу. Мәтіннің стилін анықтаңдар. Шығарма тіліндегі теңеу, суреттемелерді көшіріп жазып, өзіндік пікірлеріңді жазыңдар.

 

мысал өзіндік пікір
Күміс қылыштай жарқылдап Мұндай суреттеу тілін кездестірген емеспін. Мүмкін су асты өмірін суреттеген шығармаларды оқымағаннан болар. Дегенмен балықты жарқылдаған күміс қылышқа теңеуі,су ішіндегі жылдамдығын найзағай жарқылына теңеуі-керемет суреттер.
Найзағайдай ағып келе жатқан
Оқтаудай  жұмырланып алған жарау дене

 

Білімді бекіту:   Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.

 

Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына  қарай білімдері бағаланады.

 

Үйге тапсырма:         Қайталау