Қайталау
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты:
а) оқушылардың қазақ тілі пәнінен алған білімдерін тиянақтау;
ә) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу;
б) оқушылардың білімін бақылау арқылы сауатты жазуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, топтастыру т.б
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар,таблицалар. т.б
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау :
Үйге берілген тапсырманы сұраймын . Оқушыларға өткен тапсырма бойынша бірнеше сұрақтар қоямын
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Жаттығумен жұмыс: 210-жаттығу Мәтіндерді стиліне қарай топтастырыңдар.
Ауызекі стиль | Көркем әдебиет стилі | Публицистикалық стиль | Ғылыми стиль | Ресми стиль |
212-жаттығу. Мәтіннің мазмұнын әңгімелеп, мәтіндегі тыныс белгілерінің қойылу орны мен мағынасы, дауыс ырғағына әсері жөніндегі өз ойларыңды кестеге толтырыңдар.
Қос нүкте | тырнақша | үтір | сызықша | Сұрау белгісі |
215-жаттығу. Мәтіннің стилін анықтаңдар. Шығарма тіліндегі теңеу, суреттемелерді көшіріп жазып, өзіндік пікірлеріңді жазыңдар.
мысал | өзіндік пікір |
Күміс қылыштай жарқылдап | Мұндай суреттеу тілін кездестірген емеспін. Мүмкін су асты өмірін суреттеген шығармаларды оқымағаннан болар. Дегенмен балықты жарқылдаған күміс қылышқа теңеуі,су ішіндегі жылдамдығын найзағай жарқылына теңеуі-керемет суреттер. |
Найзағайдай ағып келе жатқан | |
Оқтаудай жұмырланып алған жарау дене |
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Қайталау