Жарнама
Сабақтың тақырыбы: Жарнама
Сабақтың мақсаты: білімділік — оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету;
тәрбиелік – жастарды елжандылыққа,ұжымшылдыққа тәрбиелеу;
дамытушылығы – іскерлік белсенділіктерін,ойлау қабілетін ауызша және жазбаша талдаулар арқылы дамыту,сөйлеу мәдениетін қалыптыстыру.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты игерту
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,түсіндіру, іздендіру т.б.
Сабақтың көрнекілігі: кітаптар, қосымша материалдар
Пәнаралық байланыс: тарих,әдебиет
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген жаттығуды тексеремін.Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:.
Біздің күнделікті өмірде жарнамаға мән бере қарауымызға тура келеді. Соңғы мәліметтер бойынша , жарнама теледидарда көп көрсетіледі,келесі орындарда радио, газет-журнал, т.б жарнама не үшін керек деген сұраққа жауап іздеп көрелік.
- тауар өндіруші өз өнімінің сапасы, басқадан ерекшелігі, қалай, қайдан алуға болатыны туралы мәлімет береді.
- Қызмет көрсету түрін,сапасы,артықшылығы жайында айтып,жұртшылықтың назарын аударады.
Саяси партия сайлау алдында ұсынар адамы жайында, оның істеген істері мен болашақ елге тигізер пайдасы жайында айтады.
тауар | Сапасы,ерекшелігі, сатылатын нүктелері | Сатып алуға ұсыныс жасау |
Қызмет көрсету | Сапасы,артықшылығы, мекен-жайы | Аталған қызмет көрсету үлгісін таңдау |
Жеке тұлға | Атқарған істері,болашақ жоспары | Сайлауда дауыс беру |
Жаттығумен жұмыс: 35-жаттығу «Миллион кімдікі?» телебағдарламасына жарнама жасаңдар
Білімді бекіту: . Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоя отырып, түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Соңғы көрген көркем фильмге жарнама жазып келу.