Жарнама

Сабақтың тақырыбы:            Жарнама

Сабақтың мақсаты:   білімділік  —  оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету;

тәрбиелік – жастарды елжандылыққа,ұжымшылдыққа тәрбиелеу;

дамытушылығы – іскерлік белсенділіктерін,ойлау қабілетін ауызша және жазбаша талдаулар арқылы дамыту,сөйлеу мәдениетін қалыптыстыру.

Сабақтың түрі:                               Жаңа сабақты игерту

Сабақтың әдісі:                           сұрақ-жауап,түсіндіру, іздендіру  т.б.

Сабақтың көрнекілігі:               кітаптар, қосымша материалдар

Пәнаралық байланыс:              тарих,әдебиет

Сабақтың барысы:

                                       а) Ұйымдастыру кезеңі.

                 Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ә)  Үй тапсырмасын пысықтау:

Үйге берілген жаттығуды тексеремін.Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.

 

б)  Жаңа сабақты түсіндіру:.

Біздің күнделікті өмірде жарнамаға мән бере қарауымызға тура келеді. Соңғы мәліметтер бойынша , жарнама теледидарда көп көрсетіледі,келесі орындарда радио, газет-журнал, т.б жарнама не үшін керек деген сұраққа жауап іздеп көрелік.

  1. тауар өндіруші өз өнімінің сапасы, басқадан ерекшелігі, қалай, қайдан алуға болатыны туралы мәлімет береді.
  2. Қызмет көрсету түрін,сапасы,артықшылығы жайында айтып,жұртшылықтың назарын аударады.

Саяси партия сайлау алдында ұсынар адамы жайында, оның істеген істері мен болашақ елге тигізер пайдасы жайында айтады.

 

тауарСапасы,ерекшелігі, сатылатын нүктелеріСатып алуға ұсыныс жасау
Қызмет көрсетуСапасы,артықшылығы, мекен-жайыАталған қызмет көрсету үлгісін таңдау
Жеке тұлғаАтқарған істері,болашақ жоспарыСайлауда дауыс беру

 

Жаттығумен жұмыс:   35-жаттығу   «Миллион кімдікі?» телебағдарламасына жарнама жасаңдар

Білімді бекіту:  . Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоя отырып, түсінбеген сұрақтарына жауап  беремін.

 

Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына  қарай білімдері бағаланады.

 

Үйге тапсырма:    Соңғы көрген көркем фильмге жарнама жазып келу.