оқушыларға шылау сөздер, оның түрлері және шылаулардың емлесі жайлы толық мәлімет беру, алған білімдерін тексеру.

Сабактың такырыбы: Тіл үстарту. Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: оқушыларға шылау сөздер, оның түрлері және шылаулардың емлесі жайлы толық мәлімет беру, алған білімдерін тексеру.

ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, сауаттылыққа баулу, олардың ой-пікірін қалыптастыру.

б) тәрбиелік; елін, жерін, Отаііын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, суреттсу, салыстыру, сүрақ-жауап, сөздікпен жүмыс, бағалау, бекіту, қорытындылау.

Сабақтың көрнекілігі: дид. материалдар, кестелер, кеспе қағаздары, тірек сызбалар. Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып үжымымен жүмыс жүргізу. Сабақтың типтері: үйымдастыру кезеңі, үй тапсырмасын сүрау, жаңа сабақты түсіндіру, қорытындылау, бағалау. Сабақтың барысы:

а)  Үйымдастыру кезеці.

  1. Сәлемдесу.
  2. Кезекші мәлімдемесі.
    З.Журнал бойынша түгелдеу.
    Жаңа сабаққа дайындық.

ә) Үй тапсырмасын сүрау.

  1. Өткен сабақта өтілген ережені сүрау.
  2. Жаттығу жүмысының орындалу барысын дәптерлерінен тексеру.
  3. Дәптерлерін алмастыру.
  4. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалау.

б)  Жаңа сабақты түсіпдіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушылардың өткен тақырыптардан алған білімдерін тексеру мақсатында «Тіл үстарту» сабагьш жүргіземін.

Алдымен өткен тақырыптардан алган білімдерін тексеру мақсатында сұрақтар қоямын.

  1. Шылаудың басқа сөз таптарынан қаидай айырмашылықтары бар?
  2. Не себепті шылаулар сөйлем мүшесі бола алмайды?
  3. Шылаулар қандай сипатына қарай ссятеулік, жалғаулық, демеулік болып бөлінеді? 4. Септеуліктер мен жалғаулықтардың бір-бірімен ұқсастықтары мен айырмашылықтары қандай?
  4. Септеуліктер мен жалғаулықтар қандай мағыналық қатынастарды білдіреді?
  5. Демеуліктің мағыналық ерекшеліктері мен септеулік, жалғаулық шылаулардан айыр-
    машылықтары қандай?
  6. Қандай шылаулар қандай грамматикалық түлғалармен үқсас келеді және олар қалай
    жазылады?
  7. Қандай шылаулар өздері қатысты сөздің дыбыстық ерекшеліктеріне сәйкес дыбыстық
    өзгеріске түсіп қолданылады?
  8. Қандай жағдайда сүраулық шылаулар -ліы, -мі, -бы, -бі, -пы, -пі болып өзгереді және
    қалай жазылады?
  9. Дефис арқылы жазылатын шылауларды атап, әрқайсысына мысал келтіріңдер.