Қазақ хандығының құрылуы

Пайдаланылған технология:  АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Әдіс-тәсілдер:  Кім жылдам?, Жалғасын тап,  Бағытталған сұрақ, Дебат,

Автордың аты – жөні, тегі: Хасенова Светлана Утежановна

Автор туралы ақпарат: тарих және құқық пәнінің мұғалімі, жоғары санатты, А.Құсайынов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшасы.

Облыс, аудан атауы: Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Мұратсай ауылы.

Тақырыбы 36Қазақ хандығының құрылуы

 

МақсатыТақырыптардың мағанасын түсіне отырып қатесіз  тапсырмаларды орындауға  дағдыланады.

 

Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеОқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың шығармамен  жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді;
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдам,Жалғасын тап, Бағытталған сұрақ,Дебат,
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.

Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.

Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.

Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

 

 

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың

іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

«Кім жылдам»

Сұрақтар слайдта әр  топқа

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру, Слайдта үй тапсырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
ТүсінуЖалғасын тап

Сөйлем соңында қойылатын анықтамалардың жауабын тақтаға жазып қою керек

Тақтаға тақырыптағы сөздер алып оны тақтаға жазып қою арқылы оқушылардың  тақырыпты түсінедіСөздерді толықтырады,мағанасын түсіндіреді, талдайды
Қолдану«Бағыталған сұрақ» әдісін тақырыпқа арналған сұрақ пен тапсырмалар үшін пайдаламын«Бағытталған сұрақ» әдісінде , жаңа сабақта өтілген есептер мен сұрақтар  бойынша, екі оқушы бір-біріне сұрақ қою арқылы , тапсырма  және сұрақта не айтылғандығы, қалай түсінгендерін баяндап шығады. Бұл әдіс оқушылардың  ұяңдығын ашуға сұрақ қоя білуге, қойылған сұрақтарға нақты жауап бере білуге үйретедіӘр топ тапсырманы топпрен талқылайды
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауТоппен жұмыс  «Дебат» әдісі

Қазақ хандығының құрылуы

 

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі. Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа мтақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін  тексеру және жұмыс істеуБерілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі  тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

ЖинақтауКітаппен жұмыс.

Тақырыптарға шолу

Карточкалармен жұмыс

Топтарға жаңа тақырып бойынша   Кітаппен  жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен  жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдауБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды  топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру