Ғабдолла Тоқай «Өмір жолына қадам басқандарға»
Сабақтың тақырыбы: Ғабдолла Тоқай «Өмір жолына қадам басқандарға»
Сабақтың мақсаты:
а) көркем шығарманың мазмұнын меңгерту,шығарманы оқып-үйретудің әдіс тәсілдерін дұрыс қолданып,талдай білуге баулу;
ә) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу;
б) оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, т.б
Сабақтың көрнекілігі:, кітаптар, т.б
Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
- Жазушы Сьюди мен Джонсидің достығын қалай суреттейді?
- Науқас Джонси терезеден нені көріп санап жатты?
- «Соңғы жапырақ түскен күні мен өлемін» деуінен неге қауіптенеді?
- Джонсидің айығуына не себеп болды?
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Татардың жаңа бағыттағы реалистік әдебиеті мен қазіргі татар әдеби тілінің негізін салушы ақын, көсемсөзші,аудармаш, азаттық жыршысы,гуманист , күрескер Ғ.Тоқай 1886 жылы Татарстанның Арск ауданының Кушлауч ауылында дүниеге келген.
Дәптермен жұмыс: Өлеңнен ақыл- кеңес беретін сөздерді теріп алып,дәптерлеріне жазады.
Шығармашылық жұмыс: «Ел алдындағы қарызым мен парызым» тақырыбының айналасында пікірталас жүргізеді.
Білімді бекіту:
Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
- Өлеңдегі түйінді ойды қалай түсіндіңдер?
- Сәби шағын,мектептегі «тұтқын» күндерін неге аңсайды?
- Өлең құрылысының өзіндік ерекшелігі неде?
Білімді бағалау:
Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Қайталау