Фариза Оңғарсынова «Оюлар»
Сабақ жоспары
1.Пән аты: Әдебиет
2.Сыныбы: 5 «Ә»
3.Күні, айы, жылы: 29.04.2015
4.Тоқсан: ІV
5.Мұғалім: Юнусова Жұлдызай
Сабақтың тақырыбы: Фариза Оңғарсынова «Оюлар»
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: оқушыларға Ф. Оңғарсынованың өмірі мен шығармашылығы туралы әдеби білім бере отырып Ф. Оңғарсынованың «Оюлар» өлеңінің сюжетін меңгерту.
2.Тәрбиелік: оқушыларды ізгілікке, ұлтжандылыққа, тәрбиелеу.
3.Дамытушылық: оқушылардың әдеби дүниетанымдарын кеңейту, ауызша және жазбаша тіл мәдениетін дамыту.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың әдіс-тәсілі: әңгімелеу, баяндау, сұрақ-жауап, түсіндіру, мәнерлеп оқу
Сабақтың көрнекілігі: Ф. Оңғарсынованың портреті, шығармалар жинағы.
Пәнаралық байланыс: тіл, әдебиет тарихы.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу.
2.Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
3.Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:
Т.Молдағалиев «Бауырлар» өлеңі
ІV Жаңа сабаққа дайындық
1.Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
2.Сабақ мақсатын түсіндіру
- Жаңа тақырыпты түсіндіру:
- Ақынның өмірі жайлы мәлімет.
- 1939 жылы Атырау өңіріндегі Манаш ауылында туған.
- Фаризаның жырларында Жайықтың суындай жағаны соққан адуынды көңіл – күй сезіледі.
- Оның өлеңдері Каспийдің алапат толқынындай айбынды.
- Ақынның 1967 жылы «Бұлбұл» деген атпен тұңғыш жыр кітабы жарық көрді.
2.Өлеңді мәнерлеп оқу.
3.Өлең құрылысына талдау.
VІ. Түсінік тексеру:
- Сұрақтарға жауап беру.
- Халықтың асыл қасиеттерін өзіне жинақтаған ұлттық қолөнері бұйымдарын, халықтық дәстүрді, өнерді ақынның мейлінше бағалап, қастерлеуінің сыры неде деп ойлайсыңдар?
Түрін – ай текеметтің асыл қандай!..
«Келе ғой, қошақаным, өзіме» деп,
Әжем кеп сипағандай шашымнан жай,-
Деген өлең жолдарын қалай түсінесіңдер?
- Желбауға, басқұрға, текеметке салынған қазақтың қошқармүйіз өрнектері ғасырдан асып жеткенін, енді одан айырылып қаламыз ба деген қаупін ақын қалай берген?
VІІ.Жаңа сабақты бекіту.
- Қошқармүйіз өрнектерді көркемдеп, бояумен салып көріңдер, оған өлең тілімен жан бітіріп жазыңдар.
Балалар біз бүгін не білдік, не үйрендік?
Инсерт әдісі | ||
Білемін | Мен үшін жаңалық | Білгім келеді |
VІІІ.Сабақты қорыту.
- Бағалау:
- Үй тапсырмасын беру:
- Фариза Оңғарсынованың өмірі мен шығармашылығы
- « Оюлар» өлеңін жаттау.