Тұрмыс-салт жырлары
Сабақтың тақырыбы: Тұрмыс-салт жырлары
Сабақтың мақсаты:
а) оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын арттыру және негізгі мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету;
ә) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып оқушыларды елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу;
б) оқушылардың білімін бақылау арқылы мәнерлеп оқуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, т.б
Сабақтың көрнекілігі:, кітаптар, т.б
Пәнаралық байланыс: тарих,ән-күй
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
- «Әдебиет» деген сөз қай тілден енген?
- Қазақ әдебиеті нешеге бөлінеді?
- Ауыз әдебиетінің жазба әдебиетінен қандай айырмашылығы бар?
4.Ауыз әдебиеті қандай салаларға бөлінеді?
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Қазақ ауыз әдебиетінің үлкен саласы-тұрмыс-салт жырлары. Күнделікті тұрмыста өлең айту қазақтың ең қасиетті салты болған. Ондай өлеңдерді,жырларды сондықтан да тұрмыс- салт жырлары деп атайды.
Кітаппен жұмыс: Кітаптан тұрмыс- салт жырларының түрлерінен мәнерлеп оқиды.
Топпен жұмыс: .Тұрмыс-салт жырларының түрлерін топтастыру.
Бесік жыры тұсаукесер жыры жар-жар
тойбастар
беташар бата-тілек
жоқтау наурыз жыры
Білімді бекіту:
Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
- Тұрмыс-салт жыры дегеніміз не?
- Қандай түрлерін білесіңдер?
Білімді бағалау:
Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Тұрмыс-салт жырлары және оның түрлері туралы оқып келу.