Адамгершілік және жыныстық тәрбие (репрадуктивті денсаулық)
Тақырыбы: Адамгершілік және жыныстық тәрбие (репрадуктивті денсаулық)
Мақсаты: Оқушыларға жыныстық денсаулық жайлы ақпараттар беру.
Өткізілетін сыныптар: 5 – 11 сынып оқушылары
Барысы
- Танысу
Нұсқауы: Әр оқушы өзінің атын айтады және бос уақытында немен айналысатының айтып шығады.
- Ойын «Менің сүйікті шарым»
Нұсқауы: Әр оқушы ортадағы өзіне ұнайтын шарын алады. Тандаған шарына өзінің бойындағы бар жақсылықты үрлеу арқылы толтырады.
- Ойға шабул (оқушыларға сұрақтар қойылады)
- «Денсаулық» – деген ұғымға не жатады?
- «Репрадуктивті денсаулық» дегеніміз не?
- Топпен жұмыс. Оқушыларды өздерінің таңдаған шарларының түстері арқылы топқа бөлу. Әр топқа тапсырмалар беріледі.
- Репрадуктивті денсаулыққа әсер ететің жағымды факторларды ата?
- Репрадуктивті денсаулыққа әсер ететің жағымсыз факторларды ата?
- Репрадуктивті денсаулық дегеніміз не?
Жауаптар оқылып, талдау жасалады.
- Ойын «Массаж»
Нұсқау: психолог көрсеткенде оқушылар соны қайталап отырады.
- Жай қолды сипалау
- Жай қолын иығына қарай массаж жасау.
- Арқасын , алақанымен массаж жасау.
- Арқасын жұдырықпен топпақтау
- Арқасын массаж жасау арқылы шымшимыз.
- Тоқтаймыз
Массаждан кейінгі көңіл- күйін қандай екенін тындап, талқылаймыз.
- Қорытынды. Әр оқушы бір- екі сөзбен бүгінгі тренинг жайлы өз ойларын білдіреді.
Оқушының аты – жөні | Сыныбы | Тренингтен алған әсері | Өз ойлары | Ұсынысы |
|
- Тренингті аяқтау.
Оқушылар орындарынан тұрып қолдарының үстіне қолдарын қойып «Біз біргеміз», «Біз командамыз» деп айқалап тренингті аяқтаймыз.