7 сыныпқа дене шынықтыру пәнінен жылдық жоспар
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар Сыныбы: 7 І тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | ||
ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКА 7 САҒАТ | ||||||||||
1 | 1 | 1 | Білім негіздері.Қауіпсіздік ережелері | Іс-әрекет қимылдарын меңгеру бірнеше үйрету сатылары арқылы жүзеге асырылады. Бірнеше сатыда қимыл жаттығулар туралы түсінікті қалыптастыру.Шапшаңдық, шыдамдылық, икемділікті қалыптастыру. | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Дағдыландыру.
Жалпы
практикалық
| Деңгейлеп оқыту технологиясының әдіс-тәсілдері | Секундамер, ысқырғыш,
суреттер көретілген плакаттар | |||
2 | 2 | 1 | Сөреге тұруға әзірлік ж/е жүгіру әдісі | |||||||
3 | 3 | 1 | Үдете жүгіру. 60 метрге жүгіру . | |||||||
4 | 4 | 1 | 400м,800 м. Орта қашықтыққа жүгіру | |||||||
5 | 5 | 1 | 1500м (қыздар,ұлдар)уақытқа, 2000м. (қыздар,ұлдар) уақыт есептемейді | |||||||
6 | 6 | 1 | Бір орыннан ұзындыққа секіру әдісі | |||||||
7 | 7 | 1 | Алысқа және нысанаға лақтыру | |||||||
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР ФУТБОЛ 16 САҒАТ | ||||||||||
9 | 8 | 1 | Ойыншының тұру қалпы. | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Аралас сабақ.
| Топпен жұмыс. Практикалық жаттығулар орындау АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, сөзжұмбақ, мазмұнын ашу, тапсырмалар)
| Оқушыларға жаңа сабақтың жаттығуының қауіпсіздік ережесін және орындалу техникасын таныстыру.
| |||
10 | 9 | 1 | Адымды тіркестіре, алға және артқа, оң жақ және сол жақ бүйірмен қозғалу. | |||||||
11 | 10-11 | 2 | Бағытты және жылдамдықты өзгертіп жүгіру. | |||||||
12 | 12-13 | 2 | Допты аяқтың ішкі жағымен және табанмен тоқтату. | |||||||
13 | 14 | 1 | Допты тоқтату | |||||||
14 | 15 | 1 | Тік бағытпен, бағытты және жылдамдықты өзгерте отырып доппен қозғалу. | |||||||
15 | 16 | 1 | Қақпашының ойыны. | |||||||
16 | 17 | 1 | Футбол ойынының элементтерінен құрылған қозғалмалы ойындар. | |||||||
17 | 18 | 1 | Доппен ж/е допсыз жат.р | |||||||
18 | 19 | 1 | Допты өз әріптесіне беру | |||||||
19 | 20 | 1 | Допты тоқтату әдісі | |||||||
20 | 21 | 1 | Доппен шабуылдау әдісі | |||||||
21 | 22 | 1 | Допты қарсы/н тартып алу | |||||||
22 | 23 | 1 | Екі жақты ойын:футбол | |||||||
23 | 24 | 1 | Қозғ.ойын:Шеңбер бойлай лақтыру | |||||||
24 | 25 | 1 | Толағай сайысы | |||||||
25 | 26 | 1 | Ұлттық ойын: Арқан тартыс | |||||||
26 | 27 | 1 | Асық ату |
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар Сыныбы: 7 ІІ тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | ||
ГИМНАСТИКА 14 САҒАТ | ||||||||||
1 | 1 | 1 | Қозғалыс кезінде бір колонадан екі,үш, төрт колонаға қайта сапқа тұру | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Аралас сабақ.
| Топпен жұмыс. Практикалық жаттығулар орындау АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, сөзжұмбақ, мазмұнын ашу, тапсырмалар)
| Оқушыларға жаңа сабақтың жаттығуының қауіпсіздік ережесін және орындалу техникасын таныстыру.
Ағаш ат, матрас. т.б.с. | |||
2 | 2-3 | 2 | Жүру түрлері: саптық, аяқтың ұшымен, өкшемен, тізені биік көтеріп, жартылай, толық отырып | |||||||
3 | 4 | 1 | Қиғаштап, қарама-қарсы бағытта, жыланша және қарсы кезігентін колонада қозғалу | |||||||
4 | 5 | 1 | Қиғаштап, қарама-қарсы бағытпен және жыланша жүру. | |||||||
5 | 6 | 1 | Шалқайып көпір салу /қыздар үшін/; Кіші ағаш аттан асылып секіру /ұлдар үшін/ | |||||||
Жалпы дамыту жаттығулары: Акробатика. | ||||||||||
6 | 7 | 1 | Саппен жүріп келе жатып орындалатын жалпы дамыту жаттығулары. | Дене және ақыл-ой қызыметінің қажетті деңгейін қамтамасыз ететін өмірлік маңызды қозғалыс біліктілігі мен дағдыларын оқушыларға үйрету,меңгерту | Жаңа сабақ.
Дағдылан-дыру.
Жалпы
практикалық | СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Матрас,кіші ағаш аттар.т.с.б | |||
7 | 8-9 | 2 | 1. Дұрыс мүсінді (дене бітімін) қалыптастыруға, тепе-теңдік пен назар салу сезімін дамытуға ықпал ететін жаттығулар. Бір аяқпен тепе-теңдік ұстау («Қарлығаш»). 2.Бөренеде жүру түрлері: аяқтың ұшымен (қол жанында); тізені биік көтеріп (қол белде). Айналулар. Аяқты кезектестіре секіру. | |||||||
8 | 10 | 1 | Арқанға өрмелеу жаттығулары биіктігі 3-4 м | |||||||
9 | 11-12-13 | 3 | 1.Жауырынға тұру. Алға ұмтыла аунау. Жүрелей отырған қалыптан артқа аунау. 2.Артқа шалқайып, серігінің көмегімен «көпірге» тұру. Қолдың көмегімен «шпагатқа» отыру. 3.Акробатикалық элементтерден құрылған қозғалмалы ойындар мен эстафеталар.
| |||||||
10 | 14 | 1 | Түзету гимнастикасының жаттығулар кешені. | |||||||
ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАР 7 САҒАТ | ||||||||||
Тоғызқұмалақ. 7 сағат | ||||||||||
11 | 15 | 1 | Отау, қазан | Ұлттық ойын түрлерін білуге тәрбиелеу, меңгерту | Топпен жұмыс. АКТ | СТОҮ | Тоғызқұмалақ | |||
12 | 16 | 1 | Тоғызқұмалақтың жүрістері | |||||||
13 | 17 | 1 | Ұя маңыздылығы | |||||||
14 | 18 | 1 | Қайталау | |||||||
15 | 19 | 1 | «Тұздық » алу | |||||||
16 | 20 | 1 | Санауға үйрету | |||||||
17 | 21 | 1 | Игерілген әдіс-тәсілмен ойын өрнегін құру. Екі жақты ойын |
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар Сыныбы: 7 ІІІ тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | ||
Спорттық ойындар 12+ 10 сағат мектеп педагогикалық кеңесінің шешімен өзгертіліп отыр (шаңғы 10 сағатты орнына) | ||||||||||
БАСКЕТБОЛ 12 САҒАТ | ||||||||||
1 | 1 | 1 | Ойынның негізгі ережесі | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Сынақ.
| Топтағы жұмыс түсіндірме,сыни ойлау АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, мазмұнын ашу, тапсырмалар) СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Доптар, ысқырғыш, оқулық | |||
2 | 2 | 1 | Доппен жаттығулар жасау | |||||||
3 | 3 | 1 | Допты алып жүру | |||||||
4 | 4-5 | 2 | Допты өз әріптесіне беру | |||||||
5 | 6 | 1 | Доп.шабуылдап торға лақтыру | |||||||
6 | 7 | 1 | Қорғаныста ойнау | |||||||
7 | 8 | 1 | Айып добын лақтыру | |||||||
8 | 9 | 1 | Алаңда орын ауыстыру | |||||||
9 | 10-11 | 2 | Допты оң ж/е сол қол. алып жүру | |||||||
10 | 12 | 1 | Екі жақты ойын баскетбол | |||||||
ВОЛЕЙБОЛ 10 САҒАТ | ||||||||||
11 | 13 | 1 | Ойынның негізгі ережесі: Алаңда орын ауыстыру | Дене және ақыл-ой қызыметінің қажетті деңгейін қамтамасыз ететін өмірлік маңызды қозғалыс біліктілігі мен дағдыларын оқушыларға үйрету,меңгерту | Аралас сабақ.
Жаңа сабақ.
Дағдылан-дыру.
Жалпы
практикалық
| АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, мазмұнын ашу, тапсырмалар) СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Доптар, ысқырғыш, оқулық | |||
12 | 14 | 1 | Допты жоғарыдан қосу, астынан қосу | |||||||
13 | 15-16 | 2 | Допты үстінен, астынан екі қолмен қаб, құлап алу әдісі. | |||||||
14 | 17 | 1 | Допты өз әріптес.жеткізе беру | |||||||
15 | 18 | 1 | Допты шабуылдап соғу әдісі | |||||||
16 | 19 | 1 | Көтерілген допқа тосқауыл қою | |||||||
17 | 20-21 | 2 | Тосқауылдан қайтқан доп.қаб. | |||||||
18 | 22 | 1 | Екі жақты ойын:Волейбол | |||||||
Ұлттық ойындар 4 сағат
| ||||||||||
21 | 23 | 1 | «Кім жүйрік» | Ұлттық ойын түрлерін білуге тәрбиелеу, меңгерту | Жалпы
практикалық
| АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, мазмұнын ашу, тапсырмалар)
| Арқан, матрастар т.б.с. | |||
22 | 24 | 1 | «Мәлік тебу» | |||||||
23 | 25 | 1 | «Асық ату» | |||||||
24 | 26 | 1 | «Арқан тартыс». | |||||||
Қозғалмалы, логикалық ойындар 4 сағат | ||||||||||
25 | 27 | 1 | Мен чемпионмын | Қимыл қозғалыс әрекетін дамыту | Ойлау әдісін пайдалану | СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Жалаушалар, тақталар | |||
26 | 28 | 1 | Шахмат фигуралары | |||||||
27 | 29 | 1 | Шахмат фигураларының жүрістері туралы | |||||||
28 | 30 | 1 | Шахмат ойыны | |||||||
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар Сыныбы: 7 ІV тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | ||
ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКА 7 САҒАТ | ||||||||||
1 | 1 | 1 | Шағын допты 10-15 метрден нысанаға лақтыру | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. Теориялық мәлімет.Дене тәрбиесінің эстетикалық және сауықтыру қызыметі.
| Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Сынақ.
Аралас сабақ.
| Деңгейлеп оқыту технологиясының әдіс-тәсілдері | Секундамер.
Таяқшалар.
| |||
2 | 2 | 1 | Шағын допты алысқа лақтыру | |||||||
3 | 3 | 1 | Жүгіріп, орнынан ұзындыққа секіру | |||||||
4 | 4 | 1 | 4х100 эстафетаға жүгіру | |||||||
5 | 5 | 1 | Кермеге тартылу,кеуде көтеру | |||||||
6 | 6 | 1 | Секіртпемен орындалатын жаттығулар | |||||||
7 | 7 | 1 | 1000-1500м уақытпен жүгіру | |||||||
Гимнастика: 8 сағат (Жүзу бөлімі орнына) | ||||||||||
Акробатика. 5 сағат | ||||||||||
8 | 8 | 1 | Қос сырық.Таянып тұрғанда аяқтарды сілтеу | Дене және ақыл-ой қызыметінің қажетті деңгейін қамтамасыз ететін өмірлік маңызды қозғалыс біліктілігі мен дағдыларын оқушыларға үйрету,меңгерту
| Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
| СТОҮ модуль | Серпіліс құралдары.
Көрсетілген суреттер | |||
9 | 9 | 1 | Жаттығу іс-қимылдары | |||||||
10 | 10-11 | 2 | Акробатика.Бастапқы қалып-негізгі тұрыс | |||||||
11 | 12 | 1 | Қолға тіреліп тұрып сілтеуден-қолдарды бүгу | |||||||
Тепе-теңдік жаттығулары: 3 сағат | ||||||||||
12 | 13 | 1 | Бір аяқпен тепе-теңдік сақтап,оны ұстап тұру | Шапшаңдық, шыдамдылық, икемділікті қалыптастыру | Сынақ.
Аралас сабақ.
| АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, мазмұнын ашу, тапсырмалар) СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | ||||
13 | 14 | 1 | Кеудені аяқтарға қарай еңкейту | |||||||
14 | 15 | 1 | Таянып жатқан қалыптан таянып отыруға тыр. | |||||||
Спорттық ойындар: Қол добы 9 сағат | ||||||||||
15 | 16 | 1 | Ойыншының тұру қалпы. | Оқушылардың табиғи қозғалыстарын дамыту,машықтандыру Ойынның негізгі тактикалық бағытын түсіндіре отырып, ұштастыру, | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ | Жаппай Топтағы жұмыс түсіндірме,сыни ойлау АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, | Доптар т.б.с | |||
16 | 17-18 | 2 | Адымды тіркестіре, алға және артқа, оң жақ және сол жақ қапталмен қозғалу. | |||||||
17 | 19 | 1 | Пас беру әдісі | |||||||
18 | 20 | 1 | Жүгіріп келе жатып допты беру. | |||||||
19 | 21 | 1 | Секіріп, допты бір қолмен сермей лақтыру. | |||||||
20 | 22 | 1 | Допты еденнен екі қолмен кезектестіре серпіп қозғалу. | |||||||
21 | 23 | 1 | Қақпашының ойыны. | |||||||
22 | 24 | 1 | Гандбол ойынының элементтерінен құрылған қозғалмалы ойындар. |