Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар Сыныбы: 5
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар
Сыныбы: 5 І тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | |||
ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКА 7 САҒАТ | |||||||||||
1 | 1 | 1 | Білім негіздері.Қауіпсіздік ережелері | Іс-әрекет қимылдарын меңгеру бірнеше үйрету сатылары арқылы жүзеге асырылады. Бірнеше сатыда қимыл жаттығулар туралы түсінікті қалыптастыру.Шапшаңдық, шыдамдылық, икемділікті қалыптастыру. | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Дағдыландыру.
Жалпы
практикалық
| Деңгейлеп оқыту технологиясының әдіс-тәсілдері | Секундамер, ысқырғыш,
суреттер көретілген плакаттар | ||||
2 | 2 | 1 | Жоғары және төмен сөрелер | ||||||||
3 | 3 | 1 | Үдете жүгіру. 30-60 метрге жүгіру . | ||||||||
4 | 4 | 1 | 400 м қашықтыққа (уақытын есептеу) жүгіру | ||||||||
5 | 5 | 1 | 1000м (қыздар,ұлдар)уақытқа, 2000м. (қыздар,ұлдар) уақыт есептемейді | ||||||||
6 | 6 | 1 | Бір орыннан ұзындыққа секіру әдісі | ||||||||
7 | 7 | 1 | 3-5 мин. аралығында орта шапшаңдықпен жүг. | ||||||||
СПОРТТЫҚ ОЙЫНДАР ФУТБОЛ 14 САҒАТ | |||||||||||
9 | 8 | 1 | Ойыншының тұру қалпы. | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
| Топпен жұмыс. Практикалық жаттығулар орындау
| Оқушыларға жаңа сабақтың жаттығуының қауіпсіздік ережесін және орындалу техникасын таныстыру.
| ||||
10 | 9 | 1 | Қарсыласына допты жіберу | ||||||||
11 | 10 | 1 | Допты тоқтату | ||||||||
12 | 11 | 1 | Допты қарсы алу (әріптестердің ара қаш.5-6м) | ||||||||
13 | 12 | 1 | Доға жасап допты жүргізу (арақашықтық5-6м) | ||||||||
14 | 13 | 1 | Тік бағытпен, бағытты және жылдамдықты өзгерте отырып доппен қозғалу. | ||||||||
15 | 14 | 1 | Түзу сызықпен ақырын шапшаңдықта жүгіру | ||||||||
16 | 15 | 1 | Футбол ойынының элементтерінен құрылған қозғалмалы ойындар. | ||||||||
17 | 16 | 1 | Доппен ж/е допсыз жат.р | ||||||||
18 | 17 | 1 | Допты өз әріптесіне беру | ||||||||
19 | 18 | 1 | Допты тоқтату әдісі | ||||||||
20 | 19 | 1 | Доппен шабуылдау әдісі | ||||||||
21 | 20 | 1 | Допты қарсы/н тартып алу | ||||||||
22 | 21 | 1 | Екі жақты ойын:футбол | ||||||||
23 | 22 | 1 | Қозғ.ойын:Қап киіп жарысу | ||||||||
24 | 23-24 | 2 | Шахмат ойыны | ||||||||
25 | 25-26 | 2 | Ұлттық ойын: Аударыспақ | ||||||||
26 | 27 | 1 | Толағай сайысы |
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар Сыныбы: 5 ІІ тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | ||
ГИМНАСТИКА 14 САҒАТ | ||||||||||
1 | 1 | 1 | Саптық жаттығулар ж/е саптағы орынд.жатт-р | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Аралас сабақ.
| Топпен жұмыс. Практикалық жаттығулар орындау АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, сөзжұмбақ, мазмұнын ашу, тапсырмалар)
| Оқушыларға жаңа сабақтың жаттығуының қауіпсіздік ережесін және орындалу техникасын таныстыру.
Ағаш ат, матрас. т.б.с. | |||
2 | 2-3 | 2 | Табан мен сирақ буын-ының қимылын дамыту | |||||||
3 | 4 | 1 | Өкшемен ,тізені көтере жүру | |||||||
4 | 5 | 1 | Жартылай отыра жүру | |||||||
5 | 6 | 1 | Қайта сап түзеу,бір лектен екі лекке | |||||||
Жалпы дамыту жаттығулары: Акробатика. | ||||||||||
6 | 7 | 1 | Акробатика.Жарт. отырып секіргіштен секіру | Дене және ақыл-ой қызыметінің қажетті деңгейін қамтамасыз ететін өмірлік маңызды қозғалыс біліктілігі мен дағдыларын оқушыларға үйрету,меңгерту | СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | |||||
7 | 8-9 | 2 | Орнында бір қатардан екі,үш қатарға тұру | |||||||
8 | 10 | 1 | Арқанға өрмелеу жаттығулары биіктігі 3-4 м | Жаңа сабақ.
Дағдылан-дыру.
Жалпы
практикалық | СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Матрас,кіші ағаш аттар.т.с.б | ||||
9 | 11-12-13 | 3 | 1.Жауырынға тұру. Алға ұмтыла аунау. Жүрелей отырған қалыптан артқа аунау. 2.Артқа шалқайып, серігінің көмегімен «көпірге» тұру. Қолдың көмегімен «шпагатқа» отыру./қыздар үшін/ Аяқты жоғары көтеріп, бас ж/е қолға тұру. /ұлдар үшін/ 3.Акробатикалық элементтерден құрылған қозғалмалы ойындар мен эстафеталар. | |||||||
10 | 14 | 1 | Кіші ағаштатан секіру /110см/ұлдар 100см қыздар үшін | |||||||
ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАР 5 САҒАТ | ||||||||||
Тоғызқұмалақ. 5 сағат+ 2 сағат логикалық ойындар | ||||||||||
11 | 15 | 1 | Отау,қазан | Ұлттық ойын түрлерін білуге тәрбиелеу, меңгерту | Топпен жұмыс.
| АКТ СТОҮ | Тоғызқұмалақ .б.с | |||
12 | 16 | 1 | «Тұздық » алу | |||||||
13 | 17-18 | 2 | Ұя маңыздылығы | |||||||
14 | 19 | 1 | Санауға үйрету | |||||||
15 | 20 | 1 | Дойбы ойынының жүрістері | Қимыл қозғалыс әрекетін дамыту | Ойлау әдісін пайдалану | СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Жалаушалар, тақталар | |||
16 | 21 | 1 | Дойбы ойыны |
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар Сыныбы: 5 ІІІ тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | ||
Спорттық ойындар 11+ 10 сағат мектеп педагогикалық кеңесінің шешімен өзгертіліп отыр (шаңғы 10 сағатты орнына) | ||||||||||
БАСКЕТБОЛ 11 САҒАТ | ||||||||||
1 | 1 | 1 | Ойынның негізгі ережесі | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Сынақ.
| Топтағы жұмыс түсіндірме,сыни ойлау АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, мазмұнын ашу, тапсырмалар) СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Доптар, ысқырғыш, оқулық | |||
2 | 2 | 1 | Доппен жаттығулар жасау | |||||||
3 | 3 | 1 | Допты алып жүру | |||||||
4 | 4-5 | 2 | Допты өз әріптесіне беру | |||||||
5 | 6 | 1 | Доп.шабуылдап торға лақтыру | |||||||
6 | 7 | 1 | Қорғаныста ойнау | |||||||
7 | 8 | 1 | Айып добын лақтыру | |||||||
8 | 9 | 1 | Алаңда орын ауыстыру | |||||||
9 | 10 | 1 | Допты оң ж/е сол қол. алып жүру | |||||||
10 | 11 | 1 | Екі жақты ойын баскетбол | |||||||
ВОЛЕЙБОЛ 10 САҒАТ | ||||||||||
11 | 12 | 1 | Ойынның негізгі ережесі: Алаңда орын ауыстыру | Дене және ақыл-ой қызыметінің қажетті деңгейін қамтамасыз ететін өмірлік маңызды қозғалыс біліктілігі мен дағдыларын оқушыларға үйрету,меңгерту | Аралас сабақ.
Жаңа сабақ.
Дағдылан-дыру.
Жалпы
практикалық
| АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, мазмұнын ашу, тапсырмалар) СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Доптар, ысқырғыш, оқулық | |||
12 | 13 | 1 | Допты жоғарыдан қосу, астынан қосу | |||||||
13 | 14-15 | 2 | Допты үстінен, астынан екі қолмен қаб, құлап алу әдісі. | |||||||
14 | 16 | 1 | Допты өз әріптес.жеткізе беру | |||||||
15 | 17 | 1 | Допты шабуылдап соғу әдісі | |||||||
16 | 18 | 1 | Көтерілген допқа тосқауыл қою | |||||||
17 | 19-20 | 2 | Тосқауылдан қайтқан доп.қаб. | |||||||
18 | 21 | 1 | Екі жақты ойын:Волейбол | |||||||
Ұлттық ойындар 5 сағат
| ||||||||||
21 | 22 | 1 | «Кім жүйрік». | Ұлттық ойын түрлерін білуге тәрбиелеу, меңгерту | Жалпы
практикалық
| АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, мазмұнын ашу, тапсырмалар)
| Арқан, матрастар т.б.с. | |||
22 | 23 | 1 | «Мәлік тебу». | |||||||
23 | 24 | 1 | «Асық ату». | |||||||
24 | 25-26 | 2 | «Арқан тартыс». | |||||||
Қозғалмалы ойындар 4 сағат | ||||||||||
25 | 27 | 1 | Қап киіп жарысу | Қимыл қозғалыс әрекетін дамыту | Ойлау әдісін пайдалану | СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | Жалаушалар, тақталар | |||
26 | 28 | 1 | Топпен орындалатын «Допты ұста» ойыны | |||||||
27 | 29 | 1 | «Кім қашыққа лақтырады», «Қоян» ойыны | |||||||
28 | 30 | 1 | «Бақа мен көкқұтан», «Ормандағы аю» ойыны | |||||||
Дене шынықтыру пәнінен жылдық бойынша жоспар Сыныбы: 5 ІV тоқсан
Р/с | Сабак № | Сағат саны | Сабақтың тақырыбы | Күні | ІСКЕРЛІК ДАҒДЫ | ОҚЫТУ ӘДІСІ | ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯ | КӨРНЕКІЛІГІ, КЕРЕКТІ ҚҰРАЛДАР | ||
ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКА 7 САҒАТ | ||||||||||
1 | 1 | 1 | Саптық жаттығулар | Оқушылардың дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру. Дене қызыметін үнемі арттыру аясында денсаулықты нығайту. Теориялық мәлімет.Дене тәрбиесінің эстетикалық және сауықтыру қызыметі | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
Сынақ.
Аралас сабақ.
| СТОҮ модуль | Секундамер.
Таяқшалар.
| |||
2 | 2 | 1 | Бір қатарға және бір лекке сапқа тұру | |||||||
3 | 3 | 1 | Бір орында,оңға,солға,артқа бұрылу | |||||||
4 | 4 | 1 | Теңел! Тік тұр! Еркін тұр! командалары | |||||||
5 | 5 | 1 | Шалқалап жатқан баст. қалып. кеудені көтеру | |||||||
6 | 6 | 1 | Босаңсуға арналған жаттығулар | |||||||
7 | 7 | 1 | Денені оңға ж/е солға алға ж/е артқа еңкейту | |||||||
Гимнастика: 8 сағат (Жүзу бөлімі орнына) | ||||||||||
Акробатика. 5 сағат | ||||||||||
8 | 8 | 1 | Жүрелей отырған қалыптан алға аунау | Дене және ақыл-ой қызыметінің қажетті деңгейін қамтамасыз ететін өмірлік маңызды қозғалыс біліктілігі мен дағдыларын оқушыларға үйрету,меңгерту
| Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ.
| СТОҮ модуль | Серпіліс құралдары.
Көрсетілген суреттер | |||
9 | 9 | 1 | Жүрелей отырған қалыптан артқа аунау | |||||||
10 | 10-11 | 2 | Жауырынға тұру | |||||||
11 | 12 | 1 | Статикалық элементтерден құрылған жаттығулар («көпір», «шпагат», «қарлығаш»). | |||||||
Тепе-теңдік жаттығулары: 3 сағат | ||||||||||
12 | 13 | 1 | Бөренемен жүру түрлері: аяқтың ұшымен (қол жанында). | Шапшаңдық, шыдамдылық, икемділікті қалыптастыру | Сынақ.
Аралас сабақ.
| АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, мазмұнын ашу, тапсырмалар) СТОҮ: миға шабул, зерттеу, ой қозғау, топтастыру, салыстыру | ||||
13 | 14 | 1 | Тізені биік көтеріп (қол белде), аяқты аяққа тіркестіре қозғалу (қол белде). | |||||||
14 | 15 | 1 | Аяқты айқастыра тоқтап, бір орында бұрылу. | |||||||
Спорттық ойындар: Қол добы 9 сағат | ||||||||||
15 | 16 | 1 | Ойыншының тұру қалпы. | Оқушылардың табиғи қозғалыстарын дамыту,машықтандыру Ойынның негізгі тактикалық бағытын түсіндіре отырып, ұштастыру, | Түсінік айту.
Жаңа сабақты меңгерту.
Дайындық сабақ | Жаппай Топтағы жұмыс түсіндірме,сыни ойлау АКТ (сабақтың тақырыбын анықтау, | Доптар т.б.с | |||
16 | 17-18 | 2 | Адымды тіркестіре, алға және артқа, оң жақ және сол жақ қапталмен қозғалу. | |||||||
17 | 19 | 1 | Допты екі қолмен қағып алу. | |||||||
18 | 20 | 1 | Жүгіріп келе жатып допты беру. | |||||||
19 | 21 | 1 | Секіріп, допты бір қолмен сермей лақтыру. | |||||||
20 | 22 | 1 | Допты еденнен екі қолмен кезектестіре серпіп қозғалу. | |||||||
21 | 23 | 1 | Қақпашының ойыны. | |||||||
22 | 24 | 1 | Гандбол ойынының элементтерінен құрылған қозғалмалы ойындар. |