Jobs of the future. (Болашақтағы жұмыс)
Тақырыбы | Jobs of the future. (Болашақтағы жұмыс) | ||||||||||||
Сыныбы | 9 сынып | ||||||||||||
Мақсаты | Тақырыпқа қатысты мәтінді оқыта отырып, оқушылардың оқылым, айтылым әрекеттерін қалыптастыру. | ||||||||||||
Міндеттері | 1. Мәтіндегі жаңа сөздерге сипаттама беру; 2. Алған білімін тұлғалар мен дерексіз заттар сипаттау кезінде қолдана отырып, өзінің болашақ мамандығын таңдауда ықпал ету; 3. Әділ бағалауға тәрбиелеу. | ||||||||||||
Күтілетін нәтиже | • Оқушылар ағылшын тілінде өз мамандықтары туралы айтуға үйренеді. • Мамандық жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді. • Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді. • Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді. | ||||||||||||
Ресурстар | Интерактивті тақта, плакаттар, аудио видео материалдар, маркерлер, стикерлер, таратпа қағаздар, «домино» ойыны. | ||||||||||||
Кіріспе | Сәлемдесу Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу Оқушылардың шаштарының ұзындығы бойынша топқа бөлу. (3 топ) | ||||||||||||
Үй тапырмасы | Үй тапсырмасын шеңберде талдайды. Оқушы тақырып бойынша не білетінін еске түсіреді, ақпаратты жүйелейді, сұрақтар қойып жауап алады, ұсыныстар жасайды. | ||||||||||||
Тұсаукесер | Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл. Әр топ мүшесі бір мамандықты таңдап, оны жасырады. Тек қана оны бейнелеп айтады, басқа оқушылар оның қай мамандық жайлы айтып жатқанын табуы тиіс. | ||||||||||||
Негізгі бөлім | «The modern Servant – the nurse» (Қазіргі замандағы медбике) тексті оқылады, аударылады. Текст бойынша тапсырма беріледі. Ex.5, p.163. Are the following sentences true or false. Дұрыс немесе бұрыс сөйлемдерді табу. a. The nurse`s home is very strict. b. Nurses do not talk to patients. c. Penny doesn`t like her job. d. Penny work in shifts. e. Nurses shouldn`t do domestic jobs. Ex. 11, p. 164 Write the duties of nurses in Kazakhstan (in your city hospital). Draw a diagram in your paper and compare their duties.
Кітаптан тыс тапсырма. Оқушыларға видео материал көрсетіледі. Видеода тұлғаның мамандық таңдаудағы кездескен қиындықтары бейнеленген. Видеоны көргеннен соң, оқушыларға сұрақ қойылады: Who or what influence to the decision in choosing a career? (Сенің мамандық таңдауыңа кім ықпалын тигізеді?) Осы сұрақты топ ішінде, жұппен талқылап, диаграмма сызады.
| ||||||||||||
Сергіту сәті | Көзге арналған гимнастика | ||||||||||||
Қорытынды бөлім | · Оқушыларға қысқаша әссе жазу тапсырмасы беріледі. Тақырыбы «The most important profession of the future» (Қазіргі замандағы ең керек мамандық). · «Домино» ойыны. Суреттер мен сөздері табу.
| ||||||||||||
Бағалау
| Әр топ басшылары топтағы оқушыларды бағалайды. Не үшін «3,4,5» баға алғандарын дәлелдейді. Оқушылардың пікірлерін тыңдау.
| ||||||||||||
Рефлексия
| Мен өзімді былай сезінемін Өз жұмысымды өзім бағалағанда J K L Өз достарымның қасында болғанда J K L
Сіздің әрбір қызмет түрінен қаншалықты көп білгеніңізді сипаттайтын санды дөңгелетіңіз:
| ||||||||||||
Үй жұмысы | Эсселерін толықтырып жазу |