Менің атым Қожа

 

 

 

5.»Қысқы кешті» жаттамаған Қожа қандай күйде болды?

  1. — — Қара көже, мынаның не екенін білесің бе? Біз лагерьге баратын боддық. Ал сен
    көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың.

Осы сөздерімен Жантастың қандай сипаты көрінеді?

  1. — Бүл кім?

—  Мен ғой, ата. Мен Қожамын.

  • Мүнда неғып отырсың?
  • Педсоветке келдім.
  • Онда сенің не шаруан бар?
  • Мен жөнінде мәселе карап жатыр.
  • Сені мүғалім етеміз дей ме?
  • Директор етеміз дейді. Қожа қаңдай бала?

8.»Бағана Майқановаға істегенім түрпайылық болды-ау» деген ойынан Қожаның қандай екені көрінеді?

  1. — Мама! Сен жылап жатырмысың?

— Маматай қойшы! Ең соңғы рет кешірші! Ант етемін! — деп Қожа мамасының тізесін
қүшақтай жығылған қалпында жылап жібереді. Қожа қандай?

Ю.Қожаның қүпия кеңес ашып, түзу жолға түсемін деп, өзіне-өзі серт беруі оның қандай бала екендігін керсетеді? Ой тастау.

Қалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не себепкер болды? Анасын аяуы ма, Сейбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктер ме, Майқанованың педкеңестен шығып бара жатып айтқан сөзі ме?

«Теріп алу» стратегиясы

алғыр, пысық           әділетгі

өтірікші                   ақын

ақылды                     әзілқой

сотқар, тентек      арамза

мейірімді                  тапқыр

қу, зымиян               қателікгерін түсіне біледі

шыдамсыз              жағымпаз

тиянақсыз

«Топтастыру» стратегиясы

Қожа                                           Жантас

(Оқушылар орындайды)

«Сергіту сәті» Жұмбақ шешейік. Батпаса да балшыққа, Шыққан емес шалшықтан. (бақа) «Өткірдің жүзі Кестенің бізі, Өрнегін сендей сала алмас» (Шығармашылық жүмыс).

РАФТ-2 Рөл: Қожа

Аудитория: Белме іші Форма: Ішкі ой Тақырып: Бақа

Жаңа үғым — жаңа ой. «Не үйрендім, не білдім?»


Сөзжұмбақ шешу.

 

            

    соҚ| пАқьАЕВ
 оспАҢсВ    
мАйқАн Е    
 КьтскыкЕТП    
       с¥лТАн 
    т      
 п т 
  1. «Менің атым Қожаның» авторы
  2. Зоология пәнінің мүғалімі
  3. Сынып жетекшісі
  4. Қожа жаттамай келетін өлең
  5. Қожаның досы
  6. Қожаның анасы
  7. Жанар жаттаудан алған бағасының орысшасы.

Көлемі жағынан әңгімеден ұзақтау, оқиғалары жинақы, оқиға негізінен бір арнада өрістейтін. кейіпкерлер саны да көп емес шығармалар бар.

Баяндау түрінде қара сөзбен жазылған оқиғалы көркем шығарманы повесть дейміз.

Үйге тапсырма беру, оқушыларды бағалау.

«Балалық шақ» шығарма жазу.

Ашылмай қалған бір бейне бар.

Ол кім? Тауып, талдап келу.

«Бақытты балалық шақ». Буклетгі көрсете отырып, Абдолла Қарсақбаевтың «Менің атым Қожа» фильмі туралы айту.

Сабақты түйіндеу.

Повесть қалай аяқталатын еді.

ЛаулаШаула жігер оты! Самеа, циял цүш!

Асыгатыным да, аңсайтыным да ертеңгі болашагым. Сабақтың қорытындысы:

1 .Сабақ соңында сүрақ қою арқылы жаңа тақырыпты қорытындылаймын.

  1. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.
  2. Үйге тапсырма: Шығарманы оқып, мазмұнын әңгімелеп келу