«Тұтқын бала» әңгімесіндегі бала Тұрар («Қызыл жебе» романынан үзінді)

Сабақтың тақырыбы: «Тұтқын бала» әңгімесіндегі бала Тұрар

(«Қызыл жебе» романынан үзінді). Сабақтың мақсаты:

а)  білімділік: оқушыларға Шерхан Мұртазаның өмірі, шығармашылығы,
«Тұтқын бала» («Қызыл жебе» романынан үзінді) әңгімесіндегі бала Тұрар жайлы толық
мәлімет беру.

ә) дамытушылық: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой-пікірін қалыптастыру.

б)  тәрбиелік; елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап, сөздікпен жұмыс, бағалау, бекіту, қорытындылау.

Сабақтың көрнекілігі: көркем әдебиеттер, бейнелі суреттер, рефераттар, бүктемелер.

Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу.

Сабақтың типтері: ұйымдастыру кезеңі, үй тапсырмасын сұрау, жаңа сабақты түсіндіру, бекіту, бағалау, қорытындылау,

Сабақтың барысы:

а)  Үйымдастыру кезеңі.

  1. Сәлемдесу.
  2. Кезекші мәлімдемесі.
  3. Журнал бойынша түгелдеу.
  4. Жаңа сабаққа дайындық.

ә) Үй тапсырмасын сұрау.

  1. М.Мақатаевтың өмірі, шығармашылығы жайлы сұраймын.
  2. Қалаған өлеңін жатқа сұраймын.
  3. Қосымша сұрақтар қою арқылы өткен тақырыпты қорытындылаймын.
  4. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын

б)  Жаңа сабақты түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушыларға Шерхан Мүртазаның өмірі, шығармашылығы, «Тұтқын бала» («Қызыл жебе» романынан үзінді) шығармасындағы бала Тұрар жайлы түсіндіремін.

Бала өте сезімтал. Бір ауыз жылы сөзден іші-бауыры езіле елжіреп, әлдеқандай аяныш көмейіне түйіліп, жас тығылып қалушы еді.

Сабақтың қорытындысы:

І.Сабақ соңында сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты қорытындылаймын.

  1. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.
  2. Үйге тапсырма: Шығарманы оқып, мазмұнын әңгімелеп келу.


а)  Үйымдастыру кезеңі.

  1. Сәлемдесу.
  2. Кезекші мәлімдемесі.
  3. Журнал бойынша түгелдеу.
  4. Жаңа сабаққа дайындық.

ә) Үй тапсырмасын сүрау.

  1. М.Макатаевтың өмірі, шығармашылығы жайлы сүраймын.
  2. Қалаған өлеңін жатқа сұраймын.
  3. Қосымша сұрақтар қою арқылы өткен тақырыпты қорытындылаймын.
  4. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын

б)  Жаңа сабақты түсіндіру.

Бүгінгі жаңа сабақта оқушыларға Шерхан Мүртазаның өмірі, шығармашылығы, «Түтқын бала» («Қызыл жебе» романынан үзінді) шығармасындағы бала Түрар жайлы түсіндіремін.

Бала өте сезімталтын. Бір ауыз жылы сөзден іші-бауыры езіле елжіреп, әлдеқандай аяныш көмейіне түйіліп, жас тығылып қалушы еді.

Сабақтың қорытындысы:

І.Сабақ соңында сү_рақ қою арқылы жаңа тақырыпты қорытындылаймын.

  1. Оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.
  2. Үйге тапсырма: Шығарманы оқып, мазмұнын әңгімелеп келу.