Алпамыс батыр мен Байшұбар ат. «Алпамыс батыр» жырынан

 

Сабақ : Алпамыс батыр мен Байшұбар ат. «Алпамыс батыр» жырынан Мектеп: Круглоозерный ОЖББМ
Күні:16.11.2015 Мұғалімнің есімі:НурмухамбетоваТ.Н
Сынып: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

 

Алпамыс батыр жырының мазмұнын меңгере отырып, тақырыбы мен идеясын анықтау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
А. Алпамыс батыр жырының мазмұнын біледі,
Оқушылардың басым бөлігі:
В.  Тақырыбы мен идеясын анықтайды.
Кейбір оқушылар:
С. Алпамыс батыр өмірімен байланыстырып өлең жолдарын құрастырады.
Тілдік мақсат Оқушылар:

Алпамыс батыр мен Байшұбар ат мәтінін көркемдеп айтып үйренеді, мазмұнын өз сөзімен жеткізе біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сөздікпен жұмыс
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
«Алпамыс батыр мен Байшұбар ат» ауыз әдебиеті шығармаларының халыққа көп тараған түрі-батырлар жыры, себебі…
Сіз неліктен …. екенін аласыз ба?(айтылым)
Батырдың аты өзіне сай екенін дәлелде ?.. Жырдағы қай үзінді ертегілік кейіпкерлерді еске түсіреді?….
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Берілген ұйқаспен өлең құрастыру

Бес жол өлең жазу.

Үш тілде сөздер жазу

Батыр — герой — …….

Алдыңғы оқу Түркістан.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз ) Формативті бағалау (ОҮБ) Ресурстар
Басталуы Кіріспе. Таныстырылым

 (1-2 минут)

Ұйымдастыру

Үй тапсырмасын тексеру

 Серпілген сауал

1. Еліміздің рухани астанасы — ежелден мұсылман атаулы тәу етіп барып, зиярат қылатын құтты, қасиетті мекені қалай аталады?
2. Кесене бірнеше жүздеген жылдар бұрын салынғанына сенесің бе?
3.Бұл кесене кімнің кесенесі? Ол кім?
4.Қожа Ахмет Йасауи туралы не білесің?

5. Қожа Ахмет Йасауидің кесенесі қай қалада орналасқан?

6.Қожа-Ахмет Яссауи мұражайында хандар мен халқымыздың басқа да ардақты ұлдары жерленген, олар кімдер?

7. Кесене өте бай адамдар үшін салынған ба?

8.Кесене- көне мәдениетіміз бен өнеріміздің көрінісі деп айта аламыз ба?

9.Түркістан – құт мекені …, Осынау ел көзіндей көнелердің.

10.Қазіргі заманда өлеңдегідей батырлар бар ма? Мысал келтіре аласың ба?

11. Олай болса балалар бүгінгі   жаңа сабағымызда кімдер туралы айтылады деп ойлайсыздар? Батырлар

Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.

Мәтіндегі кейіпкерлері жазылған парақшаларды тарата отырып, сынып оқушыларын төрт топқа бөлемін (Алпамыс, Байшұбар ат, Байбөрі,Құлтай)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екі жұлдыз, бір ұсыныс.»

 

 

 

 

 

Түркістан

Ортасы Негізгі бөлім

Берілген тақырып бойынша «Ойлан.Жұптас.Бөліс.» арқылы мәтіндегі құрылымдық талдау жасауға бағыт беру (топтық жұмыс)

І топқа – Ауыз әдебиеті шығармаларының халыққа көп тараған түрі қандай? Батырлар жырын айтушы да, бізге жеткізуші де кімдер? Тағы қандай батырлар жырын білесіңдер?

ІІ топқа – оқиғаның басы шиеленісуі,

ІІІ топқа – оқиғаның шарықтау шегі.

ІV топ – оқиға немен аяқталады?

 

Оқушылар әңгімелеген бөлімдерінің мазмұнын өлеңге айналдырады

(топтық жұмыс)

1-топ:

…………………….. келгенде,

………………………болыпты.

………………………қойыпты,

………………………. сұрапты..

2-топ:

…………………….. айдапты,

………………………жатыпты.

………………………тапқан соң,

………………………. ұстап алыпты.

3-топ:

…………………….. зорлығын білдірді,

………………………уәдесі есіне түсіпті.

………………………тұрып қалапты,

……………………….алып келіпті.

4-топ: Алпамыс жырынан қару жарақтарын бес  жол өлеңмен сипаттау.

Зат есім(1 сөз)….

Сын есім (2сөз)…  ….

Етістік  (3 сөз) ….   …..  …..

Сезімді білдіретін сөйлем(4 сөз)….. ….. …. … ..

Синоним(1 сөз)

Екі жақты түсіндірме күнделігін толтыру

(жеке жұмыс)

Мәтінде не таңғалдырды? неге таңғалдырды?
 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерий арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағдаршам арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екі жақты түсіндірме күнделігі

 

 

 

 

Қызыл, сары, жасыл түстер

Аяқталуы Бекіту (табыс критерийіне  қайта оралады)

«Сөздер банкісі» арқылы сабақты бекіту

Батырлар жыры, жыршы, жылқы, Байшұбар ат, Байбөрі, Құлтай, ақ тас, дабыл, қалқан, найза, тұмарың,тілек бата,  алтыннан ер салды,

Бағалау.

Үйге тапсырма

Алпамыс батыр өзіне сай ат таба алмаса оқиға қалай аяқталуы мүмкін?

ойтолғау жазу

Рефлексия (кері байланыс)

«Алақан» әдісі арқылы

 

Бас бармақ –  керемет әрі қызықты болды!

Екінші бармақ – осыған көңіл бөлу керек.

Ортаңғы бармақ– маған  ұнаған жоқ.

Төртінші бармақ – бұл жерде орта…

Кішкентай бармақ– маған жеткіліксіз болды…

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы арқылы өз-өздерін бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Теректегі орным»

Сөздер жазылған парақшалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Парақшалар

Қосымша ақпарат

Интернеттен  Алпамыс батыр мультфильмін қарап, салыстыру (өз бетімен)

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Дарынды және талантты оқушыларға серпілген сауалдағы жоғары дәрежелі сұрақтары және екі жақты түсіндірме күнделігі, ұйқас түрлеріне өлең құрастыру, төмен деңгейдегі оқушыларға сұрақ-жауап пен сөздікпен жұмыс берілді. Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды Қазақ тілі, тарих, бейнелеу өнері

Оқушылардың жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.

Оқушыларды топқа бөлуде әлеуметтік, мінез-құлық, эмоционалдық ерекшеліктері мен Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді.