Бастауыш сабақ жоспары

БҚО,Зеленов ауданы  Зеленов  ЖОББМ

Габдулова  Кульжиян  Каиргалиевна

І санатты бастауыш сынып  мұғалімі

  Күні           31   қазан Сабақ     Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы                     Бастауыш
Сабақтың мақсаты   Оқушыларда заттың атын білдіретін сөздер туралы ұғым қалыптасуына мүмкіндік жасау.

Өлеңді мәнерлеп оқуға,оның негізгі идеясын ашуға жетелеу;

б/Оқушылардың сөздік қорын дамыту, адамгершілікке тәрбиелеу.

Оқушыларды  ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.     ой-өрісін дамытып, зейінін жетілдіру. Сөздік қорларын молайтып , тіл  байлықтарын дамыту.

 

Күтілетін нәтижелер  Оқушылар  бастауыш  туралы   толық меңгереді.

Берілген сөздердің  сұрақтарын   анықтап,  дұрыс  жауап  беруге  үйренеді.

Қимыл  иесін  анықтауға дағдыланады

Сабақ түрі Аралас сабақ,   жұппен  жұмыс.
Оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер Түсіндіру,  сұрақ- жауап,  диалогтік оқыту,   сыни ойлау стратегиялары,     жұптық,   жұмыс,  АКТ
Керекті жабдықтар      «Алматыкітап»  3  сынып,

сюжетті суреттер,   постер,  қарындаш, сызғыш, түрлі-түсті бояулар, суреттер, интерактивті  тақта

Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

Балалар, бізге бүгін Алпамыстан хат келіпті.Қане, бәріміз тынышталып,осы хатта не жазылғанын тыңдайық.«Құрметті менің достарым!Мен сендерден көмек сұрай, хат жазып отырмын.Апам биыл мені мектепке баруға дайындап, маған дүкеннен оқу құралдарын сатып әкелді.Олар өте көп.Бірақ мен бәрінің аттарын біле бермеймін.Мен сендерге олардың суреттерін жіберіп отырмын.Сендер мектепте оқисыңдар ғой,маған осы заттардың атын білдіретін сөздерді жазып жіберіңіздерші.Сәлеммен Алпамыс»-деп хаттың аяқтапты.

 

Олай болса,балалар,мен Алпамыстың жіберген суреттерін бір-бірден көрсетемін,сендер ол заттардың атын атап,тақтаға жазып отырасыздар.   (әр сурет көрсетілген сайын«бұл не?»деген сұрақ қойылып отырады.Ең соңында Алпамыстың суретті шығады,оған«бұл кім?» деген сұрақ қойылады.)

2. Сыныпты  жұпқа  бөлу:   фигуралардың түсімен

 

Жұмыс істеуге дайындалады, жұп ішінде өзара ыңтымақтастық қарым-қатынас орнығады.

 

Топқа бөлінеді.

 

 

Барлық суреттегі заттардың аттары дәптерге  жазылып болған соң, оқушылар  ойларын жинақтап, қорытады:  —Заттың атын білдіретін сөздер Кім? Не? сұрақтарына жауап береді.

 

Тұсаукесер Үй тапсырмасын  диалогтік әдіс арқылы

Сұрақ  жауап  арқылы  өткен  тақырыпты  пысықтау

—           Сөйлем  мүшесі  деген  не?

—          Неше  топқа  бөлінеді?

—          Қандай  түрлері  болады?

—          Тұрлаулы  мүшелерге  нелер  жатады?

—          Тұрлаусыз мүшелерге  нелер  жатады?

—          Олардың қандай  айырмашылығы бар?

 Оқушылардан  үй тапсырмасын сұрау.

Бір-біріне  сұрақ  қою  арқылы  үй  тапсырмасын  тексереді

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабаққа кіру.

Кіріспе әңгіме.

Бүгінгі  сабақта  түрлаулы  мүшелермен  танысамыз.

(Оқулық  64 бет )

 

1 жұп –    22 жаттығуды орындайды

2  жұп  —   23  жаттығуды  орындайды

 

Ережені  талқылау

 

3.      Сергіту сәті. 

Видео: «Қара  жорға»

 

4.      Оқулықпен  жұмыс       25  жаттығу

Төсегіне  күн жатты,

Жердің  бетін  түн  жапты .

Маужырады  шың  құздар,

Көзін  ашты  жұлдыздар.

Жылқы  жусап далада,

Қой  ұйықтады  қорада.

 

5.      Оқулықпен жұмыс.   24 жаттығу

 

Дала  тегіс  сарғайды,

Шаруа қысқа  қамданды.

Күн қысқара бастады,

к
з
ү

Тауға  тұңғыш қар жауды.

 

 

6.      Дәптерменжұмыс.

 

1 жұп –    26 жаттығуды орындайды

2  жұп  —   27  жаттығуды  орындайды

 

 

 

VI. Мадақтау.

Сабаққа белсене қатынасқан оқушыларды мадақтау

 

 

V Үйге тапсырма

Сурет бойынша әңгіме құрап  жазу.  Жазған  сөйлемдеріңнен бастауышты  тауып  астын  сызу

 

 

 

 

 

 

Тапсырмасын  орындау

 

Ережені  оқып, өз пікірлерін,  ойларын айтады

 

Қимылмен жасап

көрсетеді.

 

 

 

Өлеңді  дәптерге  көшіріп  бастауышты  тауып  астын  сызады,  сұрақтар  қояды.

Жұпта орындайды, өз пікірлерін айтады.

 

 

 

 

Жеке  жұмыс жүргізіледі, бастауышты  табады.

 

 

 

 

Сөйлем  құрастырады, бастауышты  тауып  астын  сызады,  сұрақтар  қояды.

Жұпта орындайды, өз пікірлерін айтады.

 

 

 

Бір-біріне  баға  береді