Күз сыйы Коучинг жоспары
Коучинг тақырыбы: | Күз сыйы 2-сынып оқушылары және ата-аналарымен өткізген І деңгей бағдарламасы бойынша сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі Гулниса Жумабаевна Ешова |
Жалпы мақсат: | Күз мезгілі туралы білімдерін кеңейту. Ата-анамен оқушы арасындағы ынтымақтастықты орнату |
Сілтеме: | «Жыл мезгілі» туралы әдебиеттер, «Дүниетану» оқулығы |
Негізгі идеялар: | Әр жыл мезгілінің өз ерекшелігі бар, балалар. Табиғат қай кезде болмасын тамаша дүние.Күз келсе біз сары-қызыл жапырақтарды тамашалаймыз, қыс түссе-аппақ қарда алысып ойнаймыз, көктемде қабат-қабат тонымызды шешіп, күннің сәулесіне қыздырынып, жаңадан бүршік атқан талдарды,ұшып келген құстарды көріп,жаңа өмір бастағандай боламыз; ал жазда –көлге барып, суға түсіп,жазғы демалысымызды ерекше өткізуге тырысамыз.Ақындар да әр жыл мезгіліне тамаша өлеңдер жазып, табиғаттың сұлулығын өлең жолдары арқылы бізге жеткізген.Жыл мезгілдерінің бәрі тамаша. Әйтсе де, біз бүгінкүз-ге деген құрметімізді көрсетпекшіміз.Біз екі «Алтын күз» және «Жомарт күз» топтар арасында күз мерекесін шағын ойын түрінде өткіземіз.Ол топтарда ата-аналар мен оқушылар аралас болады |
Қолданы-латын материалдар: | Слайд-презентация «Күз сыйы» түрлі-түсті стикерлер, бейне көрсетілім, маркерлер, тапсырмалар |
Дерек көздері: | «Жыл мезгілі» туралы әдебиеттер, «Дүниетану» оқулығы |
Тапсырмалар: | Топтық талдау,пікірлерін постер арқылы қорғау |
КҮЗ СЫЙЫ
(КОУЧИНГ — САБАҚ)
Гулниса Жумабаевна Ешова
Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектебі
Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы
Коучинг — сабақ жоспары
Коуч пен топтардың іс-әрекеті
Қызығушылықты ояту | Коучтың іс-әрекеті
Жайлы орта,жағымды көңіл-күй қалыптастыру үшін «Жақсы сөз –жарым ырыс» тренингін ұйымдастырады | топтардың іс-әрекеті Қатысушылар бетпе- бет тұрып, бір біріне жақсы лебіз айтады. |
тапсырма | «Ақындар күзді жырлайды» «Қас -қағым сәт» | Топ мүшелерінің бәрі күз туралы мәнерлеп оқиды Күз айларына қатысты сұрақтарға жауап береді |
Коучтың іс-әрекеті | топтардың іс-әрекеті | |
тапсырма | «Сен білесің бе?»
«Менің сүйікті жыл мезгілім» | Ауа райы,табиғат туралы халық болжамдарын түсіндіріп айту Шағын шығарма байқауы «Автор орындығына» отырып оқып береді |
Коучтың іс-әрекеті | топтардың іс-әрекеті | |
Бой сергітуден ой сергітуге | «Тұрғын үй» ойыны ойналады | Ойын ойнайды, көңіл- күй көтеріліп, шаршаудан серпіледі |
Коучтың іс-әрекеті | топтардың іс-әрекеті | |
Бейне көрсетілім «Күз сыйы» | Сұрақтар дайындайды: Күзгі қарбалас деген не? Күз неге еңбекқор мезгіл деп аталады? Күз мезгілінің ерекше сипаты қандай? | Қызықты бейне көрсетілімді тамашалайды Бейне көрсетілім идеясын талдап, ашады |
Тапсырма
| Күз неге жомарт күз, неге алтын күз, неге күз мезгілі мереке деп аталады? Жалпы қорытынды жасайық
Әр топтың тапсырманы орындау барысында шығармашылықпен жұмыс істеулеріне нұсқау береді | Әр топ бірлесе жұмыс істеу арқылы шығармашылық қабілеттерін іске қосады .Постерді қорғайды |
Коучтың іс-әрекеті | топтардың іс-әрекеті | |
Жылдың барлық мезгілі де өте жақсы.Бірақ молшылық пен байлыққа толы жомарт күзді бәріміз де жақсы көреміз. | фактілерді келтіреді,өз пікірлерін ортаға салады | |
Коучтың іс-әрекеті | топтардың іс-әрекеті | |
Кері байланыс | Топ мүшелеріне коучингтің өту деңгейін бағалау үшін түрлі-түсті стикерлер үлестіреді Топ мүшелеріне кері байланыс парағын толтыруына мүмкіндік береді | Кері байланыс парағын толтыру арқылы коучинг жұмысына сыни көзқараспен қарайды |
Коучтың іс-әрекеті | ||
Бірлесе жұмыстанғаны үшін алғыс білдіреді. Сыйлықтар үлестіреді |