Алгебралық бөлшектерді түрлендіру

 

Сабақтың тақырыбы Алгебралық бөлшектерді түрлендіру
Мақсаты Алгебралық бөлшек туралы білімдерді жүйелеу және бағалау;
Күтілетін нәтиже А) Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдана алады;

В) ортаңғы деңгейде есептер шығара алады;

С) жоғары деңгейлі есептер шығара алады.

Керекті жабдықтар Белсенді тақта; Презентация; Үлестірме парақтар;Бағалау парағы;Бағалау топшамалары;интер- белсенді қалам;Тестеровщик

 

Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе Топқа бөлу/Туған айларына байланысты/, топ ережесі еске түсіріледі; топ басшысы сайланады;

Үй жұмысын тексеру/шығармашылық жұмыс, сөзжұмбақ/

Оқушылар амандасады, топқа бөлінеді.ЖұптаҮй тапсырмаларын /жұпта орындайды/

 

 

Тұсаукесер Түрткі сұрақ:

Миға шабул: 1. Пирамида туралы не білеміз?

2. Пирамиданы бүгінгі сабақпен байланысы не деп ойлайсыз?

Сабақтын мақсаты туралы сұрақ қойылады;

Бағалау парағы беріледі,бағалау мақсаты түсіндіріледі;

 

Топтар қойылған сұрақтар бойынша топта жауап іздейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбын,мақсатынайтады;

Бағалау парағына аты-жөндерін толтырады

 

Негізгі бөлім 1. Сұрақ-жауап әдісі. АКТ мүмкіндігі /белсенді тақтада тестеровщик көмегімен/;

Нәтижесі: Белсенді тақта бетіне шығады

1.Екі өрнектің квадраттарының айырмасы…

а) бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің айырмасына тең

b) осы өрнектердің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең

c) бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің квадратының қосындысына тең

2.

3.Берілген бөлшекке кері бөлшекті табыңыз:

4. х -ның қандай мәнінде бөлшектің мәні нөлге тең болады:

d) х-тің ешқандай мәні табылмайды

5.

6. Ортақ бөлімін табыңыз:

7. Өрнеті ықшамдаңыз: =

 

2. Есептер шығару:Джигсо әдісі. /Әр оқушыға жеке тапсырма /;

Нәтижесі: Нұсқаларға сәйкес бағалау критерий ұсынылады/

 

7 сынып IV нұсқа

1. Өрнекті ықшамда:

 

3.Кітаппен жұмыс:Ойлан, жұптас, бөліс әдісі Шыныбеков Ә.Н., 7 сынып

(Топта деңгейлік есептер шығар)

№577,580,583

Тақтаға дұрыс жауабын жазу – 1ұпай;

түсіндіріп айтып беру -2 ұпай;

Нәтижесі: Басқа топтарға тексеру ұсынылады;

4.Топта өзара бағалау.Түрлі түсті топшамалар ұсынылады./1 көшбасшы, 1 белсенді оқушы, 1 ұсыныс мұғалімге немесе топқа/

1.Әр оқушы өзінің қолындағы құрал арқылы жауап береді;

Сәйкес бағаларын бағалау парағына түсіреді;

2. Топта жеке оқушылар есеп шығарады;

Нәтижесін өздерінің нұсқаларына сәйкес басқа топ құрап, бағалау критериий арқылы тексереді;

3. Топта есептерін шығарып талдайды, дұрыс жауаптарын тақтаға жазады, топтан екі оқушы шығып басқа топтарға түсіндіреді;

Нәтижесін басқа топтар тексереді;

4.Топта көшбасшыны, белсенді оқушыны, ұсынысты дайындап барлық оқушылар алдында айта отырып өз топтарына формативті бағаларын береді;

 

Қорытынды 1.Бағалау:Ыстық орындық әдісі /топта өзара бағалау немесе өзін өзі бағалау/

Бағалау парақтарын толтыру ұсынылады

2.Үй тапсырмасы: 2 есеп,Формулаларды қайталау

 

 

1.Әр топтан бір оқушы шығады және басқа топтардың қойған сұрақтарына жауап іздейді;

Топтағы жолдастарына немесе өзіне сабақ бойынша формативті баға береді;

Әр оқушы үш кезенге сәйкес қорытынды бағасын бағалау парағына түсіреді, топ басшысы бағалау парақтарын жинап алады;

 

 

р/н Критерийлер Ұпайы
  Алгебралық бөлшекті азайту амалы 6
  Алгебралық бөлшекті бөлу  амалы 1

 

Критериалды бағалау шкалалары:

Деңгейі Дескрипторлар Жетістік деңгейі Ұпайы
1 Төмендегі критерийлердің ешқайсысын орындамады 0 6
Ортақ бөлімін таба біледі 2
Толықтауыш көбейткішті анықтай алады 2
өрнекті дұрыс ықшамдай алады 2
2 Бөлшектерді бөлу амалын орындай алады 1 1
  Барлығы:                  7 ұпай

 

Ұпайларды мектеп бағасына айналдыру:

Жинаған ұпайларының қосындысы Баға
6-7 «5»
4-5 «4»
2-3 «3»
0-1 «2»