Әріпті өрнектер Атам мен әжемнің ауылында

 

Сабақтың тақырыбы:  Әріпті өрнектер

Атам мен әжемнің ауылында

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

Бағдарламаға сілтеме:

Сандар мен амалдарды орындау

1.2.1.1 Сандық және әріптік өрнектерді ажырата білу және оқу

1.1.2.1  Қосу амалын заттар тобының бірігуі,өзара кері амалдар

1.2.1.2 Бір әрпі  бар әріпті өрнектерді мәнін  әріптің берілген мәні бойынша табу.

 

Табыс критерийлері Барлық оқушылар білуге тиісті:

Санды және әріпті өрнектерді айырады және оқиды.

Көптеген оқушылар:

Бір әріпті өрнектердің мәнін әріптің берілген мәні бойынша табады.

Кейбір оқушылар:  . Жағдаят бойынша  әріпті өрнектерді құрастырады,әріптің мәнін ұсынады және өрнектердің мәнін табады.

 Тілдік мақсат Оқушылар:

Бір әріпті өрнектің мәнін табу алгаритмін жасай алады.

Пәндік лексика және терменология :санды және әріпті өрнек, өрнектің мәні.

Жазба жұмысына қажетті пайдалы тіркестердің топтамасы.

Талқылау:

Қандай өрнектерді санды, әріпті өрнек деп атайды? Санды өрнекті есептеп шығару үшін не істеу керек?Ал әріпті өрнекті ше? Қалай  ойлайсың ,егер әріптің мәні өзгерсе өрнектің де мәні өзгере ме?

Жазба жұмысы:әріпті өрнектер жаз,әріптердің мәндерін жаз.

Сандардың  қосындысын ,айырмасын жаз,кері амалдар жаз.

Алдыңғы сабақ  Өрнек, өрнектің мәні,қосынды,айырма, қосылғыш,азайғыш, азайтқыш,әріпті өрнек,санды өрнек.
Жоспар  
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Басы   (0-6мин.)

 

 

 

 

 

 Ширату

Әуен арқылы толық ондықтарды тура және кері санау

Жұп және тақ сандар

Домино көздерін есте сақтау арқылы  толтыру

Қызығушылықты ояту

Ата- әжелеріңе ауылға қыдырып барып көрдіңіз бе?

Олар немен айналысады?

Қандай өрнектермен  таныстық?

Суретте не көріп тұрсыңдар?

a-5    5-5    10-5       15-5

a+5  5+5     10+5      15+5

Бұлар өрнектер

Ұқсастығы мен айырмашылығы

Қосындылар мен айырмалар

Есептеу нәтижесін өрнектің мәні деп атайды.

Әріпті өрнектің мәнін есептей аласың ба? Неліктен?

a+5  19-b    40+b    a-20

 АКТ қолдану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

Ортасы

(7-15 мин.)

 

 

 

(16-29 мин.)

 

 

 

 

 

 

 

 Өзбетімен жұмыс-өзін-өзі тексеру

1-тапсырма.

Санды өрнектердің астын көк түспен сызып мәнін тап ,әріпті өрнекті қорша.

 Ұжымдық жұмыс

Тапсырма 2

Әріпті өрнектің мәнін тап

    b+30     мұндағы b=10.20.60

10+30=

20+30=

60+30=

Жұптық жұмыс

Әжелеріміз ауылда қойдың жүнінен нелер жасайды? Құрақ көрпе

Құрақ көрпе құрастыр.Құрақ көрпедегі фигураларды боя.

 

 

Дәптер
Соңы

(30-35 мин.)

Нүктеден бастап ,көрсетілген бағыт бойынша сыз.Күшіктің суретін боя.
Қосымша мәліметтер  
Дифференциация

Жұп сандар мен тақ сандарды ата

 

Бағалау.

Оқушылар сабақ соңында:

-заттың массасы ұғымын түсінеді;

-заттарды массасы бойынша салыстыруды меңгереді;

Пәндік байланыстар:

Өнер, сауат ашу пәндерімен т.б.

 

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?