Иррационал теңдеулерді, олардың жүйелерін және иррационал теңсіздіктерді шешу

Тақырыбы: Иррационал теңдеулерді, олардың жүйелерін және иррационал теңсіздіктерді  шешу.

Сабақтың  мақсаты:1.Иррационал теңдеулер мен олардың жүйелеріне арналған есептерді шешу  дағдыларын жетілдіру,ҰБТ-де кездесетін иррационал теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу.

  1. Оқушылардың ақыл-ойын жан-жақты дамыту,  математикалық сауаттылығын арттыру, теориялық білімдерін  практика  жүзінде қолдану  дағдысын қалыптастыру.

3.Жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге  тәрбиелеу, пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақтың  түрі: Бекіту  сабағы

Сабақтың әдісі:    Практикалық, сұрақ-жауап,  өзіндік жұмыс, тест

тапсырмалары

Сабақтың көрнекілігі:  интерактивті тақта, үлестірмелі карточкалар , жауап парақтары                                                                                                                            « Білім – біліктілікке жеткізер баспалдақ,  ал біліктілік – сол білімді іске  асыра білу дағдысы »                                                          Ахмет Байтұрсынов

Сабақтың  барысы:  І.  Ұйымдастыру.

а) Оқушылармен  амандасу,  сабаққа  дайындығын тексеру және

оларды түгендеу.

ІІ. Теориялық білімдерін тексеру. Сұрақ- жауап арқылы.

  1. Иррационал теңдеу деп қандай теңдеуді айтамыз?

2.Иррационал теңдеулерді шешудің жалпы әдістері қандай?(Жауабы 1), 2), жаңа айнымалы еңгізу тәсілі, айнымалының табылған мәндерін міндетті түрде тексеру)

3.Бөгде түбір дегеніміз не?( Теңдеуді қанағаттандырмайтын айнымалының кейбір  мәндерін бөгде түбірі болады)

4.Иррационал теңдеулер жүйесі дегеніміз не?

5.Иррационал теңдеулер жүйесі шешуде қандай тәсілдерді қолдану керек?

  1. Иррационал теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтамыз?

7.ииррационал теңсіздіктерді шешу үшін қолданылатын қатынастарды қайталайық.                                                                                                                    III. Ауызша есептеу: 1.Өрнектің мәнін есептеңдер: а)  ( )    ә) 3√ 8* 343*125;

Теңдеулерді шешіңдер:   2. ;   3.    4.

  1. 6.    7.    8. .

Бағалау: Әрбір дұрыс жауап 1балл.                                                                                    Жауаптары:1.а)1,2   ә)70

2.Жауабы жоқ,   3).162    4).0   5)-3,+3   6. Жауабы жоқ.  7).196    8) Жауабы жоқ.

IV.Деңгейлік есептер шығару.

А деңгейі: 1. √27+  √х — 2  = √75;                 2. х — √х – 6 ═ 0;

Бағалау:Әрбір дұрыс жауап 1балл.

 

 

В деңгейі: 3. √ 15 — х   +  √3 – х ═ 6;            4.  3√х + 2√у = 23,

10√х — 7√у = 22.

Бағалау: Әрбір дұрыс жауап 2 балл.

С деңгейі: 5.   √х +  √у = 5,                          6.√х2 – 2х – 8 ≤ х.

х + у + 4√ху =37.

Бағалау:Әрбір дұрыс жауап 3 балл.

Қосымша тапсырма: х –тің қандай мәнінде мына у 10 + х — √2-х  функциясы оң мән қабылдайды?

Бағалау:Дұрыс жауабына 3 балл.

Жауаптары:  1. х=14;  2. х=9;   3.х=-1;    4.(25,16);     5.(4; 9), (9;4);

  1. х; Қосымша тапсырманың жауабы: х (-1;2].

V.Тест:

1.Есепте:0,1√400 +2,1*√

А)20,9      В)  27    С)2,7          Д)20,7      Е)0,9

  1. +

А)28       В)44       С)36,125     Д) — 10     Е)35,875.

3.Теңдеуді шішініз: 2

А)-     В)     С)түбірі жоқ     Д) -,       Е).

 

  1. Теңсіздікті шішініз:

А)(5;8) U (8;)     В)(-)U(5;)  С)(-)U()   Д) ()    Е)(5;8).

5.8 санының оң жағына да сол жағына да өзінен басқа бір санды жаздық. Шыққан сан 6-ға бөлінеді. Біз қандай сады жаздық?

А)1       В)2      С)5        Д)4        Е)3

Бағалау: Әрбір дұрыс жауап 1балл.

  Дұрыс жауаптары
 12345
САСДВ

 

 

 

Бағалау парағы:

 

Оқушының аты-жөні:
Теориялық білімАуызша есептеулерДеңгейлік тапсырмаларТестЖалпы баллБағасы
  

 

    

 

25 балдан жоғары  — «5»

15-24 балл              — «4»

8 – 14 балл             — «3»

  1. Қорытындылау.

VII.ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1.  Х +=  теңдеуін шішініз(ҰБТ-де кездескен есеп)

  1. 2011 жылғы Азиадада қазақстандық команда 53- алтын мен күміс, 49- қола мен алтын және 38- күміс пен қола медаль женіп алды. Барлығы неше медаль женіп алды?

А)38     В)53     С)70     Д)110      Е)140

 VIII. Бағалау парақтарынды тапсырындар