Византия империясы сабақ жоспары

Пайдаланылған технология: “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”.

Әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл,»  «Жигсо» , Спираль, Өмірлік ахуалды талдау.

 

Тақырыбы  Византия империясы
Мақсаты Тақырыптың мазмұнын тарау тақырыбымен байланыстыра отырып түсіну арқылы тақырыпты өмірмен байланыстыруға мүмкіндік жасап, тақырып идеясын ашу.
Күтілетін нәтиже Оқушылар Византия империясымен танысады, білімдерін жетілдіруде мәліметтерді алады.
7 модульдің қолданылуы «АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер  «Миға шабуыл,»  «Жигсо» , Спираль, Өмірлік ахуалды талдау
Қолданылатын ресурстар Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

Сәлемдесу

Түгендеу

Топқа бөлу.

І топ –

ІІ топ –І

ІІ топ –

Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын.  Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін.

 

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Әр оқушы айтқандары бойынша топ құрып орындарына отырады.

 

Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық

тарын  ояту

  «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауап

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен  тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау. Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық  таныту, өз ойларын жеткізу.
Түсіну « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері

Тақырыбы:

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша  жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Қолдану Спираль» әдісі  (13 мин)  әдісі арқылы

«Византия империясы

»  бойынша жұмыс

 

Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картаға кескіндеу, картамен жұмыс жасау.

Жаңа сабақты  толық  меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Спираль» әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырам.

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді
Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау Кітаппен жұмыс.

Тақырыптарға шолу

Карточкалармен жұмыс

Топтарға жаңа тақырып бойынша   Кітаппен  жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен  жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды  топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
Жинақтау «Өмірлік ахуалды талдау» әдісі   арқылы тақырыпты сабақты жинақтау Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы  ілінген қағаздарды  топқа  таратады және қосымша материалдар  үлестіріледі Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын жеткізе отырып тақыртыпты сипаттау арқылы жинақтайды
Бағалау Бағалау критерийлері мен бағалау шкаласын Әр топқа бағалау апарқьтарын тарату Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау
Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) Оқушыларға стикер толтыруды ұс ыну Ұсынылған стикерді толтыру