Бозторғай – дала сәні. М.Бекболсын. Бозторғай. О.Асқар.

Сыныбы:3 «а»Күні:    11.02.15 ж. пәні: Әдебиеттік оқу. 
Тақырыбы: Бозторғай – дала сәні.М.Бекболсын.

Бозторғай.О.Асқар.

Мақсаты: Шығармаларды түсініп оқып, негізгі ойды табуға, мәтін мен өлеңді салыстыра сипаттауға үйрену.
Күтілетін нәтиже: А). Шығармаларды түсініп оқып, өз желісінде мазмұнын әңгімелейді.
 В).Мәтінді талдайды, жүйелейді.
С).Салыстыра сипаттайды, тұжырымдап қорытынды жасайды.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар:

 

Әдебиеттік оқу Жалпы білім беретін мектептің 3-сыныбына арналған оқулық/ Оқулық авторлары: Б.А.Тұрғынбаева,З.Муфтибекова «Алматыкітап баспасы» 2014жылы. Әдістемелік нұсқау, Хрестоматия, дидактикалық материалдар.Интербелсенді тақтада көрсетілетін таныстырылым. Мазмұнды суреттер, қосымша материалдар.

 

Сабақтың модулдері:

 

 

1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.2.Сыни ойлауға үйрету.3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.4.АКТ.5.Талантты және дарынды балаларды оқыту.6.Оқушылардың жас ерекшеліктері.              7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

 

Тапсырма

лар:

 Жаңа тәсілдер: «Ойлан/жұптас/талқыла» түрткі сұрақ, қайта бағыттау, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтық оқыту,постер,мәртебесі жоғары және төменгі сұрақтар.Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: « Ыстық орындық», «Ой қозғау», «Венн диаграммасы », «Топтастыру», «Автобус аялдамасы», «Конверт сұрақ».АКТ-ны қолдану:белсенді тақтамен таныстырылым, электронды оқулық, ғаламтор желісінін  материалдары (сергіту сәтін ұйымдастыру)

Оқыту формасы:Топтық, жұптық, жеке,жаппай.

Бағалау:Формативті бағалау:Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету. «Басбармақ», «Екі жұлдыз бір тілек» «Критерий арқылы бағалау».Жиынтық бағалау.Кері байланыс: «Талқылау бойынша серіктестер».
Сабақтың барысы: Мұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Кіріспе:

 

 

 

 Оқушылармен сәлемдесу, психологиялық ахуал, сергіту жаттығуы белсенді тақтадан «Ұлытау»,     топқа бөлу.       Үй тапсырмасы « Ыстық орындық» әдісі арқылы     Абайдың «Жазғытұры» өлеңі сұралады. ( мәртебесі жоғары және төменгі сұрақтар).Мұғаліммен сәлемдеседі, сергіту жаттығуын жасайды.

Оқушылар өлеңлі жатқа айтып,    мазмұны бойынша жуан-жіңішке сұрақтар қояды, жауап береді, «басбармақ», арқылы бағалайды.

Тұсаукесер:

 

 

 

 Белсенді тақтамен таныстырылым, ғаламтор желісінен алынған материалдар «Ой қозғау   » арқылы көрсетіледі.

-Суретті нені, кімді көріп тұрсыздар?

-Сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар?

Диалогтық әңгіме, жоғары және төмен деңгейлі сұрақтар арқылы топтық әңгіме жүреді.

Оқушылар шығармадағы оқиғаны болжап, сабақтың тақытыбы мен мақсатын айтады.

 

Бозторғай туралы видео материалдармен танысады.

 

 

Негізгі бөлім:

 

 

 

 

 

 

 

 Жаңа сабақ:Сабақтың мақсаты хабарланады.

 

Оқулықпен жұмыс: М.Бекбосынның «Бозторғай дала – сәні» мәтінін іштен оқу, мәтінді бөлімдерге бөлу, жұпта, топта   және «Автобус аялдамасы» әдісімен мазмұнын әңгімелеу.

«Конверт сұрақ»  арқылы ресурстар беріледі.

Сабақ барысында ынталандыру мақсатында қолдау көрсету, «Басбармақ», «Екі жұлдыз бір тілек» бағалау.

 

Кеңейтілген тапсырма:

 А).  «Бозторғай – дала сәні» мәтіннің қай түріне жатады?

В).  «Бозторғай – дала сәні» мәтінінен бозторғай туралы қандай жаңа деректер білдің?

С).Энциклопедиялық анықтамаларға жүгініп, бозторғай туралы мәлімет бер.

Әзірге кедергісі бар  балаларға:

Құс атымен таталатын адам аттарын жазу. Бозторғайдың суретін салу.

Топтық жұмыс:

1-топ:  «Бозторғай – дала сәні» мәтінінен бозторғай туралы қандай жаңа деректер білдің? «Топтастыру».

2-топ: Бозторғайды жазуша мен ақын қалай сипаттаған? «Венн диаграммасы».

3-топ:Бозторғай жыл құсы ма?Аңшылық өмірде бозторғайға қатысты қандай ырымдар бар?(Жаз).

Топтық жұмыстан соң критериалды бағалау.

 

 

Есіңде сақта: «Біріккен Ұлттар Ұйымының шешімі бойынша  1сәуір – Халқаралық Құстар күні болып белгіленді.»

Жұмбақ:

Әуеде бір ноқат

Таржылмай қалқып тұр.

Әдемі бір ырғақ

Аспаннан шалқып тұр.(Бозторғай).

Мәтінді кезекпен мәнерлеп оқиды.

 

Мәтінді оқиды,  мазмұнын       жұпта, топта   және «Автобус аялдамасы» әдісімен  толық меңгереді.

 

Ресурстарды оқып, танысады

 

Сабақ барысында ынталандыру мақсатында қолдау көрсетеді, «Басбармақ», «Екі жұлдыз бір тілек» бағалайды.

 

 

 

Кеңейтілген тапсырмалармен  жұмыстанады.

 

 

 

 

Әзірге кедергісі бар балалар  құс атымен аталатын адам аттарын жазады, суретін салады.

Бір-бірімен мәлімет алысады, жазады, суреттерді жапсырмалайды

Әр топ өзіне берілген тапсырманы топта талдайды,постер дайындап, оны қорғайды.

Топтық жұмысты Критериалды бағалау бойынша 1-топ 2-топты,2-топ 3-топты,3-топ 1-топты бағалайды

Құстар труалы жұмбақ айтады.

 

Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету. «Басбармақ», «Екі жұлдыз бір тілек»

 

 

Қорытынды:

 

 « Ыстық орындық »  әдісімен сабаққа қорытынды жасалады. Жуан,жіңішке сұрақтар қояды,жауап береді.
Бағалау:  Жиынтық бағалау. Кері байланыс :

«Талқылау бойынша серіктестер ».

  Оқушылар өздері үйренген үш нәрсе туралы стикерге жазып, оқиды.
Үйге тапсырма:  36-67- беттер. Қосымша дереккөз.Үй тапсырмасын күнделікке жазады.