Мазмұндама.. Жақсылық
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу | Уақыты: | Сыныбы : 2-сынып | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Мазмұндама.. Жақсылық. | ||
Мақсаты | оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін тексеру әрі сауаттылыққа баулу мақсатында мазмұндама жүргізу. | ||
Психологиялық ахуал | Оқушыларға мазмұндама жүмысына арналған дәптерлерін таратып, мазмұндама жұмысының такырыбымен таныстырамын. Бүгінгі күнді, мәтін тақырыбын тақтаға жазып, мәтін мазмұнын мәнерлеп оқып шығамын. Мәтін 71 сөзден тұрады. Содан кейін мәтін негізінде жоспар түзулерін тапсырамын. Осы жоспар негізінде оқушылар мазмұндама жұмысын жазады. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | Суретті көрсете отырып, әңгіме өрбіту. | Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. | |
Мағынаны тану | .Диктанттар жинағы 62 бет «Жақсылық» Мәтінді дауыстап окып болған соң, осы мәтін негізінде жоспар түзуін тапсырамын. Жоспар төмендегіше: 1. Қоянның арманы 2. Достық көмек. 3. Қоянды құрмет тұту | ||
Сергіту сәті | Қонжық. Қорбаңдаған қонжық, | ||
Ой толғаныс | Мәтінді екінші рет оқу,не өте жақсы оқитын оқушыға оқыту.Бұдан соң мәтінді 2-3 оқушыға жоспар бойынша әңгімелетеді. Тілдік тапсырмалармен байланыстырады.Ол үшін тірек сөздерді қолдану,сөйлемнің сөз тіркестерін білгілі бір үлгілерін қолдану т.б. осы сияқты тапсырмалар арқылы жүзеге асыру қажет. | ||
Үйге тапсырма | «Сынып бірлігі» тақырыбында шығарма жазып келу. | Күнделіктеріне жазып алады | |
Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | |
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |