Қарақытайлар сабақ жоспары
Қарақытайлар
Пайдаланылған технология: “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”. “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Әдіс-тәсілдер: «Джигсо» , «Орамал тастау», «Бәйге»
Пәні: Қазақстан тарихы | Сынып: 7 | Мерзімі: | |||
Тақырыбы: | Қарақытайлар | ||||
Мақсаты: | Қарақытайлардың Жетісуға қоныс аударуын, қоғамдық құрылысын түсіндіре отырып, жаугершілік соғыстары мен мемлекеттің әлсіреуіне сыртқы шапқыншылықтың әсерін көрсету | ||||
Күтілетін нәтиже: | Оқушылар қарақытай мемлекетінің қоғамдық құрылысы, алым-салық жүйесі, саяси жағдайын талдап,тарихи деректермен жұмыс жүргізеді, ойларын жинақтап қорытындылау дағдыларын жетілдіреді, сондай-ақ қазақ жерінде өмір сүрген ортағасырлық мемлекетт тарихымен танысады | ||||
Бағалау критерийлері: | Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау | ||||
Әдіс-тәсілдер: | «Джигсо» , «Орамал тастау», «Бәйге» | ||||
Сабақтың барысы: | |||||
Кезеңі | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Кіріспе
| 2 минут
| Сәлемдесу Түгендеу Оқушылардың зейінін сабаққа аудару | Оқушылар оқу құралдарын дайындайды
| Ауызша мадақтау
| АКТ Стикерлер |
2 минут
9 минут | Оқушыларды топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
«Есімдер сөйлейді» 1.Наркеш Дайын – 2.Инанч-білге- 3.Білге хан- 4.Бұйрық хан- 5.Даян хан- 6.Шыңғыс хан- 7.Ван- 8.Күшлік- 9.Торы(Тоғырыл хан- 10.Құршақыз- 11.Маркус- 12.Рашид ад-Дин- 13.Жамұқа- 14.Мұқылай- 15.Әбілғазы хан- 16.ҚадырғалиЖалайыри- «Бәйге» ойыны 1.Найман, керей, жалайырлар қай жерді мекендеді? 2.Найман хандарының билеушілерінің әрекетіне сипаттама бер. 3.Керей хандары туралы не білесің? 4.Жалайыр тайпасының Шыңғысханмен қарым-қатынасы қандай болды? 5.Мемлекеттік бірлестіктердің саяси құрылысы қандай болды? 6.Шаруашылығы мен мәдениеті туралы не білесің?
| Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі артады «Орамал тастау» әдісі арқылы «Есімдер сөйлейді» В және С деңгейлі оқушылар үшін
«Бәйге» ойнының тапсырмалары А деңгейлі оқушылар үшін Карточка түрінде беріледі | Ауызша мадақтау | Тақырыпқа байланысты суреттер | |
Таныстырылым
| 2 минут | Тақырыпқа байланысты қысқаша түсінік беру | Оқушылар тыңдай біледі, тақырыпты әңгімелейді | Стикерлер арқылы ынталандыру | Электронды оқулық
|
Негізгі бөлім
| 10 минут | Джигсо әдісі Мәтінді оқиды | Оқушы орындау керек Мәтінмен жұмыс Қазақстанның саяси картасымен жұмыс | Бас бармақ арқылы бағалау | Қазақстанның саяси картасы АКТ
|
10 минут | Жаңа сабақты қорытындылау 4000:2-875 = 1125 259*2+619 = 1137 459+(341*2) = 1141 600*6-600 = 3000 2000:2+208 = 1208 4500:3-290 = 1210
1-тапсырма. Қарақытайлардың Жетісуға қоныс ауларуының негізгі себептерін жазыңдар Бірінші___ ____ Екінші__
2-тапсырма. Оқушыларға проблемалық сұрақтар беріледі: а) Қарақытайлар неліктен Қарахан мемлекетінің басқару жүйесін өзгертпеді? ә) Қарақытайлардың ел басқару жүйесіндегі өзіндік ерекшіліктері қандай? 3-тапсырма. Қарақытайлардың алым-салық жүйесіне сипаттама бер. Алым-салық түрлері 1._ 2.__ | Дәптермен жұмыс Оқулықпен жұмыс «Математикалық» ойын Шыққан сандар қандай тарихи оқиғамен байланысты екенін анықтайды. Бұл ойын В және С деңгейлі оқушылар үшін
1,2,3- тапсырмалар А деңгейлі оқушылар үшін | Стикерлер арқылы | 7 сыныпқа арналған Қазақстан тарихы оқулығы А4 форматтағы түрлі-түсті қағазадар | |
Қорытынды
| 10 минут | Суммативті бағалау Рефлексия жасау Үйге тапсырма | Оқушы өзін-өзі бағалайды Рефлексия Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазу | Бағалау Рефлексия | «Білім ағашы» |
«Бәйге» ойыны
- Найман, керей, жалайырлар қай жерді мекендеді?
- Найман хандарының билеушілерінің әрекетіне сипаттама бер.
- Керей хандары туралы не білесің?
- Жалайыр тайпасының Шыңғысханмен қарым-қатынасы қандай болды?
- Мемлекеттік бірлестіктердің саяси құрылысы қандай болды?
- Шаруашылығы мен мәдениеті туралы не білесің?
«Математикалық» ойын
- 4000:2-875 =…
- 259*2+619 =…
- 459+(341*2) =…
- 600*6-600 =…
- 2000:2+208 =…
- 4500:3-290 =….