Қарақытайлар сабақ жоспары

Қарақытайлар

Пайдаланылған технология: “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”.   “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Әдіс-тәсілдер: «Джигсо» ,  «Орамал тастау», «Бәйге»

 

Пәні: Қазақстан тарихы Сынып: 7 Мерзімі:
Тақырыбы: Қарақытайлар
Мақсаты:  

Қарақытайлардың Жетісуға қоныс аударуын, қоғамдық құрылысын түсіндіре отырып, жаугершілік соғыстары мен мемлекеттің әлсіреуіне сыртқы шапқыншылықтың әсерін көрсету

Күтілетін нәтиже: Оқушылар қарақытай мемлекетінің қоғамдық құрылысы, алым-салық жүйесі, саяси жағдайын талдап,тарихи деректермен жұмыс жүргізеді, ойларын жинақтап қорытындылау дағдыларын жетілдіреді, сондай-ақ қазақ жерінде өмір сүрген ортағасырлық мемлекетт тарихымен танысады
Бағалау критерийлері: Теорияны  түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау
Әдіс-тәсілдер: «Джигсо» ,  «Орамал тастау», «Бәйге»
Сабақтың барысы:
Кезеңі Уақыты Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау Ресурстар
Кіріспе

 

 

 

2 минут

 

Сәлемдесу

Түгендеу

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

Оқушылар оқу құралдарын дайындайды

 

 

Ауызша мадақтау

 

 

 

 

АКТ

Стикерлер

2 минут

 

 

9 минут

Оқушыларды топқа бөлу

 

 

Үй тапсырмасын сұрау

 

«Есімдер сөйлейді»

1.Наркеш Дайын –

2.Инанч-білге-

3.Білге хан-

4.Бұйрық хан-

5.Даян хан-

6.Шыңғыс хан-

7.Ван-

8.Күшлік-

9.Торы(Тоғырыл хан-

10.Құршақыз-

11.Маркус-

12.Рашид ад-Дин-

13.Жамұқа-

14.Мұқылай-

15.Әбілғазы хан-

16.ҚадырғалиЖалайыри-

«Бәйге» ойыны

1.Найман, керей, жалайырлар қай жерді мекендеді?

2.Найман хандарының билеушілерінің әрекетіне сипаттама бер.

3.Керей хандары туралы не білесің?

4.Жалайыр тайпасының Шыңғысханмен қарым-қатынасы қандай болды?

5.Мемлекеттік бірлестіктердің саяси құрылысы қандай болды?

6.Шаруашылығы мен мәдениеті туралы не білесің?

 

Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі  артады

«Орамал тастау»  әдісі арқылы

«Есімдер сөйлейді»

В және С деңгейлі оқушылар үшін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бәйге» ойнының тапсырмалары А деңгейлі оқушылар үшін

Карточка түрінде беріледі

Ауызша мадақтау Тақырыпқа байланысты суреттер
Таныстырылым

 

2 минут  Тақырыпқа байланысты қысқаша түсінік беру Оқушылар тыңдай біледі, тақырыпты әңгімелейді Стикерлер  арқылы ынталандыру Электронды оқулық

 

Негізгі бөлім

 

10 минут Джигсо әдісі

Мәтінді оқиды

Оқушы орындау керек

Мәтінмен жұмыс

Қазақстанның саяси картасымен жұмыс

Бас бармақ арқылы бағалау Қазақстанның саяси картасы

АКТ

 

10 минут Жаңа сабақты қорытындылау

4000:2-875 = 1125

259*2+619 = 1137

459+(341*2) = 1141

600*6-600 = 3000

2000:2+208 = 1208

4500:3-290 = 1210

 

1-тапсырма. Қарақытайлардың Жетісуға қоныс ауларуының негізгі себептерін жазыңдар

Бірінші___ ____

Екінші__

 

2-тапсырма. Оқушыларға проблемалық сұрақтар беріледі:

а) Қарақытайлар неліктен Қарахан мемлекетінің басқару жүйесін өзгертпеді?

ә) Қарақытайлардың ел басқару жүйесіндегі өзіндік ерекшіліктері қандай?

3-тапсырма. Қарақытайлардың алым-салық жүйесіне сипаттама бер.

Алым-салық түрлері

1._

2.__

Дәптермен жұмыс

Оқулықпен жұмыс

«Математикалық» ойын

Шыққан сандар қандай тарихи оқиғамен байланысты екенін анықтайды. Бұл ойын В және С деңгейлі оқушылар үшін

 

1,2,3- тапсырмалар А деңгейлі оқушылар үшін

Стикерлер арқылы 7 сыныпқа арналған Қазақстан тарихы оқулығы

А4 форматтағы түрлі-түсті қағазадар

Қорытынды

 

10 минут Суммативті бағалау

Рефлексия жасау

Үйге тапсырма

Оқушы өзін-өзі бағалайды

Рефлексия

Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазу

Бағалау

Рефлексия

 

«Білім ағашы»

 

«Бәйге» ойыны

 

  • Найман, керей, жалайырлар қай жерді мекендеді?
  • Найман хандарының билеушілерінің әрекетіне сипаттама бер.
  • Керей хандары туралы не білесің?
  • Жалайыр тайпасының Шыңғысханмен қарым-қатынасы қандай болды?
  • Мемлекеттік бірлестіктердің саяси құрылысы қандай болды?
  • Шаруашылығы мен мәдениеті туралы не білесің?

«Математикалық» ойын

  • 4000:2-875 =
  • 259*2+619 =
  • 459+(341*2) =
  • 600*6-600 =
  • 2000:2+208 =
  • 4500:3-290 =….