Жеті қазынаның бірі

Пәні: Әдебиеттік оқу.
Тақырыбы: Жеті қазынаның бірі.
Мақсаты: Ит жеті қазынаның бірі екенін ұғындыру.
Күтілетін нәтиже: А) Мәтінді түсініп оқиды, түсінгенін айтады.

Ә) Мәтінді талдайды, өз ойларын еркін айтады.

Б) Топтық жұмыста шығармашылықпен жұмыс жасайды, бағалайды, жинақтайды.

Әдісі: Әңгімелеу, сұрақ-жауап, суретпен жұмыс, талдау, жинақтау.
Көрнекілігі: Оқулық, суреттер, слайд.
Барысы: Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті
І.Кіріспе

Ұйымдастыру бөлімі

Үлкенгеде сіз

Кішігіде сіз

Құрметпенен

Бас иеміз біз!

Оқушылар шаттық шеңберіне тұрып, тілек айтады.
Үй тапсырмасын тексеру Мүшел жас Шығармаларын тыңдау
ІІ.Тұсаукесер

Қызығушылығын ояту

Оқушыларға сабақтың мақсатын хабарлау

 

Табыс критеийін анықтау.
ІІІ.Негізгі бөлім

Мағынаны тану

 Адамның досы, серігі, қорғаушысы не?

Әлемде иттің 400 –ден астам түрі бар. Олар  бір-бірінен қалай ажыратылады?

Ит туралы видеоролик

Дене бітімі, жүн түктері, түсі, үлкендігі

Оқулықпен жұмыс  1.Үй жануары көлік ретінде пайдаланамыз

Ер жігіттің жүйрік аты – қанаты болған.

2.Бес қару белінде, Самғап жүрер көгімде

Қыран бүркіт көгінде

3.Тау тарс етті, Күн гүрс етті Жырадағы жылқы үрікті, Жымда жатқан түлкі үрікті.

Мылтығы асқарлы оты.

3.Өткір жүзді келеді, Өте қажет құрал ол

Тұтас затты бөледі, Ұсақтап та турар ол.

4.Аңшының құралы, қақпан серті.

 

Мәтінді тізбектеп оқиды топта талқылайды.

1-              топ. « Ит – адамның досы»

2-              топ. Ит суретін салу

 

Жүйрік ат

 

Қыран

 

Мылтық

 

 

Пышақ

 

Қақпан

 

Топта талқылайды, постерге түсіреді.

Эссе жазады

Ит сипаттап ашады.

Сергіту сәті 1,2,3 — бойға жинап күш

Қолымызды созайық

Бір отырып, бір тұрып

Орнымызды табайық.

Оқушылар қимылмен көрсетеді
Қорытынды Сабақ бойынша кері байланыс

-Бүгінгі сабақтан не түсіндім?

-Не түсініксіз болды?

-Не ұнады?

-Не ұнамады?

Сабақтан кейінгі әсерім

Кері байланыс парақшаларын толтыру.

Бағалау «Бағдаршам» әдісі.  
Үйге тапсырма 45-46 бет оқу