Қосмекенділер. Жорғалаушылар. Сүтқоректілер

Тақырыбы: Қосмекенділер. Жорғалаушылар. Сүтқоректілер.
Мақсаты:Жануарлардың ерекше тобы  қосмекенділер, жорғалаушылар, сүтқоректілер   туралы түсінік қалыптастыру; жануарлардың түрлерін айыра білуге, серуендеген кезде, үйде улы жәндіктерден сақтану жолдарын үйрену.
Күтілетін нәтиже:А).  Жануарлардың ерекше тобы қосмекенділер, жорғалаушылар, сүтқоректілер    туралы түсінік қалыптасады.
В). Қосмекенділер, жорғалаушылар, сүтқоректілер      түрлерін айыра білуге, серуендеген кезде, үйде улы жәндіктерден сақтану жолдарын үйренеді.
 С).Қосмекенділер, жорғалаушылар, сүтқоректілерді      салыстырып, тұжырым жасайды.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар:

 

 

 

 

Дүниетану Жалпы білім беретін мектептің 3-сыныбына арналған оқулық / Оқулық авторлары:Қ.А.Аймағамбетова, Т.С.Идилова, Б.Л.Хаджиева»Алматыкітап баспасы» 2013жылы.  Әдістемелік нұсқау, дидактикалық материалдар. Белсенді тақтада көрсетілетін презентациялар, бағалау парақтары, флипчарт, маркер,ресурстар, видео, стикерлер, аудио, электрондық оқулық,смайликтер ғаламтордан алынған деректі фильм, желім, суреттер.
Сабақтың модулдері:

 

 

1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.2.Сыни ойлауға үйрету.3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.4.АКТ.5.Талантты және дарынды балаларды оқыту.6.Оқушылардың жас ерекшеліктері.              7.Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Тапсырмалар:«Ойлан/жұптас/талқыла» түрткі сұрақ, қайта бағыттау, сұрақ-жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтық оқыту, постер, мәртебесі жоғары және төменгі сұрақтар. Сыни тұрғыдан ойлау әдісі:«Венн диаграммасы», «Топтастыру», «Құпия зат», «Ыстық орындық», «Ой қозғау».     АКТ-ны қолдану:белсенді тақтамен таныстырылым, электронды оқулық, ғаламтор желісінін  материалдары (сергіту сәтін ұйымдастыру) .Оқыту формасы:Топтық, жұптық, жеке, жаппай.
Бағалау:Формативті бағалау:«Өзін-өзі бағалау», Смайликтер , «Басбармақ» «Екі жұлдыз бір тілек».Жиынтық бағалау:Кері байланыс: «Мадақтау сэндвичі».

 

Сабақтың барысы: Мұғалім әрекетіОқушы әрекеті 
Кіріспе:

 

 

 

 Оқушылармен сәлемдесу, психологиялық ахуал, сергіту жаттығуы белсенді тақтадан «Смешалка »,  оқушылардың жеке заттары  арқылы топқа бөлу. «Ыстық орындық»,    арқылы үй тапсырмасы сұралады.Мұғаліммен сәлемдеседі, сергіту жаттығуын жасайды.

Оқушылар бір-біріне мәтін мазмұны бойынша жуан-жіңішке сұрақтар қояды, жауап береді, «басбармақ»,  арқылы бағалайды.

 
Тұсаукесер:

 

 

 

 Белсенді тақтамен таныстырылым, ғаламтор желісінен алынған материалдар « Ой қозғау» арқылы көрсетіледі.

-Суретті нені, кімді көріп тұрсыздар?

-Сабақ не туралы болады деп ойлайсыздар?

 

Диалогтық әңгіме, жоғары және төмен деңгейлі сұрақтар арқылы топтық әңгіме жүреді.

Оқушылар сабақ тақырыбын болжап айтады.

 

Видео материалдармен танысады.

Сұраққа  қояды.

 

Мәртебесі жоғары және төмен деңгейлі сұрақтар қойып,жауап береді.

 
Негізгі бөлім:

 

 

 

 

 

 Қосмекенділер:

Жыландар, бақа, тасбақа т.б.суда да, құрлықта да тіршілік ете береді.

 

 

 

 
Жорғалаушылар:

Денесі құғақ тас қабыршақпен

қапталған.

Жаңа сабақ:Сабақтың мақсаты хабарланады. Оқулықпен жұмыс: мәтінмен жұмыс, мәтін  мазмұны бойынша сурет салу,жуан-жіңішке сұрақтар. Мәтінді оқып,  «Ыстық орындық  » әдісімен   жұмыс болады.

 

 

 

 

 

 

 

Сүтқоректілер: Денесі жүнмен қапталған, баласын сүтпен қоректендіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Жәндіктер мен бунақденелілерді топтастыру.

Белсенді тақтада электрондық оқулықтан таныстырылым көрсетіледі.

Кеңейтілген тапсырма: 

А).  Жәндіктер мен бунақденелілерді топтастыру.

В).Жергілікті жердің    жәндіктері мен бунақденелілерін  зерттеу.

С).Практикалық жұмыс.

Әзірге кедергісі бар балаларға: Топшамалар, дидактикалық материалдар.

 Топтық жұмыс:

1-топ – Қосмекенділер туралы.

2-топ-  Жорғалаушылар туралы.

3-топ – Сүтқоректілер туралы.

 

Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды дайындау,салыстыру, табиғатта қауіпсіздікті сақтау,денсаулықты қорғау туралы сұрақтар дайындау.

Сұрақтар мен тапсырмаларды кезекпен оқиды.Сұрақтар беріп,сұрақтарға жауап береді.

 

Ынталандыру мақсатында қолдау көрсетіп,   «Өзін-өзі бағалау»,Смайликтер , «Басбармақ» «Екі жұлдыз бір тілек»  сабақ барысында оқушылар бірін-бірі бағалап отырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ресурстарды оқып, танысады. Бір-бірімен мәлімет алысады, жазады, суреттерді жапсырмалайды

 

 

А.В.С. кеңейтілген тапсрмаларды орындайды.

 

Әзірге кедергісі бар балалар топшамалармен, дидиактикалық материалдармен жұмыс жасайды.

Әр топ өзіне берілген тапсырманы топта талдайды,постер дайындап, оны қорғайды.

Әр топ өздеріне берілген тапсырмалар   туралы әңгіме дайындайды, салыстырады, табиғатта қауіпсіздікті сақтау, денсаулықты қорғау туралы сұрақтар дайындайды.

 
Қорытынды:

 

  «Құпия зат» әдісімен сабаққа қорытынды жасалады..Сұраққа жауап береді. (оқып, бағаланады.) 
Бағалау:  Жиынтық бағалау. Кері байланыс: «Мадақтау сэндвичі».  Оқушылар өздері үйренген үш нәрсе туралы стикерге жазып,оқиды. 
Үйге тапсырма:

 

  Қосмекенділер, жорғалаушылар, сүтқоректілер  туралы    қосымша дереккөз дайындау.Үй тапсырмасын күнделікке жазады.