Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдіктерді қолданып есептер шығару

Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдіктерді қолданып есептер шығару

 

Батыс Қазақстан облысы

Зеленов ауданы

Достық ауылы

Достық жалпы орта білім беретін мектебі

 

Мақсаты:  а) Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық теңбе-теңдіктерді қолдана білу білік-дағдыларын қалыптастыру.

ә) Танымдық белсенділігін арттыруға, өз бетінше білім алу және оқушы білімнің тереңдігі мен тиянақтылығын дамыту.

б) Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, сабаққа өз еркімен белсене араласуына, білімдерін көрсете алуына ықпал ету, өзін-өзі бағалап, білімін тиянақтай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

Типі: қорытындылау, қайталау сабағы

Әдісі: АКТ,СТО элементтері, тест.

Көрнекілігі: слайд, жеке тапсырмалар, кесте.

Сабақтың барысы:   І. Ұйымдастыру бөлімі.

а) оқушылармен сәлемдесу, жинақтау;

ә) зейінді сабаққа аудару;

                                               ІІ. Қайталау – оқу анасы  (үй тапсырмасын   тексеру)

  • «Естігенді мен ұмытпаймын» (кестені толтыру)  Әр оқушыға жеке парақшалар беріледі. α бұрышына байланысты тригонометриялық функциялардың мәндерін кестеге толтыру керек.

 

  30° 45° 60° 90° 180° 270° 360°

 

sina

 

               
cosa

 

               
tga

 

               
ctga

 

               

 

  • “Көргенімді есіме сақтаймын”

(тригоном. функц-ң әр ширектегі таңбаларын анықтау, негізгі тригонометриялық теңбе-теңдіктерді жазу)

  • “Тек қана есте сақтау емес, өзінің терең ойлауымен игеріп алған білім ғана — білім” (таңбасын анықтау)
  120° 230° 450° 75° -20° -130° -250° -370°

 

  sina

 

               
cosa

 

               
tga

 

               
ctga

 

               

    

ІІІ. Деңгейлік тапсырмалар орындау (тақтада орындалады, жекеленген оқушыларға карточкалар беріледі)

Емтихан жинағынан:

  • 7А.01(б)
  • 7А.19(а)
  • 7А.23(а)
  • 7В.42(а)
  • 7С.56(б)

Шығарылу жолы:

  • Егер cosα=0.6. 270º<α<360º.  ctgα-?

sinα=-=-=-0.8

ctgα==-=-0.75.

  • (cosα-sinα) 2+2sinαcosα=cos2α-2sinαcosα+sin2α+2sinαcosα=1.
  • (1+ctg2α) sin2α- cos2α=sin2α- cos2α=1- cos2α= sin2α.
  • Тепе-теңдікті дәлелдеңдер:

=2tg 2α

==

=.

  • Тригонометриялық өрнектің мәнін табыңдар.

;    егер tgα=3.

=

 

  1. IV. Өзіңді тексер.

“Теорияны білетін, бірақ іс-жүзінде қолдана алмайтын адамдар, моторсыз машина”  (тест)

  • 30º-ты радианмен жаз.

А) ;    Ә) ;   Б)  .

2)  Өрнектің мәнін табыңдар:  sin+2cos

  1. A) 2; Ә) 0;      Б) 1,5.

3) Өрнекті ықшамда:

А) cosα;       Ә) sinα;     Б) tgα

4) Есепте:  sin280º+ cos280º

А) 0;        Ә) -1;      Б) 1.

5) Градусқа айналдыр:

А)  18º;      Ә) 9º;      Б) 3,14º.

 

Көршілес оқушылар бірін-бірі тексереді.

  1. Үйге тапсырма беру.

№219,222,229  (есептер жинағынан)

VІ. Сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалау.

Сабақта не білдік? Қандай жаңалық болды?

Қорытынды: 1. Түрлендіру; а) Өрнектің мәнін табу.

ә) ықшамдау.

б) тепе-теңдікті дәлелдеу.

Білу: а) тригонометриялық теңбе-теңдіктер

ә) тригонометрия функция қасиеттерін

б) негізгі ережелерді

в) қысқаша көбейту формулалары.

Рефлексия.   Сабақта не ұнады? Кімнің жұмысы мадақтауға тұрады?