Блокнот және калькулятор

 

Сыныбы: 5 Күні:
Тақырыбы Блокнот және калькулятор
Мақсаты

 

Блокнот және калькулятор бағдарламасының қызметі, негізгі мүмкіндіктері мен түрлері туралы білім қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже А. Блокнот және Калькулятор бағдарламаларының айырмашылығын біліп түсінеді.
В. Блокнот және Калькулятор бағдарламаларының қосымшаларын қоладанып, іске қосады және Калькулятор программасының жарлығын жасайды.
С.  Калькуляторда есептеу нәтижелерін мәтіндік құжатқа көшіру жолдарын қолдана алады.
Дереккөздер, құрал-жабдықтар Электрондық оқулық, дербес компьютер, стикер, интерактивті тақта, «Бағдаршам» қызыл, сары, жасыл түсті карточка.
Сабақтың барысы Уақыты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

 

 

 

10 мин — Амандасу.

— Ыңтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «Пазл» әдісімен 2 топқа бөлу.

— «Қапшықтағы фасоль» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексереді.

— Амандасады

— 1-топ – «Блокнот»,

— 2-топ – «Калькулятор».

 

— «Қапшықтағы фасоль» әдісімен тексерілген үй тапсырмасын «бағдаршам» әдісімен өзара топта бағалайды.

Тұсаукесер

 

 

 

5 мин — «Блокнот»  пен  «Калькулятордың» суретін жасырып, «Миға шабуыл» әдісімен сұрақ-жауап әрекетін  жүзеге асырады.

ББҮ арқылы сабақтын табыс критерийін анықтатады.

— Слайдта жасырылған кәдімгі блокнот пен калькулятордың суреті екенін табады.

 

ББҮ арқылы сабақтын табыс критерийін анықтайды.

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

20 мин — «Блокнот», «Калькулятор» бағдарламалар туралы мәтінді электрондық  оқулық арқылы тыңдатады, мәтін мазмұнымен таныстырады, топта талқылауды ұсынады.

— Тұжырымдамалық карта жасатады:

1-топ — «Блокнот»,

2-топ — «Калькулятор» тақырыпты қорғатады.

Тұжырымдамалық картаны «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен өзара топта бағалатады.

Компьютермен тәжірибелік жұмыс орындатады:

— Кеңейтілген тапсырманың «Таңдау элементінің көмегімен өзін-өзі реттеуді қолдану» идеясына сәйкес «Калькулятор бағдарламасында есепте» маршруттық картамен жұмыс орындатады.

Бағалау критерийі арқылы өздеріне бағалатады.

 

— «Блокнот», «Калькулятор» бағдарламалары туралы мәтінмен танысып, топта талқылайды.

 

Тұжырымдамалық карта жасайды:

1-топ – «Блокнот»,

2-топ – «Калькулятор»

тақырыпты қорғайды.

—  Тұжырымдамалық картаны «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен өзара топта бағалайды.

 

 

Компьютермен тәжірибелік жұмыс орындайды:

-1-аялдама тапсырмалары: арифметикалық амалдарды калькулятор бағдарламасында есептейді. Жауаптарын маршруттық картаға жазады.

-2-аялдама тапсырмалары: логикалық тапсырмаларды мұқият оқып талдайды, калькулятор бағдарламасында есептейді, жауаптарын маршруттық картаға жазады.

Бағалау критерийі  бойынша  өз-өзін бағалайды.

Қорытынды

 

 

 

10 мин — «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша сабақты қорытындылатады.

«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасайды.

ББҮ табыс критерий арқылы рефлексия жасайды.

 

— Оқушылар бір-біріне жіпті беру арқылы сұрақтар қояды.

«Блоб ағашының» қай жерде орналасқанын көрсетеді, стикерлерін жабыстырады, өзін-өзі бағалайды.

 

                                                    Маршруттық карта

Информатика, 5-сынып

 

Тақырыбы: Калькулятор бағдарламасы

 

Шартты белгілер:

! — тапсырманы мұқият орында

 

— калькулятор бағдарламасында орында

 

— компьютердегі тәжірибелік жұмыс

 

 

1-аялдама.  

Есепте:

 

  1. 100-67=
  2. (456+76) – (76+3)=
  3. (300+200) – (54+3)=
  4. (30*5)-6=
  5. 6*(45+5-21)+9=
  6. 207+65-(54+32)*2=
  7. 76-9*(5-2)=
  8. 66:3 +11=

9.100+58-(34+5*2):2=

10.80:2+4*(34+12)-1=

11.45:5+15-6*3=

12.670+300-2*4+(56-2) =

 

1-есеп 1 ұпай
2-есеп 2 ұпай
3-есеп 3 ұпай
4-есеп 4 ұпай
5-есеп 5 ұпай
6-есеп 6 ұпай
7-есеп 7 ұпай
8-есеп 8 ұпай
9-есеп 9 ұпай
10-есеп 10 ұпай
11-есеп 11 ұпай
12-есеп 12 ұпай

 

Өзінді- өзін бағала

дискриптор ұпай саны баға
1 Есепті орындамаған 0 ұпай 2
2 1-4 есепті дұрыс орындаған 1-4 ұпай 3
3 5-8 есепті дұрыс орындаған 5-8 ұпай 4
4 9-12 есепті дұрыс орындаған 9-12 ұпай 5

0 ұпай көп жұмыстану керек

 

                                         

                                                Маршруттық карта

Информатика, 5-сынып

 

Тақырыбы: Калькулятор бағдарламасы

 

Шартты белгілер:

! — тапсырманы мұқият оқы

 

— калькулятор бағдарламасында орында

 

— компьютердегі тәжірибелік жұмыс

 

? — логикалық есеп

 

 

 

 

1-аялдама.  

№1-есеп.

Ботаның салмағы – 3,5 кг, ал қаздың салмағы 7 есе кем.

Қаздың салмағы неге тең.

№2-есеп.

Қоймаға 567 кг сиыр еті, сиыр етінен 127 кг артық қой еті және қой етінен 3 есе артық жылқы еті жеткізілді. Қоймаға қанша килограмм жылқы еті әкелінді.

 

№3-есеп.

Таразыға екі рет тартып, тоғыз монетаның ішінен жалған монетаны табу керек.

 

 

Дискриптор Ұпай саны бағасы
Шартын жазудан қателескен 1 ұпай 2
Шартын дұрыс жазған 2 ұпай 3
Шартын дұрыс жазған есептеуден қате жіберген 3 ұпай 4
Шартын дұрыс жазған, есептін жауабы дұрыс 4 ұпай 5