Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі. Электр өрісінің күш сызықтары

Сабақтың тақырыбы Электр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі. Электр өрісінің күш сызықтары
МақсатыОқушылардың электр өрісі, олардың негізгі қасиеттері мен электр өрісінің кернеулігі және электр өрісінің күш сызықтарының қасиеттерін түсінуі.

Оқушылардың дүниетанымын кеңейтіп, есептер шығаруға дағдыландыру.

 

Күтілетін нәтижелер

 

 

А.   Электр өрісі, олардың негізгі қасиеттері мен электр өрісінің кернеулігі және электр өрісінің күш сызықтарының мағынасын  біледі.

В.  Электр өрісінің кернеулігі және электр өрісінің күш сызықтарының қасиеттерін  түсінеді.

С. Тақырыпты ашып, формулаларды қорытып, есептер шығарады.

 

Керекті жабдықтароқулық,  ресурс парақтары,  жұмыс дәптері, АКТ интернет желісі, бағалау парақтары, есептер жинағы.
Әдіс – тәсілдер Диалогтық оқыту, зерттеушілік әңгіме, «Стикердегі диалог», кеңейтілген тапсырмалар,жоғары дәрежелі сұрақтар, «Ойлан.Жұптас.Бөліс», «Сұрақтарды ұстап ал», «Крестик-ноликтер».
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Кіріспе  

9 мин

Ұйымдастыру.Оқушылармен амандасу.

Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Оқушыларды жаңа  тақырыпқа сай келетін сөздер бойынша топқа бөлу. Топтардың атауы: І топ:«Электр өрісі»,  ІІ топ: «Кернеулік», ІІІ топ: «Күш сызықтары».

Топтағы оқушыларға бағалау парақтары беріледі. Үй тапсырмасын «Сұрақтарды ұстап ал» әдісімен тексеремін.

 

Мұғаліммен амандасады.  Оқушылар сабақ құралдарын тексеріп, орналасады. Сабаққа зер салады.Топтарға бөлінеді. Үйден шығарып келген тапсырмаларын тексеру үшін жұптық жұмыс.

Топ мүшелері сұрақтардың жауабын айтады.

 

 

Тұсаукесер 15 мин1.Топқа зерттеушілік әңгімеге нұсқаулық беріледі. Нәтижесі постер қорғаумен аяқталады.

 

Жаңа тақырыпты жеке оқу, топпен талдау, постер қорғау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Негізгі бөлім         16 минОқулықпен, ресурс парақтарымен жұмыс.

1.Оқушыларға деңгей бойынша тапсырмалардың бағытын түсіндіріп, есептер беріледі.А. №16-ж(1-2), Р-677

В. №16-ж(3,11), Р-678. 693

С. №16-ж(6,12), Р-694,700

2. «Стикердегі диалог» әдісін қолдану арқылы жұптық жұмыс, барлығына бірдей қолжетімді тапсырма.№693,694,695

шығарады.

 

Тақырыпты оқып,формулаларды қорытып, топта талдайды.

1.Әрбір оқушы өзіне берілген есепті шешеді, критерий бойынша өзін-өзі бағалайды.

2.Қате кеткен жұптар өзара талдап, бір-біріне көмектеседі.

Қортынды

Бөлім 3мин

«Крестик-ноликтер» әдісімен формулаларды еске сақтап, сабақты аяқтаймын.

 

 

 
Үйге тапсырма  1 минДайындық сұрақтары.

 

Үй  тапсырмасын күнделікке жазады.

§ 8.3 8.4

№16-ж

 

Бағалау 1мин

 

Рефлексия парағы мен өзін-өзі бағалау және реттеу парағы.